#1
Eergisteren rookte ik in de avond een jointje. Niet overdreven veel wiet, iets meer als 1 gedroogdblad salvia erover verdeeld en toegerold.
Het is eens een andere ervaring op deze manier. Eerst vond ik de smaak niet super maar na twee teugen smaakte het naar meer.
Het proefde vrij zoet, ik denk een zoete ondertoon van de wiet die ik gebruikte , die door de salvia meer uitkwam. En een beetje van die typische salvia smaak.
Het effect:
In eerste instantie voelde ik me totaal niet gaar worden. Ik bleef vrij helder terwijl ik anders al snel de normale effecten van een jointje voel. Ik werd juist helder en meer ontspannen. Ik was me ook meer bewust van een ander gevoel in men hoofd dat in het begin tot midden van de joint sterk aanwezig was. Dan voelde ik steeds meer de cannabishigh die het overnam.
Voor mij leek het alsof de salvia en de wiet elkaar circulair versterken.
Ik ga het vanavond nog eens testen om te zien of het dan weer zo is. Het geeft een meer sferisch gevoel. Toen ik derna een tripverslag las kon ik makkelijker meevoelen.
Iemand nog ervaring hiermee.
Het is eens een andere ervaring op deze manier. Eerst vond ik de smaak niet super maar na twee teugen smaakte het naar meer.
Het proefde vrij zoet, ik denk een zoete ondertoon van de wiet die ik gebruikte , die door de salvia meer uitkwam. En een beetje van die typische salvia smaak.
Het effect:
In eerste instantie voelde ik me totaal niet gaar worden. Ik bleef vrij helder terwijl ik anders al snel de normale effecten van een jointje voel. Ik werd juist helder en meer ontspannen. Ik was me ook meer bewust van een ander gevoel in men hoofd dat in het begin tot midden van de joint sterk aanwezig was. Dan voelde ik steeds meer de cannabishigh die het overnam.
Voor mij leek het alsof de salvia en de wiet elkaar circulair versterken.
Ik ga het vanavond nog eens testen om te zien of het dan weer zo is. Het geeft een meer sferisch gevoel. Toen ik derna een tripverslag las kon ik makkelijker meevoelen.
Iemand nog ervaring hiermee.