Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia Divorium, een aanrader?

Salvia Divorium, een aanrader?

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal,
Ik post nooit zoveel maar ik was toch wel benieuwd naar iets.
Een paar vrienden en ik waren namelijk nogal benieuwd naar Salvia, maar we vroegen ons af of het uitputtend is, omdat het, van wat ik gelezen heb, wel heftig schijnt te zijn.
Omdat het zo kort is, zou ik het zonde vinden om me avond er door te verspesten laat maar zeggen.
Dus mijn vraag: Wordt je er geestelijk moe van net als na paddo's? en hoelang gaan julie meestal op salvia? en hoe lang is de na-space?
Alvast bedankt:) :wave:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#2
De geestelijke impact van een Salvia-trip valt niet te voorspellen; die is afhankelijk van de persoonlijke reactie op de stof én van de dosis.
Salvia-trips kunnen alle richtingen uitgaan: ofwel zeer ontspannende, doch intrigerende tijdsreizen, ofwel heftige, onwereldse, bevreemdende trips, en vanzelfsprekend alle gradaties die daar tussen liggen.

Ik kan dat dus niet voor jou voorspellen. Best is er wat op voorhand mee experimenteren en dat kom je het vanzelf wel te weten.

Zoek hier maar wat rond en je vindt tientallen goede tips, tientallen trip reports,... zodat je alvast geen informatietekort zal hebben.

Ook de na-space is afhankelijk van de diepte van je trip, kan variëren van 5 min. tot 1 uur.
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke Oke:)
Hartstikke bedankt, ik zal een beetje rondkijken.
Zag net ook al een post over Salvia dus die ga ik nu even bekijken!

V
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#4
een goede salvia trip is toch echt 10 minuten trippen, en 2 weken verwerken.. zeker geen drugs voor aan het begin van een feestje.. al kan er nadien met elkaar over praten onder het genot van wat biertjes of joints toch ook erg geslaagd zijn.
z
zaep'Lid
01-01-2024, 00:00
#5
mijn eerste salvia trip was wel geslaagd.
bij mij duurde het ongeveer 5-10 minuten.
er zit ook wel een na-space bij maar die duurde kort, na 15 minuten was ik wel weer normaal.

maar ligt er ook een beetje aan welke sterkte je gaat gebruiken, ik had de 10x versie.
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als alles goed gaat ga ik morgen op 5x trippen. (heb tot nu toe enkel zeer lichte level 1 / 2 ervaringen gehad met gedroogde bladeren)
Hopelijk is een degelijke hoeveelheid 5x genoeg om me een lichte tot medium trip te bezorgen.
Zoniet ga ik wat 10x en 20x bestellen, en de dosis steeds iets verhogen.

Ik laat wel weten hoe het was :)
d
droommeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik wil het ook een keer proberen, maar ik wil eerst wel even weten hoe jij dat hebt ervaren.
Ik hoor er namelijk veel verschillende verhalen over. En weet nu niet of ik het wel wil proberen! :wave:
z
zaep'Lid
01-01-2024, 00:00
#8
als je je goed voorbereid en begint met de 5x kan er niks mis gaan denk ik..
en mocht je bad gaan, dan is het hooguit na 15 minuten weg.
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben op 5X anders 100% de weg kwijt .. laat je niks wijsmaken .. een salviatrip valt niet voor te bereiden en over de manier waarop het bij jou gaat werken valt niets in te lezen, behalve dan dat elke ervaring volledig anders is.
je kunt er wel voor kiezen om slechts een kwart zakje ofzo te roken..maarja.. dan heb je dus zon netniet ervaring waarbij de bodyload dominant is ipv de trip.. gewoon lekker dat hele zakje in de kop dus, of zoveel als erin past, en vervolgens in 1 suck inhaleren, binnenhouden, en lekker achterover zitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."