#1
sos sucks gewoon
pep rulerert
sos kan me nooooit hoe goed dan ook de rush geve die ik van pep heb
pep rulerert
sos kan me nooooit hoe goed dan ook de rush geve die ik van pep heb
Skippy zei:ja dat zal het zijn,dat het slechte coke is, want heb er nooit echt het gewenste gevoel van gehad.
Dan heb je daar ook wel gelijk in, dat je er veel van nodig heb van de speed, ik merk niks van 4 punten, en meestal neem ik er nog 1 drankje bij.. op zich vind niet veel verschillen van elkaar, ik kan trouwens gewoon eten. door de speed krijg ik reuze veel trek in eten, de dag erna stamp ik mezelf helemaal vol :P
Skippy zei:tja... ik heb nog nooit goede coke gehad, blijf het zeggen , iedereen om me heen zegt het ook , want maakt niet uit wat ik neem, of het nou xtc, coke of speed is... ik slaap als een roos .. er zijn zelfs keren bij dat ik tijdens een computerspel of in een gesprek in slaap val![]()
Dat hoeft dan toch niet aan de drugs te leggen, kan toch ook dat ik gewoon behoefte heb aan slaap?
need^weed zei:je kan het ook niet zien, hehe, je moet het voelen!!!! Ik neem aan dat je echt wel het verschil voeld tussen stopverf en speed met 80% amphetemine erin..... Blijf maar gewoon verder zoeken. Van mijn speed als ik een bommentje neem om 1 uur smiddags dan slaap ik de hele nacht niet, dus vrij goeie pep lijkt mij dan. Alhoewel ik weining tot geen tollerantie heb maar toch.....
Skippy zei:dat zeg ik, dan zal het wel troep geweest zijn, heb nooit goede speed of coke gehad
Hoe weet je trouwens of het wel echte goede speed, of coke is?
Ik kan het verschil van goede en slechte niet zien of ruiken.. iemand hier die wel een idee heeft?
Ik heb nu speed. en dat ruikt gewoon naar waspoederben al eens eerder belazerd, dus ben wel eens benieuwd waar je dit aan kan zien
Skippy zei:need^weed zei:je kan het ook niet zien, hehe, je moet het voelen!!!! Ik neem aan dat je echt wel het verschil voeld tussen stopverf en speed met 80% amphetemine erin..... Blijf maar gewoon verder zoeken. Van mijn speed als ik een bommentje neem om 1 uur smiddags dan slaap ik de hele nacht niet, dus vrij goeie pep lijkt mij dan. Alhoewel ik weining tot geen tollerantie heb maar toch.....
hmm bommetjes krijg ik niet door mn keel, meestal wel met vla oid.. maar de hoeveel heid die ik erin doe is altijd verschillend, hoeveel doe jij in je bom ? Needweed ?
Skippy zei:dat zeg ik, dan zal het wel troep geweest zijn, heb nooit goede speed of coke gehad
Hoe weet je trouwens of het wel echte goede speed, of coke is?
Ik kan het verschil van goede en slechte niet zien of ruiken.. iemand hier die wel een idee heeft?
Ik heb nu speed. en dat ruikt gewoon naar waspoederben al eens eerder belazerd, dus ben wel eens benieuwd waar je dit aan kan zien
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."