Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskunnen je maandstonden even stoppen?

kunnen je maandstonden even stoppen?

6 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
cOsmicSerpentLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, het is eigenlijk genant om zoiets te vragen en vertellen ,
maar tegenwoordig gebruik ik vrij veel cocaine.
ik ben een klein meisje , en vrij fijn.
ik weeg ongeveer 46 kilo en de laatste tijd kan ik niet verder met een gram.
En dit weekend heb ik weer vrij veel gesnoven, maar ik heb normaal men maandstonden, 7 dagen.
En nu na 4 dagen zijn ze gestopt, en ik vraag me af of dat kan door zoveel te snuiven?
En dat niet alleen, ik heb vrij veel zeer als ik op men nieren druk , kan de cocaine ermee te maken hebben?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke kan je inderdaad ontregelen. Dat het pijn doet kan betekenen dat het 'verstopt' zit. Even in de gaten houden, en anders neit te lang wachten met naar de doktor gaan. Want als je de boel springt dan ben je verder van huis.

Oja, niet zwanger? Heb je denk ik allemal gechecked of niet?
c
cOsmicSerpentLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Coke kan je inderdaad ontregelen. Dat het pijn doet kan betekenen dat het 'verstopt' zit. Even in de gaten houden, en anders neit te lang wachten met naar de doktor gaan. Want als je de boel springt dan ben je verder van huis.

Oja, niet zwanger? Heb je denk ik allemal gechecked of niet?
Klik om te vergroten...
Nja, nee ik ben echt niet zwanger, ik pak men pil altijd en heb echt wel men regels gewoon gehad. Maar ik ben blij dat dat kan, dacht dat al maar wist het niet zeker.
En ja inderdaad kan is beter voorbij den dokter :/
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je lichaam heeft, zoals je waarschijnlijk wel weet, energie nodig om de dag door te komen. Als je erg klein bent en dan ook nog eens vaak drugs gebruikt die een grote belasting zijn voor je lijf, dan gaat je lichaam noodgedwongen energie besparen door niet-essentiële functies uit te schakelen. In het geval van vrouwen die simpelweg te dun zijn, is het zo dat hun lichaam dus energie bespaart door ze onvruchtbaar te maken.

Het lijkt me logisch dat het uitblijven van de menstruatiecyclus een overduidelijk signaal is dat je niet erg gezond bezig bent. Ik zou je dan ook willen adviseren om je drugsgebruik te minderen en daarnaast ook gezonder te gaan leven. In je post zeg je niet hoe klein je precies bent, maar 46 kilo is wel héél erg weinig.

Dus: minder coke snuiven en meer gezonde dingen eten! Veel succes.
a
animaux0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Eigenlijk mag ik echt niks zeggen daar ik nu zwaar onder de invloed ben. Moet je wel weten dat dit al 3 jaar geleden is dat ik dit nog eens gedaan heb.

Zelf heb ik een zeer moeilijke periode achter de rug en geloofde ik nergens meer in. Toch heb ik doorgebeten. Heb nu een ander werk gevonden en ga terug studeren. Als je denkt er niet vanaf te geraken, of je ziet der zin er niet van in ( buiten dat je lichaam zwaar protesteert). Geloof me, je kan er van af geraken. Het houdt natuurlijk wel in dat je moeite moet doen en het over een andere brug gooien. Binnenin weet je het wel zeker??? Het kan, geloof me. Nu is voor mij een uitzondering. Wou het perse eens vieren dat ik ondanks men verleden, nog steeds baas ben over mezelf.
c
cOsmicSerpentLid
01-01-2024, 00:00
#6
blu zei:
Je lichaam heeft, zoals je waarschijnlijk wel weet, energie nodig om de dag door te komen. Als je erg klein bent en dan ook nog eens vaak drugs gebruikt die een grote belasting zijn voor je lijf, dan gaat je lichaam noodgedwongen energie besparen door niet-essentiële functies uit te schakelen. In het geval van vrouwen die simpelweg te dun zijn, is het zo dat hun lichaam dus energie bespaart door ze onvruchtbaar te maken.

Het lijkt me logisch dat het uitblijven van de menstruatiecyclus een overduidelijk signaal is dat je niet erg gezond bezig bent. Ik zou je dan ook willen adviseren om je drugsgebruik te minderen en daarnaast ook gezonder te gaan leven. In je post zeg je niet hoe klein je precies bent, maar 46 kilo is wel héél erg weinig.

Dus: minder coke snuiven en meer gezonde dingen eten! Veel succes.
Klik om te vergroten...
Nja, ik ben ongeveer een meter 60 nu . kan dat ik groter ben .
Maar ja inderdaad , daar heb je wel gelijk in maar ben nu al paar weken gestopt met cocaine want men vriend is er echt aangedaan van en bezorgd.
Ik snuif nu wel is int weekend keta maar daar heb ik niet zoveel last van uiteindelijk .
Maar ik snoof cocaine veel meer dan ket uiteindelijk .
dankjewel
c
cOsmicSerpentLid
01-01-2024, 00:00
#7
animaux0 zei:
Eigenlijk mag ik echt niks zeggen daar ik nu zwaar onder de invloed ben. Moet je wel weten dat dit al 3 jaar geleden is dat ik dit nog eens gedaan heb.

Zelf heb ik een zeer moeilijke periode achter de rug en geloofde ik nergens meer in. Toch heb ik doorgebeten. Heb nu een ander werk gevonden en ga terug studeren. Als je denkt er niet vanaf te geraken, of je ziet der zin er niet van in ( buiten dat je lichaam zwaar protesteert). Geloof me, je kan er van af geraken. Het houdt natuurlijk wel in dat je moeite moet doen en het over een andere brug gooien. Binnenin weet je het wel zeker??? Het kan, geloof me. Nu is voor mij een uitzondering. Wou het perse eens vieren dat ik ondanks men verleden, nog steeds baas ben over mezelf.
Klik om te vergroten...

Ben eigenlijk vrijwel moeten stoppen met cocaine men vriend is erachter gekomen.
En houd me int oog ik heb vaak nog zin in een goeie lijn coke, maar ach ik mag niet.
Ket doe ik nog wel maar das niet zo verslavend als cocaine.
Want als ik kon zou ik kopen . merci voor mij sterkte te geven :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."