#1
nou dit is grof ?! ik dacht dat men hier alle vragen wat met speed te maken hebben kon stellen??????????????? toch nog groetjes
en dus dit bedoelde je met je eerste vraag ???????candy zei:is speed gemakkelijk te verkrijgen in antwerpen ?? vindt je er goed spul ??? waar laat je het beste je speed testen?? koop je jou speed aan in belgie of nederland ?? is er prijs verschil ?? ik betaal 30 euro voor 5gram
stoercandy zei:alle belgen en zeker limburgers p s waar ik ook toe behoor weten de SPACE in ANTWERPEN zijn 1 van de plaatsen waar je speed kan nemen ,zonder problemen, op de toog .

echt vet megacool kijneig jaap en noem maar opFrisko zei:stoercandy zei:alle belgen en zeker limburgers p s waar ik ook toe behoor weten de SPACE in ANTWERPEN zijn 1 van de plaatsen waar je speed kan nemen ,zonder problemen, op de toog .
![]()
DANK JE . EN ZOU ZEGGEN DOE ZO VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GROETJESschranziewanzie zei:echt vet megacool kijneig jaap en noem maar opFrisko zei:stoercandy zei:alle belgen en zeker limburgers p s waar ik ook toe behoor weten de SPACE in ANTWERPEN zijn 1 van de plaatsen waar je speed kan nemen ,zonder problemen, op de toog .
![]()
candy zei:alle belgen en zeker limburgers p s waar ik ook toe behoor weten de SPACE in ANTWERPEN zijn 1 van de plaatsen waar je speed kan nemen ,zonder problemen, op de toog .

space is een drugskot in antwerpen aan het station.Saivy zei:candy zei:alle belgen en zeker limburgers p s waar ik ook toe behoor weten de SPACE in ANTWERPEN zijn 1 van de plaatsen waar je speed kan nemen ,zonder problemen, op de toog .
Ik ben Belg en zit ook vaak in Limburg enz.. heb nog nooit van de SPACE gehoord hoor, stel in het vervolg je vragen wat duidelijker als je wil...![]()

is speed gemakkelijk te verkrijgen in antwerpen ?? vindt je er goed spul ??? waar laat je het beste je speed testen?? koop je jou speed aan in belgie of nederland ?? is er prijs verschil ?? ik betaal 30 euro voor 5gram
candy zei:sorry . alle vragen zijn ZEER duidelijk gesteld ,lees maar het heel topic , . Er is hier zeer duidelijk iets anders bezig . WAT ??????????????? Gelieve daar een antwoord op te geven??? ik dacht niet dat dit hier bestond om elkaar zogezegt AF TE MAKEN !!!!!!!!!!!!!
en denk dat de meeste het eerst op deze vraag bedoelde.candy zei:aan iedereen die hier een antwoord op heeft , graag , O K SPACE kennen we allemaal . graag iets anders .
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."