Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het geluid van mijn computer."
"4 fm. la Rocca."
"4 F M keigoeie muziek.hier in Belgie."
"In mijn kennissenkring zijn het meer mannen dan vrouwen die coke gebruiken.Ik denk niet dat daar veel verschil in is."
"Ik kan je heel goed begrijpen en wens je ook veel sterkte toe!! de beslissing die jij genomen heb is de juiste en was zeker niet de gemakkelijkste. maar ik kan je alleen dit meegeven, laat je haat niet omslaan op iedereen die drugs gebruik,er zijn ook druggebruikers die er op een verstandige manier mee omgaan en zeker en vast niet vrouw en kinderen na hun gebruik plaatsen.en wat betreft je kinderen,ik ben wel van belgie,hier bij ons ga je dus werkelijk voor 1 zaak de bak in en dat is het niet betalen van alimentatie geld voor je kinderen!!de kinderen niet laten zien raad ik je af want dat komt niet goed over op een rechtbank.men denk daar uitsluitend aan het welzijn van de kinderen en niet aan de ouders drugsverlaafd geweest of niet zij vinden dat een kind recht heeft op beiden ouders.pak het dus slimmer aan als hij!! je zegd zelf dat hij nu al meer hulp krijg als jij en de kinderen. doe het wettelijk en dan win jij altijd!!"
"Persoonlijk nog nooit een kater gehad na coke en ,matig,alcohol gebruik."
"na het gebruik van coke heb ik wel een beetje dat gevoel van neerslachtigheid. met speed zo echt niet, wel moe of beter stik op, maar als je niet slaap is dat echt normaal. daarom voorlopig volledig gestop met coke. voor mij is dit nu beter."
"Coke kan je met gemak meerdere maanden bewaren in de diepvries! Verpak hem goed en er is geen enkel probleem.Het is zelf beter, en dat is mijn persoonlijke mening, in de vriezer dan de koelkast. De kwaliteit gaat er zeker niet op achteruit."
"nightwish-forever yours"
"Blutengel - Children of the night"