Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nou wat ik dan weer weet over drugs en vroeger is dat speedachtige drugs benzendrine amfetamine (schrijf ik het zo goed?) veelal gebruikt werd zowel in t leger om door te gaan, maar ook bijv. als je als journalist of zo een deadline had dan dan je gewoon wat van die benzo pilletjes kon je een nachie doortypen. Allemaal een beetje voor na en tijdens de 2e WO. OF van die lui die bij zon morsecode apparaat zaten of zo. En XTC werd voor langetijd door psychiaters gebruikt om hun patienten wat 'loslippeger' te maken tijdens de praatsessies. En XTC werd pas in de jaren 80 illegaal in nederland mjah kon je het nu nog maar bij de apotheek halen"
"www.hardcoreradio.nl is er ook nog eentje"
"ja idd effe inslaan daaro"
"ik snuif niet zo vaak meer (speed) maar als ik dan weer een keertje een grammetje in me handen heb en ik ruik die speed dan gaat er toch weer een soort rilling door me heen. Ik vind het serieus lekker ruiken."
"hoe komt het eigenlijk dat coke zo duur is? Is het zo duur om het te maken of zo of vanwege dat het van ver hierheen gesmokkeld word? of heeft iemand gewoon indertijd de huidige prijs ervoor gevraagd en is iedereen er achter aan gelopen ben wel benieuwd eigenlijk..."
"whahaaa sukkell"
"als ik soms echt knetterstoned in me eentje ben dan hoor ik wel s geluiden of tenminste zo lijkt, een soort van gering in je oor. Maar dit verhaal vind ik eigenlijk wel een beetje weird hoor praten met je kamer en dergelijke.."
"nja kbedoelde dus de hoeveelheid enzo"
"jallies, schijven, plaatsers, knallies, tikkels, pillen"
"ja vieze racist ga weg man wij hebben geen behoefte aan jouw soort mensen op dit forum... WEGWEZEN...!!!!!!!!!!!!"