Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine roken??

ketamine roken??

24 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
Methods of use

Ketamine is sold in either powdered or liquid form.
In powdered form, its appearance is similar to that of pharmaceutical grade cocaine and can be insufflated (referred to as a "bump of K"), injected, or placed in beverages.
It is also possible to smoke the drug in a joint or pipe, usually mixed with marijuana and tobacco.
The smoke has a distinctive bitter taste but the effects of the high hit much faster than when insufflated or ingested.

Oral use usually requires more material, but results in a longer trip.
However, when administered orally, ketamine is rapidly metabolised to norketamine, which possesses sedating effects; this route of administration is unlikely to produce a dissociative state characteristic of the k-hole
The liquid can be heated to drive off the solvent (usually saline), leaving powder.
In therapeutic and psychedelic use, the liquid is typically injected intramuscularly.
Intravenous injection is uncommon (recreationally), though possible.
It is essentially identical in effect to intramuscular injection, but leads to a much quicker onset — usually within 10 to 15 seconds of dosing.
Klik om te vergroten...

interesant. ben dit toevallig tegengekomen op een site, en ze beweren hier dat ketamine gerookt kan worden? wat moet ik me daarbij voorstellen?
niet dat ik het ooit van plan ben.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=60764
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
ketamine melts at 262-263° - i'm not sure of the vaporization point, but it's probably quite high.
Klik om te vergroten...

Ligt het verdamp punt vaak dichtbij het smeltpunt ?
Want dan zou het best warm moeten worden om het te kunnen roken.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
ketamine melts at 262-263° - i'm not sure of the vaporization point, but it's probably quite high.
Klik om te vergroten...

Ligt het verdamp punt vaak dichtbij het smeltpunt ?
Want dan zou het best warm moeten worden om het te kunnen roken.
Klik om te vergroten...

Probeer het te vaporizen met een torchlighter als hulpmiddel?
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ketamine vaporisen is niet zo'n goed idee :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
leppeh zei:
Ketamine vaporisen is niet zo'n goed idee :)
Klik om te vergroten...

Waarom dan wel niet? Bron!

Vaporizen is gewoon verdampen he.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien dat ik het zelfs voor jullie ga proberen volgende keer dat ik keta heb.. Aangezien er genoeg engelse reports zijn en mensen die het geprobeerd hebben kan het niet erg slecht voor je zijn, niet slechter dan gewoon snuiven wil ik daarmee zeggen, slecht blijft het zeker. En natuurlijk niet echt gezond voor je longen, maar wat dan ook roken is dat niet, dus.. sja.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Misschien dat ik het zelfs voor jullie ga proberen volgende keer dat ik keta heb.. Aangezien er genoeg engelse reports zijn en mensen die het geprobeerd hebben kan het niet erg slecht voor je zijn, niet slechter dan gewoon snuiven wil ik daarmee zeggen, slecht blijft het zeker. En natuurlijk niet echt gezond voor je longen, maar wat dan ook roken is dat niet, dus.. sja.
Klik om te vergroten...
er zijn ook genoeg engelse reports over bijvoorbeeld datura. zegt niets dat er genoeg reports zijn
maar ben benieuwd :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
underworld zei:
Angramar Temenos zei:
Misschien dat ik het zelfs voor jullie ga proberen volgende keer dat ik keta heb.. Aangezien er genoeg engelse reports zijn en mensen die het geprobeerd hebben kan het niet erg slecht voor je zijn, niet slechter dan gewoon snuiven wil ik daarmee zeggen, slecht blijft het zeker. En natuurlijk niet echt gezond voor je longen, maar wat dan ook roken is dat niet, dus.. sja.
Klik om te vergroten...
er zijn ook genoeg engelse reports over bijvoorbeeld datura. zegt niets dat er genoeg reports zijn
maar ben benieuwd :)
Klik om te vergroten...

Ja, maar veel van die tripreports zijn bad trips etc, of hartproblemen/uitdroging..

Als in, ket roken ga je niet acuut dood neervallen, of het goed is voor je longen is iets anders. Ik ga me er sowieso meer over inlezen ALS ik het zou doen.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#10
Om het te kunnen vaporisen moet je er eerst een vrije base van je zout maken. Bij het vaporisen komen er zulke smerige walmen vrij dat twee afzonderlijke bronnen van mij het maar met moeite binnen konden houden. Eentje beschreef het alsof je longen in plastic gecoat worden, heel fijn dus :) Daarnaast schijnt het effect niet bijzonderder of sterker te zijn. Mijns inziens is het dus niet de moeite waard.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
leppeh zei:
Om het te kunnen vaporisen moet je er eerst een vrije base van je zout maken. Bij het vaporisen komen er zulke smerige walmen vrij dat twee afzonderlijke bronnen van mij het maar met moeite binnen konden houden. Eentje beschreef het alsof je longen in plastic gecoat worden, heel fijn dus :) Daarnaast schijnt het effect niet bijzonderder of sterker te zijn. Mijns inziens is het dus niet de moeite waard.
Klik om te vergroten...

Vrije base, werkt dat net als met crack? Even koken met maagzout?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
"Alsof je longen gecoat worden met plastic"

Hm, fijn.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
leppeh zei:
Om het te kunnen vaporisen moet je er eerst een vrije base van je zout maken. Bij het vaporisen komen er zulke smerige walmen vrij dat twee afzonderlijke bronnen van mij het maar met moeite binnen konden houden. Eentje beschreef het alsof je longen in plastic gecoat worden, heel fijn dus :) Daarnaast schijnt het effect niet bijzonderder of sterker te zijn. Mijns inziens is het dus niet de moeite waard.
Klik om te vergroten...

Vrije base, werkt dat net als met crack? Even koken met maagzout?
Klik om te vergroten...

Dat zou ik eigenlijk niet zeker weten, maar het lijkt me wel. Ik zou zeggen probeer het als je zo nieuwsgierig bent :) Als je het daarna meteen rookt heb je dat vraagstuk voor jezelf ook weer opgelost. Graag wel even posten hoe het was als je het doet! :beer:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#14
ha nog nen transparanten!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
nou, als er een ding is wat ik niet zou willen roken, is het ketamine !!

mensen, stel jullie die smaak eens voor !
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spor zei:
nou, als er een ding is wat ik niet zou willen roken, is het ketamine !!

mensen, stel jullie die smaak eens voor !
Klik om te vergroten...

Haha dat heb ik dus ook een beetje. De drip is te doen, en een mini korreltje op je tong is ook nog nét te overleven, maar die smaak in ademen? Gatverdamme, ik bijt nog liever 1 gram paracetamol door in men mond denk ik :)
S
SiemieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spor zei:
nou, als er een ding is wat ik niet zou willen roken, is het ketamine !!

mensen, stel jullie die smaak eens voor !
Klik om te vergroten...

vriendinnetje vamme heeft het geprobeert te roken en het smaakte naar shit, effect was ook niet echt spectaculair. maar ze was al een nacht wakker en uit der pan van keth.
e
erriapo 187Lid
01-01-2024, 00:00
#18
das stomste wa da je kunt doen , de effecten zijte miniem tot nihiel .
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
azgaza zei:
De drip is te doen, en een mini korreltje op je tong is ook nog nét te overleven, maar die smaak in ademen? Gatverdamme, ik bijt nog liever 1 gram paracetamol door in men mond denk ik :)
Klik om te vergroten...

Juist, ik denk dat het onder je tong leggen van ketamine een pretje is vergeleken met het roken :wink:

erriapo 187 zei:
das stomste wa da je kunt doen , de effecten zijte miniem tot nihiel .
Klik om te vergroten...

Bron, hoe kom je hierbij ? ALS het zou kunnen zou ik juist zeggen, zoals dat gaat met roken dat het sneller inslaat, heftiger werkt, en korter duurt ten opzichte van snuiven.

Maar net zoals dat het me de pijn in mn neus niet waard is bij het snuiven van 2c's, lijkt me hier echt de smaak niet waard om het te proberen...
e
erriapo 187Lid
01-01-2024, 00:00
#20
heb ik gedaan. Maar wel op dezelfde manier alsof je coke zou roken (op de colafles) . vond het niet spectaculair . had wel ergens een lichte buzz :confused: maar toch niet tzelfde als je het zou snuiven of in het glas doen . snuiven vind ik pers het best maar het kan inderdaad wat irritaties veroorzaken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."