Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStress

Stress

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
MindfuckLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hooooi,

Ik stress hem een beetje.
Ik heb zaterdagavond xtc gehad en nu is het dinsdag en heb ik nog steeds constant tintelingen in mijn linkerarm en been.. alsof ze slapen.
Ik heb daar nog nooit last van gehad maar ik gebruik ook niet heel vaak dus ik heb geen idee of dit "normaal" is.. Degenen waar ik het mee gedaan heb hebben nergens last van maar dat waren wel jongens en zij hadden er 2 op en ik 3, terwijl ik 1.60m ben 50kg weeg. En een meisje ben dus.
En ja ik weet dat dat dom is en heb me ook flink geschrokken dus ik zal het voortaan gewoon bij 1/2 houden. Maargoed mijn vraag is nu dus hebben meer mensen hier wel eens last van gehad en gaat het vanzelf weg? Na hoe lang moet ik naar de dokter?

Alvast heel erg bedankt, ik doe geen oog meer dicht man :tongueout:
M
MindfuckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh sorry.. volgens mij moest dit bij het subforum XTC.. naja verplaats hem maar als het niet goed is!
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#3
Indien je je echt zorgen maakt, zal de dokter je beter kunnen helpen dan wat random mensen op een forum, als het allemaal niet zo ernstig is kan je het natuurlijk allemaal wat afwachten en zien hoe het komt. Zelf heb ik zoiets nog nooit meegemaakt, maar ik doe enkel pure MDMA, dus misschien komen er nog mensen tevoorschijn met dezelfde klachten.

Maar toch, voelt het echt ernstig, naar de huisarts.
M
MindfuckLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik snap dat de dokter me beter kan helpen maar ik wil gewoon eerst even weten of meer mensen het wel eens gehad hebben en het vanzelf wegtrekt voordat ik daar hysterisch ga staan doen snapje..
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindfuck zei:
Oh sorry.. volgens mij moest dit bij het subforum XTC.. naja verplaats hem maar als het niet goed is!
Klik om te vergroten...

hoort idd bij xtc, dus ik zet hem daar even in... :wink:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wacht nog effe af met naar de dokter te gaan.
Als het binnen een week nog niet weg is , zou ik me al wat meer zorgen beginnen maken.
Ik heb ook rare trekken een paar weken na MDMA gebruik , bij mij is dat iets met mijn ogen , kan het niet echt beschrijven.

Maar misschien moet je er niet zoveel "poppen" (als je snapt wat ik ermee bedoel)
In tussentijd ook effe niets meer nemen.
M
MindfuckLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja mijn vriend zei ook van je moet je niet zo druk maken, je lichaam heeft heel wat te verwerken enzo het is logisch dat je wat rare trekjes hebt. Maar normaal ben ik gewoon 2/3 dagen beetje moe en emotioneel maar nu.. het is echt alsof mijn hoofd vol met watten zit ofzo ik kan niet langer dan 5 minuten onthouden wat ik nou wou gaan doen en ik kan geluiden niet goed thuisbrengen, als mijn telefoon trilt denk ik woooow wat is dat. Maargoed het is ook superwarm, had al een lage weerstand, weinig slaap blablabla. Ik hoop maar gewoon dat het vanzelf wegtrekt als ik gezond eet.
Bedankt voor het reageren in ieder geval! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."