Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElke dag blowen.. ik word gek

Elke dag blowen.. ik word gek

19 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik moet toegeven dat ik best wel verslaafd ben geworden aan wiet/hasj.
Ik wil best wel iedere dag blowen, maar me ouders, vooral me ma, zijn een obstakel. Ik voel elke keer weer die ogen in me rug en heb steeds het gevoel dat ik iets doe wat niet mag :confused: Dit maakt het allemaal niet relaxt en het geeft mij een zeker stress gevoel! Help plz?
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#2
hehe dat krijg ik ook van blowe. dan trek ik het ook niet om bij me ouders of bij die van andere in de buurt te zijn
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#3
dus jij hebt gewoon zoiets van: fuck off?
C
ChronicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Christiaan18 zei:
hehe dat krijg ik ook van blowe. dan trek ik het ook niet om bij me ouders of bij die van andere in de buurt te zijn
Klik om te vergroten...


Mijn ouders weten dat ik blow.. soms kom ik net uit de shop en meot ik eten maar dan zien ze wel dat ik heb geblowed.. Mijn moeder zegt dan was het lekker ? Mwa jawel zeg ik dan maar :rolleyes:

Alleen soms denk ik dat ik het beter niet had kunnen vertellen.. als ik me nest niet uit kom dan komt gelijk het hele Blowerij verhaal/preek weer naar boven..

Maakt ook niet uit.. over een maandje ga ik uit huis met nog 2 vrienden.. die beide ook niet vies zijn van een joint :smoke:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chronic zei:
Christiaan18 zei:
hehe dat krijg ik ook van blowe. dan trek ik het ook niet om bij me ouders of bij die van andere in de buurt te zijn
Klik om te vergroten...
Maakt ook niet uit.. over een maandje ga ik uit huis met nog 2 vrienden.. die beide ook niet vies zijn van een joint :smoke:
Klik om te vergroten...

Chill man! Ken precies 2 vrienden waarvan ik dat ook zou willen :P zal waarschijnlijk wel een keer te spraken komen :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon minderen met blowen! Het is wel lekker natuurlijk... Maar als je er door gestressed raakt omdat je omgeving het niet wil moet je het niet doen! Of verhuizen eh :wink:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tja elke dag blowen lijkt me over het algemeen niet zo'n goed plan.

Vind je het niet vervelend dat je verslaafd bent? Hm ik kies er toch liever voor om af en toe te blowen, blijft het ook wat specialer.
Wat SpacingBen zegt: minderen :P
C
ChronicLid
01-01-2024, 00:00
#8
zowiezo moet ik minderen omdat mijn financieën het niet zo prettig vinden :rolleyes:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waterpijp zei:
dus jij hebt gewoon zoiets van: fuck off?
Klik om te vergroten...

me ouders hebbe er niet echt moeite mee. en me pa al helemaal niet volgens mij. maar het is gewoon dat ze het nou ook weer nie zo heel leuk vinden. en op de 1 of andere manier vind ik het altijd verrot als er nuchtere mensen bij zijn. heb ik het gevoel dat ze me aankijken enzo
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Christiaan18 zei:
Waterpijp zei:
dus jij hebt gewoon zoiets van: fuck off?
Klik om te vergroten...

me ouders hebbe er niet echt moeite mee. en me pa al helemaal niet volgens mij. maar het is gewoon dat ze het nou ook weer nie zo heel leuk vinden. en op de 1 of andere manier vind ik het altijd verrot als er nuchtere mensen bij zijn. heb ik het gevoel dat ze me aankijken enzo
Klik om te vergroten...

hehe dat ken ik! Het liefst ben ik daarom ook alleen knetter of met een goede vriend. Heb liever niet te veel mensen om me heen als ik knetter ben. Heb dan niet genoeg aandacht voor iedereen apart en wil dat eigenlijk wel en dat is irritant! Ik wil dan kunnen horen wat iedereen om me heen zegt haha :P

Dus ik blow niet zoveel meer in een grote groep. Naja als ik iedereen goed ken heb ik er ook weer niet zoveel problemen mee!
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#11
SpacingBen zei:
Christiaan18 zei:
Waterpijp zei:
dus jij hebt gewoon zoiets van: fuck off?
Klik om te vergroten...

me ouders hebbe er niet echt moeite mee. en me pa al helemaal niet volgens mij. maar het is gewoon dat ze het nou ook weer nie zo heel leuk vinden. en op de 1 of andere manier vind ik het altijd verrot als er nuchtere mensen bij zijn. heb ik het gevoel dat ze me aankijken enzo
Klik om te vergroten...

hehe dat ken ik! Het liefst ben ik daarom ook alleen knetter of met een goede vriend. Heb liever niet te veel mensen om me heen als ik knetter ben. Heb dan niet genoeg aandacht voor iedereen apart en wil dat eigenlijk wel en dat is irritant! Ik wil dan kunnen horen wat iedereen om me heen zegt haha :P

Dus ik blow niet zoveel meer in een grote groep. Naja als ik iedereen goed ken heb ik er ook weer niet zoveel problemen mee!
Klik om te vergroten...

klopt als er gewoon vrienden bijzijn die niet knetter zijn vind ik het niet zo erg. maar mensen die ik nog maar een paar keer heb gezien of amper ken vind ik niet echt relaxt
c
caravanbezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb vroeger ook heel vaak geblowd iedere dag zon beetje en ook nog op school een jaartje maar daar ben ik maar mee opgehouden. Maar wat ik wil zeggen is sinds dat nu ik flink geminderd ben en alleen maar blow als ik uit de kroeg kom en voordat ik naar huis ga voel ik me ook niet meer prettig als ik het gewoon s'middags doe met vrienden of zo of gewoon midden op de avond. Hebben meer mensen dit dan?

vroeger rookte ik verspreid over heel de avond/dag

mjah boeie :beer: :smoke:
___________________________________________________
i feel sorry for the people who dont drink or do drugs, they wake up in the morning knowing its the best they are going to feel al day...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Christiaan18 zei:
SpacingBen zei:
Christiaan18 zei:
Waterpijp zei:
dus jij hebt gewoon zoiets van: fuck off?
Klik om te vergroten...

me ouders hebbe er niet echt moeite mee. en me pa al helemaal niet volgens mij. maar het is gewoon dat ze het nou ook weer nie zo heel leuk vinden. en op de 1 of andere manier vind ik het altijd verrot als er nuchtere mensen bij zijn. heb ik het gevoel dat ze me aankijken enzo
Klik om te vergroten...

hehe dat ken ik! Het liefst ben ik daarom ook alleen knetter of met een goede vriend. Heb liever niet te veel mensen om me heen als ik knetter ben. Heb dan niet genoeg aandacht voor iedereen apart en wil dat eigenlijk wel en dat is irritant! Ik wil dan kunnen horen wat iedereen om me heen zegt haha :P

Dus ik blow niet zoveel meer in een grote groep. Naja als ik iedereen goed ken heb ik er ook weer niet zoveel problemen mee!
Klik om te vergroten...

klopt als er gewoon vrienden bijzijn die niet knetter zijn vind ik het niet zo erg. maar mensen die ik nog maar een paar keer heb gezien of amper ken vind ik niet echt relaxt
Klik om te vergroten...

hehe mja idd...

Ik vind het altijd zo naar als een vriend na het blowen zegt, kom we gaan naar de verjaardag van die of naar die en die. Waar je dan helemaal niemand kent en iedereen bezopen is bijvoorbeeld :confused:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
dan kun je onder invloed van cannabis dus minder goed functioneren en raak je meer in jezelf gekeerd.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
dat kan trouwens positief en negatief zijn he , het is maar hoe je het zelf wilt..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
spacekonijn zei:
dan kun je onder invloed van cannabis dus minder goed functioneren en raak je meer in jezelf gekeerd.
Klik om te vergroten...

Ja en nee...

Als er mensen bij zijn die ik niet ken ga ik in mezelf zitten en sluit me af...

Als ik bij mensen zit die ik goed ken en die ik vertrouw dan kan ik precies zeggen wat er in me omgaat en kan ik ook goed reageren op wat een vriend tegen me zegt... Ook als het moeilijk vragen zijn of negatieve gevoelens etc...

Al moet ik zeggen dat kritiek vaak wel hard aankomt!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
hehe true

met goede vrienden kraam ik gewoon de droogste onzin uit en hebben we de hele tijd lachkicks :grin:

met andere kan ik wel goed functioneren alleen soms zo irritant dat je dan ineens iets vergeten bent wat hij net zei , of iets vraagt wat hij al gezegd heeft

bij vrienden boeit dat niet maar bij minder bekende voel ik me dan altijd wel lullig
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha mja opzich heb ik daar niet eens zoveel last meer van als k knetter ben! Wordt vooral extra onzeker in een groep onbekende mensen. En NEE dat is niet echt positief voor een goede conversatie :wink:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ga me dan ook afsluiten wil op dat moment niks met die vreemde te maken hebbe
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Kan echt wel lullen met vreemde als ik gaar ben, boeit me niet zo veel. Vind het ook niet zo erg als mensen weten dat ik geblowd heb. Als ze dat niet kunnen accepteren, moeten ze maar een beetje uit mijn buurt blijven. Ben wel iets serieuzer naar vreemde toe, niet van die onzin als bij mijn vrienden, want aanpassen moet natuurlijk wel een beetje van 2 kanten komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."