Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszweten als een varken dat net 4 x de marathon heeft gelopen

zweten als een varken dat net 4 x de marathon heeft gelopen

39 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#1
scheren? :sunglasses:
K
Krs

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
wat zijn dat? :confused:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kweenie, Ben moet eens wat minder rare stoffen tot zich nemen.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Puur natuur is wat er door mijn lichaam stroomt en hier en daar wat knutselt om de structuur in mijn hersenen in orde te maken :wink:
c
crazyfool_girlLid
01-01-2024, 00:00
#5
douchen
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: zweten als een varken dat net 4 x de marathon heeft gelo

Mac... zei:
Heb dit weekend best wel veel gezopen, maar nou ben ik echt enorm aan het zweten. Vooral onder mijn oksel. Hebben anderen dit ook en wat kun je er evt tegen doen, behalve minder zuipen.
Klik om te vergroten...

Shit man! Eerst je kont...nu je oksel! Volgens mij rot je langzaam weg of zo! :mrgreen:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee nee, mijn oksels was voor het schijttopic. Heb nu nivea dry gekocht, volgens mij werkt dat wel enigszins.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#8
odorex flacon werk goed!
spulletje wat je op je oksels moet deppen,en je zweet helemaal niet meer!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb ik ook, maar werkte minder goed. Odorex extra dry bedoel je toch? Mja heb nou de combi zeg maar en dat is helemaal ok.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#10
volgens mij gebruiken wij dezelfde deo' s.... :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmm, ik heb toch echt wel een mannelijke variant dan. Ten minste, staat erop.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#12
oh toch wel?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
dallandra zei:
kater heet dat..
Klik om te vergroten...
bwa niet echt hé kater is hoofdpijn en mottigheid.. heb ik weinig last van normaal
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
:wave:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
dallandra zei:
kater heet dat..
Klik om te vergroten...
bwa niet echt hé kater is hoofdpijn en mottigheid.. heb ik weinig last van normaal
Klik om te vergroten...

ik heb wel last van extra zweten als ik een kater heb
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#16
mijn tip:
een half uur of een uur goed sporten, hardlopen, voetballen weet ik veel wat je doet, tot je echt keihard zweet en uitgeput bent, dan lekker douchen en :hearteyes: no sweat
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#17
hmm allen heb ik daar niet zoveel fut voor als ik een kater heb...
een half uur flink neuken kan ook natuurlijk :hearteyes:
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#18
dallandra zei:
hmm allen heb ik daar niet zoveel fut voor als ik een kater heb...
een half uur flink neuken kan ook natuurlijk :hearteyes:
Klik om te vergroten...
uuuuuuh neuken is ook een sport :mrgreen: en als je geen fut hebt, kopje koffie/lijntje en je kan er weer tegenaan :rolleyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja met een lijntje stel je de kater gewoon uit
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: zweten als een varken dat net 4 x de marathon heeft gelo

schop :cry:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."