Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsk-hole

k-hole

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
:grin: krijg er alweer zin in :beer:
b
brainwashedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Onder om de 10 min de lijnen nemen is een bommetje kwartgrammetje keta ook wel handig :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik hou het zelf na 200 mg snuiven al gezien, dan vind ik het snuiven niet meer lekker en dan zit je nog lange na niet in de buurt van een K-hole. Ik denk het zelf niet te gaan ervaren tenzij ik een keertje ampullen vind. Dan ga ik ze IV toedienen, the real k experience. :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Dan wens ik 'm alvast veel succes, na in totaal een halve gram kan ik de lijntjes niet meer vinden :þ
Klik om te vergroten...


Dat is precies wat ik ook dacht!
Je beeld wordt zo wazig, je motoriek zo verstoord, dat je aan verder snuiven niet meer toekomt! :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
een vriend van me wil voor de ouwehoer een k-hole snuiven, express.

wat gebeurt er precies in een k-hole, en wat zijn de risico`s?

bvd.

cropp
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan wens ik 'm alvast veel succes, na in totaal een halve gram kan ik de lijntjes niet meer vinden :þ
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
een khole is in een droomachtige staat bevinden waarin lichaam en geest gescheiden zijn, en je een eigen fictieve dimensie kan bedenken uit het totale niets.
je kan niet meer/amper je lichaam bewegen je bent volledig verdoofd.

het is tevens wel een klus om de khole te bereiken snuivend, ik raad je aan om van tevoren een paar dikke lijnen te leggen en deze om de 10 minuten weg snuiven, wil je dat effect bereiken
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
Qocaïne zei:
ExceptionalInsight zei:
Dan wens ik 'm alvast veel succes, na in totaal een halve gram kan ik de lijntjes niet meer vinden :þ
Klik om te vergroten...


Dat is precies wat ik ook dacht!
Je beeld wordt zo wazig, je motoriek zo verstoord, dat je aan verder snuiven niet meer toekomt! :P
Klik om te vergroten...

dat is juist de kunst hehe
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
kunst schmunst, neusspray bouwen, dat ga ik de volgende keer proberen
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
kunst schmunst, neusspray bouwen, dat ga ik de volgende keer proberen
Klik om te vergroten...

Moet ik ook maar een proberen inderdaad, heb nog genoeg voor liggen dus wie weet de komende weken ergens. :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrippTone zei:
ExceptionalInsight zei:
kunst schmunst, neusspray bouwen, dat ga ik de volgende keer proberen
Klik om te vergroten...

Moet ik ook maar een proberen inderdaad, heb nog genoeg voor liggen dus wie weet de komende weken ergens. :P
Klik om te vergroten...

Nodig is wat vrienden uit!
Gaan we gezellig K-Holen :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is de echte k-hole niet IM ?
Dat is toch het toppunt van het effect van ketamine?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Is de echte k-hole niet IM ?
Dat is toch het toppunt van het effect van ketamine?
Klik om te vergroten...
ja maar je kan er ook op andere manieren inkomen, is alleen wat meer werk en doorzettingsvermogen :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vraag me serieus af of er mensen zijn die het is gelukt!
Underworld? :wink:

Ik dacht tijdens mijn eerste ervaringen ook wel even in een K-hole te belanden... mooi niet! :)

IM is verder niets voor mij.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#15
Qocaïne zei:
Ik vraag me serieus af of er mensen zijn die het is gelukt!
Underworld? :wink:

Ik dacht tijdens mijn eerste ervaringen ook wel even in een K-hole te belanden... mooi niet! :)

IM is verder niets voor mij.
Klik om te vergroten...

mij is het regelmatig gelukt, 4 dagen geleden nog gelukt om snuivend een khole te krijgen op de 2c-i.

maar als ik voor de khole ga dan gebruik ik ook echt een aardige hoeveelheid, als ik met een vriend voor de khole ga dan gaat er makkelijk anderhalf gram op in een avond
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
underworld zei:
mij is het regelmatig gelukt, 4 dagen geleden nog gelukt om snuivend een khole te krijgen op de 2c-i.

maar als ik voor de khole ga dan gebruik ik ook echt een aardige hoeveelheid, als ik met een vriend voor de khole ga dan gaat er makkelijk anderhalf gram op in een avond
Klik om te vergroten...

Anderhalf gram gaat er dan wel snel doorheen idd.
Het is ook wel een middel waarvan je graag meer wilt pakken! ^.^

Zoals gezegd, zelf geen ervaring met K-hole... ook niezozeer behoefte aan... een paar lijntjes vind ik al lekker genoeg! :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#17
Qocaïne zei:
underworld zei:
mij is het regelmatig gelukt, 4 dagen geleden nog gelukt om snuivend een khole te krijgen op de 2c-i.

maar als ik voor de khole ga dan gebruik ik ook echt een aardige hoeveelheid, als ik met een vriend voor de khole ga dan gaat er makkelijk anderhalf gram op in een avond
Klik om te vergroten...

Anderhalf gram gaat er dan wel snel doorheen idd.
Het is ook wel een middel waarvan je graag meer wilt pakken! ^.^

Zoals gezegd, zelf geen ervaring met K-hole... ook niezozeer behoefte aan... een paar lijntjes vind ik al lekker genoeg! :)
Klik om te vergroten...

nja het is zeker een interresante en prettige ervaring, en meestal komen wij onverwacht in een khole terecht, als we iets te enthousiast bezig zijn met snatsen :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ach kut he, dan zat ik dus net voor die grens. Ik dacht van als het nu nog erger word dan vind ik het niet chill meer, dus heb ik niet nog een lijn genomen. :P

Volgende keer beter dan, op naar de k-hole. :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
Dan wens ik 'm alvast veel succes, na in totaal een halve gram kan ik de lijntjes niet meer vinden :þ
Klik om te vergroten...

gewoon eerst een paar lijntjes leggen en daarna als je niet meer kan lopen een bullit in je handen houden?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
cropp zei:
ExceptionalInsight zei:
Dan wens ik 'm alvast veel succes, na in totaal een halve gram kan ik de lijntjes niet meer vinden :þ
Klik om te vergroten...

gewoon eerst een paar lijntjes leggen en daarna als je niet meer kan lopen een bullit in je handen houden?
Klik om te vergroten...

Neusspray! :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."