Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT: probleem met roken

DMT: probleem met roken

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sinds een maand of wat lukt het me niet meer op een behoorlijke manier DMT te roken. Ik heb nooit problemen ondervonden voordien.

In het begin tripte ik makkelijk hard op 25mg. Gewoon klapboempijp gekocht (die lange holle buis met op het eind het kopje om DMT in te doen, hand erop, lighten, zuigen, hand los en knallen maar :rock: ) en hier meestal 40mg afgewogen in gepleurd.

De laatste tijd lukt het me niet meer de kamer met de dichte witte rook te vullen. Ik inhaleer, zie geen rook komen en voel me niet meer dan lichtjes duizelig. Vaak hou ik dan de aansteker dichterbij maar verbrand ik de DMT wat resulteert in colère en een mega-hoestbui. De dosering heb ik soms zelfs tot 70mg omghoog gegooid wat niets opleverde!

Het ligt niet aan de DMT, eerder aan mij denk ik. Er is op deze manier zon 200mg verspild, als mijn laaste 50mg geen succes wordt, keer ik DMT de rug toe.

Iemand misschien een tip of idee wat ik fout doe?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar vul je de kop mee?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Petrovic zei:
Ik had alles vorige dag al klaar gezet zodat als ik er zin zo kon pakken. Ik rookte het via de cola-fles methode. Eerst een laagje as, dan 60mg dmt, en dan nog een laagje as zodat de dmt niet kapot gaat.
Klik om te vergroten...
lol

Er zijn natuurlijk geen bewijzen voor..

Melt. point 40–59 °C (104–138 °F)
Boiling point 160 °C (320 °F)
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Dimethyltryptamine

Een brandende sigaret is 300 °C

De temperatuur van een vlam varieert, meestal is dat tussen de 300° en 1100° Celsius
Bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlam

Als je een pijp aansteekt en je zuigt er nog is zuurstof door heen dan neem ik aan dat de temperatuur al snel richting de 1100 °C gaat. Als de DMT nog niet is gesmolten dan neem ik aan dat het dan verbrand. Ik merk aan het zwarte pluimpje rook en aan de bijna niet werkende DMT trip dat er iets is mis gegaan. Als ik geen zwart pluimpje rook heb dan merk ik dat de trip wel heftig is.

Kun jij is wat meer uitleggen over hoe je nu precies rookt? Dus wat voor een pijp, wat voor een extractie is er gebruikt, je manier van roken, heb je iedere keer een breakthrough, de hoeveelheid enz..
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik maakte het in het verleden zelf, gebruik het nu niet meer. Heb wel 100 trips ongeveer gehad, te ziek eigenlijk.

In ieder geval, ik heb met de bong gerookt, the machine, chinezen en puurpijpje. Ik rookte meestal met een puurpijpje en dan meestal met as maar soms ook niet. Merkte totaal geen verschil.

Ik been vaak gewoon KO van DMT gegaan, wel eens naast bed wakker geworden met een enorme bult. :P

De een zweert bij het ene, de andere weer bij iets anders. Wat ik alleen wil zeggen is dat het zwaar overdreven is dat je DMT "kapot" gaat als de vlam er direct op komt.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#5
Intoxication zei:
spacelord zei:
DMT is op, ik ga mijn geld nu besteden aan wiet, san pedro en een kweeksetje paddestoelen. Momenteel heb ik het een beetje gehad met dmt maar ik geef het zeker in de toekomst nog een kans! :wave:
Klik om te vergroten...
aan die laatste 2 zou ik ook wel mijn geld durven geven :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Heb jij je intussen al een breakthrough kunnen roken?
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#6
nee ik ga zelfs meer zeggen, het is nog maar slechts bij die ene keer gebleve :grin: weet iig echt niet wanneer ik het nog eens zou willenn/ kunnen doen, vast na de examens ga ik er wel eens nood aan hebbe :grin: :grin:

40mg eyeball...
:stoned: ...
:openmouth: ..
:wave: ...
:hearteyes: !!
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
Intoxication zei:
nee ik ga zelfs meer zeggen, het is nog maar slechts bij die ene keer gebleve :grin: weet iig echt niet wanneer ik het nog eens zou willenn/ kunnen doen, vast na de examens ga ik er wel eens nood aan hebbe :grin: :grin:

40mg eyeball...
:stoned: ...
:openmouth: ..
:wave: ...
:hearteyes: !!
Klik om te vergroten...

haha, ik vind DMT eigelijk ook niet echt 'leuk' zoals ik andere psychedelica leuk vind. DMT vind ik eerder een overwinning van mijzelf als ik het weer eens rook omdat ik er toch altijd wel wat angst voor heb. Maar het is juist die kick die het leuk maakt, eerder dan de ervaring zelf :grin:

Sommigen voelen zich er juist comfortabeler bij dan bij bv lsd omdat de trip zo kort is. Ieder zijn ding :) paddestoelen blijven voor mij het heiligst :hearteyes:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het kan zijn dat je te veel as doet, dan duurt het te lang. Ik heb er ook problemen mee gehad. Probeer is een keer met thee erop, de thee moet je eerst schoonmaken door hem een paar keer te laten trekken in water en dan te laten drogen op de verwarming op een papiertje. Het werkt voor mij heel goed. Dus eerst een laagje as, dan de DMT en dan bedekken met thee zodat je de DMT net niet meer ziet.

Je steekt de pijp aan, je trekt er zachtjes aan, dan zie je een beetje rook, als de rook wit wordt dan is dat de dikke hijs die je moet nemen en dan door trekken tot je niet meer kunt.

Succes!
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
I'll give it a shot next week :grin: dat van die thee heb ik nog nooit gehoord :tongueout:.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je een taart kan maken, kan je ook DMT maken.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacelord zei:
DMT is op, ik ga mijn geld nu besteden aan wiet, san pedro en een kweeksetje paddestoelen. Momenteel heb ik het een beetje gehad met dmt maar ik geef het zeker in de toekomst nog een kans! :wave:
Klik om te vergroten...
aan die laatste 2 zou ik ook wel mijn geld durven geven :hearteyes:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
En is het al gelukt?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
DMT is op, ik ga mijn geld nu besteden aan wiet, san pedro en een kweeksetje paddestoelen. Momenteel heb ik het een beetje gehad met dmt maar ik geef het zeker in de toekomst nog een kans! :wave:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tripper zei:
Waar vul je de kop mee?
Klik om te vergroten...

5 gaasjes, as, dmt, as
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Brand niet op je keel zoals tabak. Thee geeft een gelijkwaardige branding voor de DMT net zoals tabak.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Was as, daar DMT op en dan gewoon vol de vlam erop. Dat de DMT kapot gaat in onzin. Ik heb bijna alle methodes gedaan en met puur de vlam erop gaat het even goed. Voor beginneners zelfs makkelijk aangezien je het dan snel binnenkrijgt.

Het verhaal dat dmt kapot gaat is zwaar overdreven, dat gaat van mond tot mond. Kom maar eens met onderbouwde bronnen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Koop wat staalwol doe dat in de kop, zo kan je de dmt erin laten smelten, werkt perfect!

greets
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#18
J0rrit zei:
Koop wat staalwol doe dat in de kop, zo kan je de dmt erin laten smelten, werkt perfect!

greets
Klik om te vergroten...

Ja, juist!! Was ik helemaal vergeten dat het zo het beste werkt :grin: Ga gelijk morge langs de blokker ofzo :sunglasses: Mijn laatste 50mg moet een doorbraak zijn :smoke:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
oplossing: het zelf maken, kan je zoveel verspillen als je zelf wilt :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
Petrovic zei:
Wat ik alleen wil zeggen is dat het zwaar overdreven is dat je DMT "kapot" gaat als de vlam er direct op komt.
Klik om te vergroten...

Als ik de vlam er te dicht bij breng en de dmt vlam vat, voel ik echt niets van de rook die er af komt. Valt ook nauwelijks binnen te houden, dat snijdt als glas in je longen.

Voorlopig is het toch gedaan met DMT, heb mijn laatste 50mg in een joint gerookt waar ik veel meer van voelde dan de laatste 5 keer met mijn pijp :tearsofjoy:

Nu even pauze tot na de examens en binnen een maand of 4 koop ik het misschien nog wel eens. Ik ben er nog lang niet mee uitgeëxperimenteerd maar momenteel heeft het wat mijn interesse verloren :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."