Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia 60x extract illegaal?

Salvia 60x extract illegaal?

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Echt veel zin heeft het niet, doseren wordt ook erg lastig met zo een hoog extract.

Salvia is gewoon legaal ongeacht de sterkte.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij Nederlandse smartshops ben ik nooit Salvia tegengekomen hoger dan 30x extract. Op internet kom ik bij veel buitenlandse (voornamelijk Amerikaanse) websites extracten tegen als 60x, 80x en soms zelfs 100x. Is dit illegaal in Nederland of vinden alle smartshops (die ik gezien heb) dat hier geen markt/behoefte voor is?
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#3
wow, dat moet wel hennig grellige salvia zijn.
ik zou het niet weten, het hoogste dat ik weet was
salvia 40x extract.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het kunnen ook marketing getalletjes zijn. Er kan blijkbaar ook een groot verschil zijn tussen de ene 30x en de andere 30x.
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Idd gewoon marketing.
De echte sterkte verschilt van verkoper tot verkoper.
In amerika worden ook 100+x extracten verkocht, die gewoon even sterk kunnen zijn als vb 30x van een smartshop hier..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind 20x al zeer heftig,
moet je na gaan met een 60x extract :openmouth:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zag een keer een dude 120x salvia nemen, pretty sick shit
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
gNuxx zei:
ik zag een keer een dude 120x salvia nemen, pretty sick shit
Klik om te vergroten...

Weet je ook zeker dat het 120x extract was?
En hoeveel was z'n portie...naar zulke dingen ben ik wel benieuwd!

Echt hoor, 20x is voor mij garant voor de pan uit trippen...vliegen door universums en op de trillingen van de violist die het heelal bestuurt dansen.

120x...6 keer zo sterk :openmouth:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo zot hoeft het van mij niet, ook van de bladeren of het 5× extract kun je leuk trippen. :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geef me maar wat 120x, ik test het graag voor je :hearteyes:
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb gister 40x gehad en vandaag wat besteld.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
DrippTone zei:
Zo zot hoeft het van mij niet, ook van de bladeren of het 5× extract kun je leuk trippen. :)
Klik om te vergroten...

5 tot 10x vind ik de meest fijne extracten.
Niet meteen zo idioot overdonderend als 20 tot 25x,
wat ik af en toe echt wel té sterk vond.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb alleen nog maar de 5x geprobeert =P
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb de 40x nu 2 keer gerookt. En dat doet rare dingen met mij.. Ik hou het voorlopig nog even bij 20x. Is iets milder :). Die gast waar ik haal zegt ook 60x te verkopen, maar ik lees ook veel op internet, dat het niet veel sterker is dan de 30x van de smartshops. Heb het zelf nog niet geprobeerd, dus ik weet het niet.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
gNuxx zei:
ik zag een keer een dude 120x salvia nemen, pretty sick shit
Klik om te vergroten...

Weet je ook zeker dat het 120x extract was?
En hoeveel was z'n portie...naar zulke dingen ben ik wel benieuwd!

Echt hoor, 20x is voor mij garant voor de pan uit trippen...vliegen door universums en op de trillingen van de violist die het heelal bestuurt dansen.

120x...6 keer zo sterk :openmouth:
Klik om te vergroten...

Het was illegaal, en door wat rare mensen vervaardigd, maar of het echt 120x was weet ik niet, die kerel ging behoorlijk hard iig. hij kon niks meer, alleen lachen en hallucineren.

volgens mij nam hij zon 8e deel van een grammetje
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
gNuxx zei:
ik zag een keer een dude 120x salvia nemen, pretty sick shit
Klik om te vergroten...

lag ie na 1 dikke hijs al te huilen of dat nog niet?
l
lesyouriLid
01-01-2024, 00:00
#17
henkie84 zei:
Bij Nederlandse smartshops ben ik nooit Salvia tegengekomen hoger dan 30x extract. Op internet kom ik bij veel buitenlandse (voornamelijk Amerikaanse) websites extracten tegen als 60x, 80x en soms zelfs 100x. Is dit illegaal in Nederland of vinden alle smartshops (die ik gezien heb) dat hier geen markt/behoefte voor is?
Klik om te vergroten...


In een winkel waar ik altijd kom kwam ik 60X tegen, misschien ook wel sterker maar dat weet ik niet meer.
h
hashLid
01-01-2024, 00:00
#18
azarius kwaliteit 30X, sterk genoeg. wat wil je doen met hogere kwaliteit? zullen nauwelijks verschillen zijn omdat het uiteindelijk toch gaat om wat je hersens produceren.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
100x extract is daar, het zelfde als 30x extract hier...


100x is niets meer dan geperste 30x extract.
L
LuomoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vond 20x extract echt al onwaarschijnlijk zwaar. Ik snap niet hoe je dat effect nog maal 6 zou willen ondergaan. What the fuck.
Snap ook niet hoe dat effect nog 6 keer sterker zou kunnen zijn, op een gegeven moment ben je toch gewoon daar waar niks meer een maat heeft? De oneindigheid of zo..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."