#1
een maat vroeg of ok nog zin had mee te gaan naar tiesto in arnhem.
ik ben niet zo'n tiesto fan maar vooruit.
toen ik hoorde dat de kaartje vanaf €60,- ex fee waren hoefde dat niet meer.
wat een belachelijke berdragen.
pak wel een ander feestje
ik ben niet zo'n tiesto fan maar vooruit.
toen ik hoorde dat de kaartje vanaf €60,- ex fee waren hoefde dat niet meer.
wat een belachelijke berdragen.
pak wel een ander feestje
laat me niet lachen 
