Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey ik ben hier nieuw dus nog niet echt op de hoogte. ik heb gelezen dat je GHB niet moet gebruiken in combi met alcohol maar dat het heerlijk is in combi MDMA. zelf nooit gebruikt want ik heb de laatste tijd vreemde bijwerkingen van drugs. al jeukt het wel om het een keertje te doen. op het bodybuildings forum word het heel positief omschreven voor de groei van het lichaam en vet afbraak. mits bij juist gebruik. dosering is moeilijk te bepalen?? voorheen maar wat gebruik, maar tegenwoordig wil ik toch eerst goed te weten komen wat ik gebruik. mijn doelstelling voor GHB is dus niet gelijk voor de sex maar echt om te kijken wat het is. mede omdat speed en xtc vaak verkeert valt, maar dat kan ook komen omdat ik daar teweinig van weet (nog wel)"
"ik gebruik nooit drugs samen met alcohol (ik drink ook niet dus dat scheelt dan weer ) op feesten drink ik alleen maar water om uitdroging te voorkomen. maar ik heb nog een hoop te leren als het om drugs en drugs gebruik gaat. tot nu toe goede en slechte ervaringen gehad, die slechte ervaringen is omdat ik zomaar wat gebruikt heb zonder dat ik eigenlijk wist hoe en wat. vandaar ik me hier heb aangemeld. gr jeroen"
"zo'n injectie spuitje daar staan ook ml staven op beter kan het toch niet?"
"laatste keer wou ikm ook niks nemen. was in de happydays. toch uit frustratie om een uurtje of 2 maar iets naar binnen getrapt. en toen ging de nacht wel erg snel voorbij."
"hoi allemaal. mijn ervaring met pillen: ik heb het al een tijdje niet meer gebruikt omdat de pillen niet goed vielen. tijdens in "inslag" werd ik duizelig en stond ik midden in een tent over mn nek te gaan. das erg rot als het een keertje gebeurt. maar het gebeurde me elke keer weer. ik probeer ook maar met een halve pil te proberen maar die doet niet veel bij mij, bij een hele pil gaat het dan toch fout. het duurt ook vaak erg lang voordat ie inslaat en voel het ook niet aan (slaat ineens in)lang werken doen ze ook niet (ongveer 3 uur) maar dat kan door de kwaliteit komen natuurlijk. mijn vrienden nemen de zelfde pillen en hebben werkelijk nergens last van. formaat lichaam en gewicht maakt denk niet zoveel uit want ik weeg ong 100kg. ook met speed gaat het fout. bij thuiskomst hyperventilatie en hartkloppingen. eerste keer dat ik dat kreeg heb ik de ambulance gebeld. de laatste keer was na trance energie en wis ik wat ik moest doen toen ik het weer kreeg. lekker is anders natuurlijk. wat kan ik doen om wel lekker uit mn bol te gaan??? ik hoor dat een combi van GHB en MDMA geweldig moet zijn. ook heb ik zelf het idee dat ik teveel speed heb geruikt. gr, jeroen"
"hoi ik ben 31 de eerste keer dat ik XTC gebruikte was alweer een tijdje geleden en had toen totaal geen last. (1e keer was ook mijn beste ervaring) lekker knallen in in marcanti ging perfect. maar later ging het toch anders op me inwerken. niet altijd hoor, soms valt het goed. het zoeken naar de juiste pillen is ook moeilijk omdat het steeds minder te vinden is (en ik zit eigenlijk totaal niet in het circuit dus) ik nam wat mijn maten ook namen en was toen ook soms ook helemaal de weg kwijt. soms ook wel erg tever zeg maar. (waren blauwe mits..nogwat) die hebben ze niet meer en heb nu al een maand of 6 geen pillen meer gebruikt. over dat speed denk ik dat ik teveel heb gebruikt. vooraf snuiven en 2 bommetjes voor mee. trance energie was geweldig maar eenmaal thuis begon de ellende zeg maar benauwdheid en hyperventilatie. (ik geef ook toe dat ik iets last heb van astma) vandaar ook de vraag wat het effect van GHB zal hebben in cobie met wat pep middel? want de een avond stappen zonder drugs is toch eigenlijk niet meer zo leuk. en zo vaak ga ik niet meer weg 6x in het jaar ofzo. volgende feest is sensation black en dan wil ik wel weer wat gaan proberen. eerst maar thuis experimenteren denk."
"ik gaat zitten en spreek geen woord meer. heerlijk van muziek genieten met ogen dicht. meestal maar 1 of 2 pillen. ligt een beetje aan hoe het gaat. ik merk wel dat ik een heel stuk minder nodig heb om goed uit me pan te gaan dan tijdens een feest.......vreemd eigenlijk zal wel met lichaams beweging te maken hebben. ook lijkt het wel als ik dan mn ogen open doet dat de werking grotendeels voorbij gaat. gauw de oogjes weer sluiten dus :P"
"ja alle info is welkom natuurlijk. meestal regel ik wat drugs vlak voor eenfeest via via. niet slim natuurlijk maar ik heb ook niet veel nodig en dan is er nog wel makkelijk aan te komen. dat testen van drugs is eigenlijk nooit bij me opgekomen moet ik zeggen. ging er atijd kwakkeloos vanuit dat het wel betrouwbaar is omdat mijn vrienden dit ook gebruiken."
"ja goeie tip thanx"
"ik heb het alleen bij de eerste pil dus niet bij de pillen die er later nog in gaan dus voortaan maar beginnen met een halve of nog minder. het is dus niet zo dat hoe zwaarder en groter je bent hoe meer je kan hebben. want ik weeg 100 kg en kan dus weinig hebben. opzich vind ik dat dan weer niet zo erg, zo blijft de drempel laag en hoef ik niet over de grens heen van gevaarlijk gebruik."