Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil er uit zien als een zombie. Lekker een dagje wakker blijven en de volgende dag echt zo facking graag mijn bed in kruipen.. Zonder pep ga ik niet graag slapen en ben ik niet graag wakker echt wondermiddel is het."
"Wie gebruikt er dan een plastic ondergrond.. Sowieso kun je het laatste er al niet af halen zonder plastic mee te nemen en de volgende keer kun je dat hoesje ook niet gebruiken voor niewe pep (of het moet de volgende dag al zijn..) Altijd glas / spiegel gebruiken die kun je weer schoon vegen en daar vreet niets in of uit. Want die pep vreet niet in je plastic maar die reageert daar mee dat gaat microscopisch bubbelen en dat snuif jij vervolgens op.. Misschien maak je nog nieuwe pep vormen op die manier."
"Re: Waar heeft je lichaam het meeste nood aan na speedgebrui Het is niet zo echt een bepaald stofje ook niet echt een bepaalde groep. In de tweede wereld oorlog overleefden mensen maanden lang op water en tulpen bollen. Op elke dag hetzelfde kan een mensenlichaam overleven maar het kost veel meer moeite om uit wat het lichaam binnen krijgt de benodigde stoffen aan te maken. Vitaminen, mineralen, vezels vetten en noem maar op zijn allemaal stofjes die het lichaam gebruikt om weer wat van te maken in combinatie met wat anders. Je kunt het zien als een chemistry set. Deste uitgebreider het lab deste minder moeite het kost om een eindresultaat te bereiken."
"deadlock zei: counterstrikert zei: Kun je die stoffen ook noemen toevallig, ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in die materie. Klik om te vergroten... De belangrijkste is vitamine B12. Er bestaan géén niet-vleesproducten waar dit in zit ook al wordt geroepen van wel. Er zitten moleculen in plantaardig voedsel die er op lijken maar die kunnen in het lichaam niet gemetaboliseerd worden als substituut. Vitamine B12 is essentiëel bij het maken van zenuwcellen. Ik denk dat je zelf wel kan bedenken wat voor aandoeningen je daar bij kan krijgen. Klik om te vergroten... Nou nee is niet helemaal waar, want B12 zit namelijk gewoon in alpro soya producten. Code: Vegetariërs maken zich terecht zorgen over B12, al bestaat er hiervoor een zeer gemakkelijke oplossing. Vroeger was het niet moeilijk om voldoende van deze vitamine binnen te krijgen. In culturen met plantaardige diëten, groeien de micro-organismen die B12 produceren in de bodem en blijven zij aan de wortelgroenten hangen. Traditionele Aziatische miso en tempeh bevatten grote hoeveelheden B12. Maar met de industrialisatie van de produktie en door verbeterde hygiëne, werd deze bron van B12 uitgeschakeld. Vlees-eters krijgen B12 door de micro-organismen die leven in het vlees dat zij opeten. Al zijn gevallen van B12 deficiëntie (tekort) zeer ongewoon, het is toch belangrijk om te zorgen voor een goede, betrouwbare bron van deze vitamine. Goede bronnen zijn alle gebruikelijke veelvoudige vitamines (waaronder ook de vegetarische vitamines), verrijkte cereals, en verrijkte sojamelk. Vooral zwangere vrouwen en moeders die borstvoeding geven, moeten ervoor zorgen voldoende vitamine B12 te hebben. bron: klik"
"Oom Klaas zei: Vandaag even een kistje mandarijnen meegenomen Klik om te vergroten... lekker."
"Eigenlijk horen er pitjes in de sinaasappelen en mandarijnen te zitten maar tegenwoordig worden die er genetisch uit gemanipuleerd. En ze groeien tegenwoordig ook sneller waardoor er meet water als vitamines in zitten. Wel jammer eigenlijk.. Gelukkig is er biologisch fruit.. is veel lekkerder en gezonder, wel duurder.."
"Wat een verhaal, sterkte er mee."
"Ik ga straks naar eindhoven een stuk hasj halen en ik ga een dazloze ofzo vragen om pep.. Ik heb er echt geen zin in me eigen zp te straffen.. Het leven is al kut genoeg, dan maar high tot en met de dood."
"Het klopt wel denk ik dat het elke dag wel wat beter wordt, misschien zit ik minder lang in depressieve gedachten verspreid over de dag. Ik heb eigenlijk als ik zo terug denk nu zo'n 10 jaar al problemen met mezelf en mijn omgeving. Ik heb ook een hele tijd nog voor ik drugs gebruikte gedacht dat alles vanzelf wel goedkomt. Dat werd me altijd maar verteld als ik niet goed onder woorden kon brengen wat me dwars zit en dat geloofde ik dan maar. Ik heb eigenlijk het gevoel dat als ik nu sociaal gezien ga veranderen dan nog ga ik nog heel lang en nog heel veel klote dingen mee maken. Ik heb gewoon echt veel shit waar ik mee zit, van de ene kant zit ik met een aandoening die me sociaal hypocriet maakt. Het is zeg altijd nog zo geweest dat ik vrienden heb omdat ze iets hadden wat ik interessant vind en dan in de positieve zin van tegen iemand op kijken maar ook in de negatieve zin omdat iemand connecties heeft of iets anders materialistisch. Ik kan me niet eens voorstellen op wat voor bewustzijn mensen om mij heen eigenlijk leven. Als ik dan dingen zie in mijn omgeving dan denk ik soms hoe kan iedereen zo naief en dom zijn of blind voor hoe werkelijk dingen in elkaar zitten.. Ik kan gewoon niet omschrijven wat ik in mijn hoofd heb.. het liefst delete ik dit en klik ik X rechtsboven maar dan zit het nog in mijn hoofd dus plaats ik het maar hopende dat ik morgen dit nog eens na lees en mezelf iets beter begrijp.. Ik sta echt op een punt nu van de goede of de foute weg, en ik besef me dat wel maar ik weet niet welke keuzes ik moet maken, ik ben gewent de keuzes te maken die ik wil en wat ik voel wat moet maar ik weet niet meer naar welke gevoelens ik moet luisteren en welke niet.."
"Ik gebruik het niet meer maar toch wel gamen, vooral Counter Strike source en Unreal Tournament 2004 / UT3. En dat speel ik overigens nog steeds als een idioot.."