Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aangezien mijn reactie word verwijderd (eindelijk snelheid van de admins, applaus!) zal ik maar mailen zeker? Ik wil haar gewoon verderhelpen hoor? Mag dat al niet? Stelletje nazi's"
"dit: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"nope, ben er niet vies van, maar zeker geen echte vaste roker."
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Ik kan echt niet kiezen, ik vind dat lachgas en joints sowieso al bij een trip horen, dan kom je nogal snel aan drie. Maar achja, bij deze een poging LSD vind ik veel stuurbaarder dan truffels, dus geschikt voor een "breder gebruik" (op een feestje, en niet alleen thuis in de huiskamer dus ) Al vind ik stiekem truffels toch leuker, dus dit is maar een twijfelaar. MDMA Supersociaal een homeparty waar je van iedereen houdt, of zwaar feesten. THC lekker uitgaan, lekker chillen, lekker babbelen, lekker film zien,... wanneer niet hé."
"Moet zeker te doen zijn (en is overigs een geniaal idee)"
"Ankxx zei: Shroomfan zei: Waar kan ik die 'Shrooms' downloaden trouwens? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... ik heb 'em net binnen van de piratebay.org (een torrentsite). (ik heb niets in de regels gelezen ivm. links en dergelijke dus zal ik maar meteen de goede link geven zeker? ) deze heb ik: http://thepiratebay.org/tor/4244426/Shrooms_KLAXXON, kwaliteit is goed, wel nog niet gezien. OT: Ik ben deze lijst aan het afgaan: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_drug_films En ook, Harold en Kumar escape from Guantanamo bay is op DVD, en heb ik vandaag gezien geweldige stonerfilm."
"Heb van m'n 16 in tilburg en Eindhoven zonder problemen dingen meegekregen, maar het laatste jaar vroegen ze plots wel mijn pas bij binnenkomst (wat nu geen issue meer is). Maar bij een smartshop staat geen minimumleeftijd vanuit de wet, dus je kan er zonder schrik zeker al eens gaan informeren hoor!"
"Flameon zei: Nee, alle passengiers zijn indien meerderjarig verantwoordelijk voor zichzelf. Zorg wel dat het niet in je auto ligt op een centrale plek. Daarbij, genoeg wiet te krijgen in amsterdam! Klik om te vergroten... Ik veronderstel dat ze wiet mee terug willen nemen? Overigs is Flameon's antwoord helemaal correct. Ook zou ik willen toevoegen dat je best als bestuurder best helemaal GEEN wiet moet bij hebben, als ze wiet op je vinden krijg je sowieso een drugstest, en als je in de week ervoor hebt geblowd, test je sowieso positief. De boete begint van 1200 euro met een rijbewijsschorsing (en dan heb ik het nog niet over het grensgebeuren of smokkelen ofzo, gewoon hoe het op Vlaamse grond word behandeld) Goed verstoppen, of bij een passagier in bewaring geven zou ik zo zeggen, maar als ze ergens wiet vinden (ook al is het bij een passagier) testen ze jou waarschijnlijk sowieso, dus niet gepakt worden is de boodschap! Overigs valt dit risico best te nemen hoor, je moet al veel pech hebben dat je er word uitgepikt, als je je wegen goed kiest (want enkele jonge kerels op een weg die erom bekend staat om buitenlanders die naar de shop gaan..). Het is dan ook niet elke dag controle om wiet hoor"
"den 10de een trip ter ere van hem! Zonde dat ie gestorven is, hij was het levende voorbeeld dat LSD niet slecht was."