Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja, het is eigenlijk genant om zoiets te vragen en vertellen , maar tegenwoordig gebruik ik vrij veel cocaine. ik ben een klein meisje , en vrij fijn. ik weeg ongeveer 46 kilo en de laatste tijd kan ik niet verder met een gram. En dit weekend heb ik weer vrij veel gesnoven, maar ik heb normaal men maandstonden, 7 dagen. En nu na 4 dagen zijn ze gestopt, en ik vraag me af of dat kan door zoveel te snuiven? En dat niet alleen, ik heb vrij veel zeer als ik op men nieren druk , kan de cocaine ermee te maken hebben?"
"Flameon zei: Coke kan je inderdaad ontregelen. Dat het pijn doet kan betekenen dat het 'verstopt' zit. Even in de gaten houden, en anders neit te lang wachten met naar de doktor gaan. Want als je de boel springt dan ben je verder van huis. Oja, niet zwanger? Heb je denk ik allemal gechecked of niet? Klik om te vergroten... Nja, nee ik ben echt niet zwanger, ik pak men pil altijd en heb echt wel men regels gewoon gehad. Maar ik ben blij dat dat kan, dacht dat al maar wist het niet zeker. En ja inderdaad kan is beter voorbij den dokter :/"
"blu zei: Je lichaam heeft, zoals je waarschijnlijk wel weet, energie nodig om de dag door te komen. Als je erg klein bent en dan ook nog eens vaak drugs gebruikt die een grote belasting zijn voor je lijf, dan gaat je lichaam noodgedwongen energie besparen door niet-essentiële functies uit te schakelen. In het geval van vrouwen die simpelweg te dun zijn, is het zo dat hun lichaam dus energie bespaart door ze onvruchtbaar te maken. Het lijkt me logisch dat het uitblijven van de menstruatiecyclus een overduidelijk signaal is dat je niet erg gezond bezig bent. Ik zou je dan ook willen adviseren om je drugsgebruik te minderen en daarnaast ook gezonder te gaan leven. In je post zeg je niet hoe klein je precies bent, maar 46 kilo is wel héél erg weinig. Dus: minder coke snuiven en meer gezonde dingen eten! Veel succes. Klik om te vergroten... Nja, ik ben ongeveer een meter 60 nu . kan dat ik groter ben . Maar ja inderdaad , daar heb je wel gelijk in maar ben nu al paar weken gestopt met cocaine want men vriend is er echt aangedaan van en bezorgd. Ik snuif nu wel is int weekend keta maar daar heb ik niet zoveel last van uiteindelijk . Maar ik snoof cocaine veel meer dan ket uiteindelijk . dankjewel"
"animaux0 zei: Eigenlijk mag ik echt niks zeggen daar ik nu zwaar onder de invloed ben. Moet je wel weten dat dit al 3 jaar geleden is dat ik dit nog eens gedaan heb. Zelf heb ik een zeer moeilijke periode achter de rug en geloofde ik nergens meer in. Toch heb ik doorgebeten. Heb nu een ander werk gevonden en ga terug studeren. Als je denkt er niet vanaf te geraken, of je ziet der zin er niet van in ( buiten dat je lichaam zwaar protesteert). Geloof me, je kan er van af geraken. Het houdt natuurlijk wel in dat je moeite moet doen en het over een andere brug gooien. Binnenin weet je het wel zeker??? Het kan, geloof me. Nu is voor mij een uitzondering. Wou het perse eens vieren dat ik ondanks men verleden, nog steeds baas ben over mezelf. Klik om te vergroten... Ben eigenlijk vrijwel moeten stoppen met cocaine men vriend is erachter gekomen. En houd me int oog ik heb vaak nog zin in een goeie lijn coke, maar ach ik mag niet. Ket doe ik nog wel maar das niet zo verslavend als cocaine. Want als ik kon zou ik kopen . merci voor mij sterkte te geven"
"Flugeltje zei: Op welke plek ben je wel eens out gegaan waar je dat liever niet ging Bij mijn top 3 staat toch de Carrefour (supermarkt). Ben zelfs achteraf door de bewaking eruit gezet Klik om te vergroten... Ik eens op een gratis feestje , had al 1 fles whiskey op en dan nog ghb . Redelijk veel , ja ik was net samen met mijn vriendje van 2 weken, en haha ik heb 2 uur gekotst en dan ging ik ligge op de grond gewoon, en ik was helemaal verlamd eigenlijk en iedereen had kei veel bang en dachten dat ik dood was. En dan heeft mijn vriendje water over mij gekapt en toen reageerde ik , maar je kon et niet verstaan, maar alles is ok nu"
"Ik heb ook beertjes gedaan , maar net iets anders dan op alle afbeeldinge hier beneden . En ik had er 2 genomen. En twaren 2 blauwe beertjes mijn vriend had 3 rode ofzo weet ik niet meer. Maar euh , een vriendin van mij is slechtgegaan op blauwe kort daarna, en ik ben eigenlijk ook vrij slecht gegaan. Die trips duurde veel langer dan normaal en ze waren ni echt zo aangenaam , niet veel visueel getript maar toch wel erg wijd in gestoken. En mijn geluid was feller zoals ik hoorde de bomen harder dan een auto die voorbij kwam. Je moet wel oppassen met die teddybeertjes !"
"Sublimo zei: cOsmicSerpent zei: Ik heb ook beertjes gedaan , maar net iets anders dan op alle afbeeldinge hier beneden . En ik had er 2 genomen. En twaren 2 blauwe beertjes mijn vriend had 3 rode ofzo weet ik niet meer. Maar euh , een vriendin van mij is slechtgegaan op blauwe kort daarna, en ik ben eigenlijk ook vrij slecht gegaan. Die trips duurde veel langer dan normaal en ze waren ni echt zo aangenaam , niet veel visueel getript maar toch wel erg wijd in gestoken. En mijn geluid was feller zoals ik hoorde de bomen harder dan een auto die voorbij kwam. Je moet wel oppassen met die teddybeertjes ! Klik om te vergroten... Had je daarvoor al LSD gedaan ? En voelde het hetzelfde ? Er kan net zo goed iets anders op hebben gezeten. Ik heb namelijk zalig getript van die beertjes Klik om te vergroten... nja toch alleen dit jaar 7 keer getript ( vorig jaar ) , en twas me mss teveel kan ook zijn he. Maar het voelde hetzelfde alleen sinds ik de 2 pakte. Ach , het kan zijn dak alles wat te snel deed ook , hoor"
"Ik drink het gewoon op met thee ofzo , niet dat het super veel helpt. Maar uiteindelijk ik eet zo ook rauw zonder iets anders op , gewoon inslikken en het is over niet teveel bij nadenken"
"Exceptional Insight zei: Ik snuif geen keta meer. Keta is nu hip. En hip is stom. Klik om te vergroten... Is da zo ? ik heb dat nog nie echt gemerkt, ben altijd me mijn beste vriend de enige ketgebruikers in het milieu da we kennen, paar andere. Wat vooral hip is is md enzo vind ik hier in antwerpen"
"Ik snuif ketamine, omdat het verdovende gevoel in je lichaam je zo duizelig maakt op een goede manier. omdat ik op feestjes met men oge dicht 10 keer zo intens de muziek in me voel. omdat ik het gevoel van ket snuiven leuk vind, het brandende gevoel in je neus. & ik hou ervan om niet meer te kunnen stappen op je benen , en van de spleetoogjes ik ervan krijg. Waarom snuif jij keta?"