#1
Echt veel zin heeft het niet, doseren wordt ook erg lastig met zo een hoog extract.
Salvia is gewoon legaal ongeacht de sterkte.
Salvia is gewoon legaal ongeacht de sterkte.
gNuxx zei:ik zag een keer een dude 120x salvia nemen, pretty sick shit
DrippTone zei:Zo zot hoeft het van mij niet, ook van de bladeren of het 5× extract kun je leuk trippen.![]()
Oom Klaas zei:gNuxx zei:ik zag een keer een dude 120x salvia nemen, pretty sick shit
Weet je ook zeker dat het 120x extract was?
En hoeveel was z'n portie...naar zulke dingen ben ik wel benieuwd!
Echt hoor, 20x is voor mij garant voor de pan uit trippen...vliegen door universums en op de trillingen van de violist die het heelal bestuurt dansen.
120x...6 keer zo sterk![]()
gNuxx zei:ik zag een keer een dude 120x salvia nemen, pretty sick shit
henkie84 zei:Bij Nederlandse smartshops ben ik nooit Salvia tegengekomen hoger dan 30x extract. Op internet kom ik bij veel buitenlandse (voornamelijk Amerikaanse) websites extracten tegen als 60x, 80x en soms zelfs 100x. Is dit illegaal in Nederland of vinden alle smartshops (die ik gezien heb) dat hier geen markt/behoefte voor is?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."