Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blauwe mitshus zijn idd lekker hard voor als je lekker hard wil gaan wel vreemd voor de eerste keer hehe! En anders gewoon halve of als je t lekker rustig wil houden een hartje rodeofso volgensmij?"
"Smoesjes gebruiken dat je bij vrienden slaapt hehe Ik zal het wel lekker op een vertrouwde omgeving doen en mensen Dus doe maar niet buiten indevrieskou ofso,"
"In mn bh vaak In mn dreads passen ze ook wel hihihihihihi!"
"56% dat valt echt wel mee!! toch ja!"
"Hans zei: Hallo lieverd, hoe gaan we? Klik om te vergroten... Het komt goed schat hetkomtgoed weet alleen niet hoe ik jou meekrijg MAAR HETKOMT GOED"
"Zie jullie in het gekkenhuis, letterlijk en figuurlijk."
"Onder om de 10 min de lijnen nemen is een bommetje kwartgrammetje keta ook wel handig"
"Keta for life ZOWIEZO staat echt op numero eenos!!"
"Ik ken dat wel ja, de eerste keren toen ik het nam hyperventileerde ik ook bijna altijd en werd ik zelfs een beetje suicidal of hoe je dat zegt beetje mn grenzen zoeken, gelukkig had ik goed volk om me heen! En dat gaat gelukkig nu niet meer zo aan toe"
"vrijgezel niet op zoek het komt altijd wel aangevaard .. zelfs als ik het niet wil"