Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik moet bekennen dat ik ook wel verslaafd ben aan dit forum.."
"daar hoor ik niet bij hoor!"
"ohja muziek ook nog ja...mn mp3 speler gaat overal mee naartoe,ook als ik naar de supermakrt ga die 5 min lopen ver is"
"ja,maar als je vanuit belgie hierheen komt neem je toch zowiezo je paspoort mee?toch??"
"hm zo erg was t bij mij niet,erg lekker ook niet. dat van dt blowen is idd waar,daar kan ik ook niet tegen"
"WildChild zei: ephedra kan best hard zijn, damn twee weken geleden zes ephedra's geslikt, (nog verkrijgbaar in amsterdam, smartzone, voor liefhebbers) en ik ben zeker de helenacht wakker geweest, ik ben er altijd alleen zo down van als het is uitgewerkt, wat wel een nadeel is, en heb soms ook last dat ik er van flauwval enzo, maar geen grote complicaties ofzo, die kippevelletjes zijn zooooo fijn Klik om te vergroten... of last van je maag.."
"Bal0n zei: Ik ga binnenkort ene sticky maken, word er een beetje moe van het steeds uit te leggen. Je kan wel in een psychose terecht komen bij het gebruiken van drugs (hallucogenen nogal effectief), maar alleen als je aanleg voor een psychose heb. Ik raad mensen dan ook ten zeerste af om drugs te gebruiken als er psychotische aandoeningen in de familie voorkomen. De kans dat je een psychose zich ontwikkelt terwijl er helemaal geen ziektes inde familie voorkomen is verwaarloosbaar klein. Klik om te vergroten... hm mijn broer heeft laatst een psychose gehad... maar dat waren afkickverschijnselen.... dan kan ik toch wel gewoon paddo' s nemen? toch...?"
"als alles goed is gegaan zou het wel moeten kunnen ja. dat van die alcohol had ik eerder moeten weten..."
"dat is mooi"
"uhm roken,maar meer uit verveling denk ik. hm alcohol ook wel,al kan ik als ik thuis zit best zonder."