hij dacht dat het een zetpil was en stak hem in z'n reet, en wat er toen gebeurde........
#4
Toen kiepte hij zo -= BOEM =- achterover.
#5
en na 20 min zo te hebben gelegen
#6
Draaide hij zich om, om ff verder te gaan slapen
#7
en het gesprek tegen zichzelf begon weer, keer op keer dezelfde gedachtes af en toe het idee dat je serieus gek aan het worden bent maarja je moet verder...
#8
dus ging hij kijken of er ergens een goed feest was
#9
Terwijl hij zocht, kwam hij uit tussen een bende Feyenoord-hooligans
#10
Maar hijzelf droeg ineens een Ajax-Shirt dus...
#11
hij had een klein probleempje
#12
hij zei tegen de feijenoord supporters : ' he gasten kan iemand dit hele verhaal ff samenvatten ? netjes met punten en komma's enzo dan kunnen we ff het hele verhaal lezen en verder gaan'
#13
Maar feyenoord supporters zij echt kut, dus zij deden het niet.
#14
inplaats daarvan begonnen ze hem te vertrappen, daar lag hij dan op de grond bloedend en belde snel 112 maaar hij had geen telefoon
#15
toen kwam piet paulusma die dit verhaal echt veelste heftig vind voor zn kinderen en dr een andere wending aangaf.
het hoofdstuk : Drugs is voor Zwakkelingen is begonnen
#16
drugs, is niet alleen voor zwakkelingen, maar ook voor de manisch depressieve hoogbegaafde leesverslaafden schizofrenen
#17
Maar niet voor weermannen
#18
"Ik lust je rauw" zei de pad tegen LSD
#19
ik kreeg plots het idee om een verhaal te maken op dit forum. de bedoeling is dat iedereen telkens een zin aan het verhaal bijmaakt. het moet natuurlijk gaan over smoken!!!!! en het moet zo stom mogelijk zijn.
ik zal beginnen met de eerste zin
ER WAS EENS LANG GELEDEN
#20
een groene kikker
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.