Ik vond buiten trippen in het bos ook erg bijzonder
![:)]()
. Het gaf mijn gevoel 'een zijn met de natuur' nog meer kracht.
Ik vond het echter psychisch wel een stuk zwaarder. Buiten krijg je namelijk veeeel meer indrukken te verwerken.
Waar je binnen nog het volumeknopje van de radio wat zachter kan zetten, gaan de vogelgeluiden ed gewoon door.
Moet zeggen dat die trip in het bos wel de meest kleurrijke trip ooit is geweest
![:grin:]()
.
Wat wel grappig was, we tripten op een plek waar ik nog nooit was geweest, maar wilde de volgende dag toch nog even terug omdat de plek zoooooo mooi was, en ik graag nog wat flashbacks wilde hebben. Normaal zou ik deze plek ONMOGELIJK hebben kunnen vinden, hoe we er half trippend (ik zat achterop) waren gekomen wist ik niet meer. De volgende dag fietste ik er echter in een keer en zonder na te denken of te twijfelen er naar toe.. Zou ik het nu weer moeten proberen weet ik zeker dat ik eerst 100 x de mist in ga, want mijn gevoel voor richting of route is echt 0,0.
Veel plezier & excuses voor m'n vrij kromme zinnen maar type dit bericht vanaf een mobiele tel, vandaar.
Gr. Mellow