#1
Want blowen is wél goed voor je slaap 



Einstein zei:hippiemythes en vaag gespeculeer door werkschuwe blowers dan voor serieus wetenschappelijk onderzoek.
Oom Klaas zei:Want blowen is wél goed voor je slaap![]()
nu wil ik ook wel eens wete,heb ht hier thuisligge maar na die ene keer is het er niet meer van gekome (schrikcounterstrikert zei:Trouwens wat ik me ook af vraag is of DMT altijd goed valt, zijn er verhalen bekend van bad gaan? De ervaring opzich is mindblowing ok, maar kotsen etc..?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."