Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstiesto

tiesto

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
challengeLid
01-01-2024, 00:00
#1
een maat vroeg of ok nog zin had mee te gaan naar tiesto in arnhem.
ik ben niet zo'n tiesto fan maar vooruit.
toen ik hoorde dat de kaartje vanaf €60,- ex fee waren hoefde dat niet meer.
wat een belachelijke berdragen.
pak wel een ander feestje
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#2
tiesto is toch n lekkere vent :hearteyes: whuehuehueh
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
60 euro voor tiesto :rolleyes: laat me niet lachen :tearsofjoy:

is het ook nog een belachelijk slechte dj naar mijn mening... zelfs goed producen kan die niet! maarja.. waar gaat dit topic over??
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Achja... concertkaartjes zijn duur, maar als het gewoon een vet concert is, kijk ik niet naar de prijs.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
als tiësto mij 60 eur zou geven zou ik HEEL mss gaan kijken
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psykaholik zei:
als tiësto mij 60 eur zou geven zou ik HEEL mss gaan kijken
Klik om te vergroten...

Haha dat idd :tearsofjoy:
c
challengeLid
01-01-2024, 00:00
#7
vorigjaar in de HMH betaalde je nog €36,- per kaartje.
ach 7 april maar naar de Hemkade (crazyland)
kost een stuk minder en belooft weer een leuk feest te worden :mrgreen:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tiesto... :kots:
c
challengeLid
01-01-2024, 00:00
#9
tja das duidelijk lijkt me :grin:
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#10
60 euro? Bitch please! :rolleyes:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik lach me kapot op goa feesten van 5 tot 20 euro ofzo.. Ik heb de avond van m'n leven en ik hou m'n portemonnee gevuld.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#12
challenge zei:
een maat vroeg of ok nog zin had mee te gaan naar tiesto in arnhem.
ik ben niet zo'n tiesto fan maar vooruit.
toen ik hoorde dat de kaartje vanaf €60,- ex fee waren hoefde dat niet meer.
wat een belachelijke berdragen.
pak wel een ander feestje
Klik om te vergroten...

Als je tiesto zelf zou horen hoefde je al helemaal niet meer.


Commerciele vertoning..
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben er een keer heengeweest (in 2002 al hoor) en ik vond t nog best te doen anders.. Alleen dan veel liever voor 20eu meer naar een groot feest waar meer te doen is..

De lol, toen ik voor t eerst op innercity was (in 1998 als ik me niet vergis) was Tiesto hét ding, waar iedereen heen moest.. Nu zou iedereen weglopen heb ik het idee :grin:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#14
60 euro :openmouth:


tiesto :rolleyes:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#15
Is wel de beste dj van de wereld hé!

Lolz.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#16
van zen eigen wereld ja :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."