Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen BEWUSTE ervaring Mephedrone/miauw

Geen BEWUSTE ervaring Mephedrone/miauw

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
crazyb00Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey!
Ik ben naar een rave ben geweest waar ik miauw/mephedrone heb gesnoven.
Ik was compleet nuchter toen ik ging snuiven. Begonnen met een sleuteltje, niets. Half uurtje later klein lijntje. Niets. (Mijn vrienden wel al, k vond dit vreemd omdat ik bij andere drugs altijd het minst tolerant ben.)
De derde keer dat mijn vrienden gingen bijsnuiven, was ik er klaar mee en heb ik 2 super dikke lijnen gepakt.
Even later voelde ik me echt apart:
Ik voelde dat mijn lichaam 'anders' was, maar mijn bewustzijn bleef compleet sober. Mijn mood, emoties, gedachten, gedrag & waarneming bleven normaal & nuchter. Het voelde alsof er in mijn lichaam wel 'iets' gebeurde, maar mijn 'geest' gewoon niets van effect voelde. Ik vergelijk dit gevoel met doodnormale pijnstillers: wanneer je daar veel van moet nemen, voel je wel dat je lichaam aan de pijnstillers zit, maar je 'ervaart' er niets psychologisch van.

Ik heb zelfs veel meer gesnoven dan de aanbevolen dosis, maar het bleef eigenlijk gewoon hetzelfde, alsof mijn lichaam aan de pijnstillers zat.
Ik heb zeker wel plezier gehad, daar niet van. Maar vroeg me gewoon af of iemand weet waarom ik er niets van voelde. Ik snoof niet fout ofzo. (kan dat zelfs?)
Aan mijn vrienden hun gedrag wel kon zien dat ze high waren, terwijl ik gewoon mezelf bleef.

Andere drugs (xtc, keta, 2cb) ga ik echt lekker op, maar miauw doet gewoon niets met me.
Iemand die dit ook ervaren heeft met miauw?
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
crazyb00 zei:
Hey!
Ik ben naar een rave ben geweest waar ik miauw/mephedrone heb gesnoven.
Ik was compleet nuchter toen ik ging snuiven. Begonnen met een sleuteltje, niets. Half uurtje later klein lijntje. Niets. (Mijn vrienden wel al, k vond dit vreemd omdat ik bij andere drugs altijd het minst tolerant ben.)
De derde keer dat mijn vrienden gingen bijsnuiven, was ik er klaar mee en heb ik 2 super dikke lijnen gepakt.
Even later voelde ik me echt apart:
Ik voelde dat mijn lichaam 'anders' was, maar mijn bewustzijn bleef compleet sober. Mijn mood, emoties, gedachten, gedrag & waarneming bleven normaal & nuchter. Het voelde alsof er in mijn lichaam wel 'iets' gebeurde, maar mijn 'geest' gewoon niets van effect voelde. Ik vergelijk dit gevoel met doodnormale pijnstillers: wanneer je daar veel van moet nemen, voel je wel dat je lichaam aan de pijnstillers zit, maar je 'ervaart' er niets psychologisch van.

Ik heb zelfs veel meer gesnoven dan de aanbevolen dosis, maar het bleef eigenlijk gewoon hetzelfde, alsof mijn lichaam aan de pijnstillers zat.
Ik heb zeker wel plezier gehad, daar niet van. Maar vroeg me gewoon af of iemand weet waarom ik er niets van voelde. Ik snoof niet fout ofzo. (kan dat zelfs?)
Aan mijn vrienden hun gedrag wel kon zien dat ze high waren, terwijl ik gewoon mezelf bleef.

Andere drugs (xtc, keta, 2cb) ga ik echt lekker op, maar miauw doet gewoon niets met me.
Iemand die dit ook ervaren heeft met miauw?
Klik om te vergroten...
Ligt het misschien aan je verwachting van het middel? Heb je het middel getest? Misschien zelfs 3-mmc ipv 4-mmc gekocht.
c
crazyb00Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kibo3 zei:
Ligt het misschien aan je verwachting van het middel? Heb je het middel getest? Misschien zelfs 3-mmc ipv 4-mmc gekocht.
Klik om te vergroten...
Mijn vrienden & ik hadden exact hetzelfde genomen. Uit hetzelfde zakje. Was niet getest.
Het zou dan eerder de verwachting kunnen zijn dan dat het een ander middel is. Maar ook dat lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien ik wel redelijk geïnformeerd was over de effecten. Ik voelde ze gewoon niet.
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het kan bij de een beter aanslaan dan bij de ander. Slik je verder medicatie? Bij het nemen van Miauw moet je zeker niet verwachten dat je een MDMA/XTC effect krijgt. 3-mmc heeft een mildere werking dan 4-mmc waardoor de werking dat je het voelt maar niet zo extreem is zoals je al beschrijft. Je kan het middel altijd nog eens proberen alleen zou ik wel even checken wat je nou precies in huis haalt.
c
crazyb00Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kibo3 zei:
Slik je verder medicatie?
Klik om te vergroten...
Neeh ik neem niets :/

Kibo3 zei:
Bij het nemen van Miauw moet je zeker niet verwachten dat je een MDMA/XTC effect krijgt.
Klik om te vergroten...
& Hmm, ja ik verwachtte eigenlijk wel iets in die trend. Ik hoorde van mensen dat Miauw hetzelfde effect heeft als MD maar dan zonder de 'love' feeling.

Ik zal het idd ooit nog wel eens doen en dan zie ik wel of het beter voelt. Vind het ook totaal niet erg ofzo datk er niets van voelde, vroeg me gewoon af hoe het zou komen.

Zoals ik al zei heb ik ook al heel wat dingen genomen, en bv. MDMA heeft een erg 'overweldigend' effect. Echt zo'n WAUW gevoel. Kan idd zijn dat ik verwachtte dat de drug heftiger zou aanvoelen dan het daadwerkelijk deed.
Bedankt voor je reactie allesinds !!
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#6
crazyb00 zei:
Neeh ik neem niets :/


& Hmm, ja ik verwachtte eigenlijk wel iets in die trend. Ik hoorde van mensen dat Miauw hetzelfde effect heeft als MD maar dan zonder de 'love' feeling.

Ik zal het idd ooit nog wel eens doen en dan zie ik wel of het beter voelt. Vind het ook totaal niet erg ofzo datk er niets van voelde, vroeg me gewoon af hoe het zou komen.

Zoals ik al zei heb ik ook al heel wat dingen genomen, en bv. MDMA heeft een erg 'overweldigend' effect. Echt zo'n WAUW gevoel. Kan idd zijn dat ik verwachtte dat de drug heftiger zou aanvoelen dan het daadwerkelijk deed.
Bedankt voor je reactie allesinds !!
Klik om te vergroten...
Geen dank. Maar goed zoals ik zei probeer het wellicht nog eens uit en ga er blanco in. Wel even handig om te checken of je nou 3 of 4 mmc hebt als je t mij vraagt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."