Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaarom zo duur eigenlijk?

waarom zo duur eigenlijk?

13 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn opdracht is dagelijk een paar honderd, wekelijks een paar duizend gulden bij elkaar te schooien, die in de portefeuille van de dealer verdwijnen, die vervolgens weer een groot deel kwijtraakt aan de tussenhandelaar, die het op zijn beurt van de importeur heeft verkocht, die zijn winst met de smokkelaars moet delen, die het weer van de fabrikant hebben, die het van de afnemer heeft, die de papavers van de boeren koopt en dragers heeft betaald. Bovendien moeten er onderweg nog her en der politie- en douane-ambtenaren omgekocht worden. Al dat geld is gedisconteerd in de prijs die een junk op straat betaald.
Klik om te vergroten...

stukje dat ik net lees in uit je bol :wink:

http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/
c
caravanbezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja idd effe inslaan daaro :grin:
c
caravanbezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoe komt het eigenlijk dat coke zo duur is? Is het zo duur om het te maken of zo of vanwege dat het van ver hierheen gesmokkeld word?
of heeft iemand gewoon indertijd de huidige prijs ervoor gevraagd en is iedereen er achter aan gelopen ben wel benieuwd eigenlijk...
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat het vooral te maken heeft met het verplaatsen ervan en de kosten om het te maken
M
MattsoLid
01-01-2024, 00:00
#5
transport en risico. In zui amerika betaal je het eve duur als da je hier de wietjes betaalt ofzo. (Wat in die lande ook wel degelijk duur is)

Kind regards
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
in zuid amerika betaal je rond de 5 euro de gram, en daar is het dan ook nog is veel puurder dan dat je het hier meestal krijgt..!

er zit gewoon erg veel risico vast aan het vervoeren van het product daarom is het zo duur!
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#7
5euro de gram :openmouth:

hmm denk dak tg es op reis zal gaan :mrgreen:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
voor crack betaal ik juist bijna niks
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je verslaafd bent en niet wilt stoppen kun je inderdaad beter daarheen verhuizen?:P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
hehe idee :grin:
of gewoon een afkick kliniek zoeken :P
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#11
Emo zei:
hehe idee :grin:
of gewoon een afkick kliniek zoeken :P
Klik om te vergroten...
zou ik een beter idee vinden :wink:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
dank je :grin:
zoals ik altijd maar zeg:
ik zit vol met goede ideen, ze komen er alleen niet allemaal uit :)
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#13
Emo zei:
dank je :grin:
zoals ik altijd maar zeg:
ik zit vol met goede ideen, ze komen er alleen niet allemaal uit :)
Klik om te vergroten...
hahha :P mooi gesproken ..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
het is zo duur door het bewerkingsproces dat nie zo makkelijk is.. tschijnt als je op reis gaat naar colombia dat de drugshonden het zelfs ruiken als je in de afgelopen dagen coke hebt gebruikt dus het is zeekr niet zonde risico

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."