Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVage problemen bij blowen? help :I

Vage problemen bij blowen? help :I

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
minder shag bij je wiet roken
N
Niels_2930Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je tijdens het roken van een jointje nadenkt over dat probleem .. dn gaat dat probleem het enige onderwerp zijn in je hoofd. Dus probeer gewoon chill aan jamaica in het zonnetje met een dikke knoeft x
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt als out gaan, en je legt het verband met jonko, en elke keer als je weer rookt komt het terug, dat heb ik iig gehad, maar door de juiste woorden van de juiste personen kom je er overheen :grin:
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Out gaan lijkt het me niet als je het al zo snel tegenwoordig met een paar hijsen al hebt. Heb je ook ergens last van als je niet blowt? Ik ken het gevoel, alleen heb ik last van mn maagzuur :wink:
b
brainwashedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angst , paranoide uhuh:)
T ziet er nu wel lichtelijk uit, mischiem wat minderen?
Of gewoon positief blijven denken in je geest dat kan ook echt helpen!
goodluck
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rastafari88 zei:
Irie,

Als jij aan het blowen bent, denk je dan vaak aan dat gevoel?
Ik zou zeggen let daar eens op, want dat kan ook onbedoeld dat gevoel weer opwekken.
Maarja als ik jou was zou ik dat gevoel gewoon achter me laten en het nog een keer proberen, ik heb namelijk ook zoiets meegemaakt, heb er toen een tijdje last van gehad maar na verloop van tijd gaat dat gewoon weer weg hoor. :stoned:

Jah Bless,
Klik om te vergroten...
Ik wou ook iets in deze aard zeggen. Moest je nu klaargekomen zijn daar in de supermarkt zou je altijd een boner krijgen als je er nu eentje opsteekt. Volgens mij associeer je dat gevoel met het blowen nu. Ik zou afwachten, ik verzeker je dat dat na verloop van (onbepaalde) tijd wel weer overgaat :wink:.
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#7
naar mijn weten ga je pas out als je echt veel rookt en zelf, bij mij lukt het niet, lijkt wel of er een limiet is aan THC in mijn hersenen, als ik een bepaalde hoeveelheid heb gerookt en hierna nog meer rook versterkt het effect van de weed niet meer en blijf ik gewoon even stoned x), nuja dit doet hier eigenlijk niet veel toe.

Je probleem : Ik heb hetzelfde probleem al eens voorgehad maar dit kwam omdat ik al ongeveer een maand gestopt was met weed roken en ineens terug begon (met sterke weed).
Wat bij mij altijd helpt als ik slecht ga is naar buiten gaan (hopelijk is het kouder buiten als binnen) of gewoon iets koud drinken (iets met ijsblokjes?) of leg eens een nat (koud) washandje op je voorhoofd x) helpt ook altijd.

Slecht gaan op weed : heeft volgens mij maar één oorzaak, iets in je omgeving of in je hoofd verpest je ervaring door een negatieve invloed op je uit te werken, bv negatieve gedachten die je assosieerd met weed. Wat ook heel fout is, is denken aan wat er mis kan lopen, bv. wat gebeurt er als mijn moeder nu thuis komt en ziet dat ik weed rook xOxO (dit geld dan alleen voor diegenen waarvan de ouders niet wetende zijn van je taboe'e daden).
Nuja ik hoop dat deze lijst een beetje van hulp kan zijn en anders stop je gewoon met blowen en begin je aan de harddrugs !..

Grtz :wave:
d
dude01Lid
01-01-2024, 00:00
#8
hey mense ik heb sinds kort een probleem met blowen.

het zit zo ik heb ongeveer een week geleden een lekkere sterke joint gerookt , waar ik normaal geen problemen mee zou hebben ik was wel erg stoned :P

maar toen ginge ik en me maat de supermarkt in om drinke te halen maar toen ik in de rij moest wachten gebeurde er iets vreemds namelijk ik kreeg een soort aanval want ik leek bijna flauw te vallen ik werd misselijk en duizelig en ik wou echt gewoon zo snel mogeljik zitten en weg daar zijn.
ik dagt oke kan gebeure..

maar nu nu ik elke keer als ik maar een paar trekjes op heb krijg ik een heel naar gevoel van binnen hetzelfde gevoel als die ene keer wat ik net beschreef , de ene keer erger als de andere keer.

ik blow ongeveer een half jaar redelijk vaak ( zoon 10 joints per week) maar dit was niet altijd zo het lijkt wel alsof ik gewoon overal 10 keer erger op reageer dan normaal..

plz iemand help me ik weet echt niet wat het is en mis het relaxde gevoel

Grtzz//Dude01
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angstaanvallen kunnen toch onstaan? Misschien een tijdje minderen (= stoppen??)
Lijkt me heeeel erg naar. Gelukkig nog nooit gehad.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij heet dat out-gaan, gewoon teveel geblowd denk ik :grin:
R
Rastafari88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Irie,

Als jij aan het blowen bent, denk je dan vaak aan dat gevoel?
Ik zou zeggen let daar eens op, want dat kan ook onbedoeld dat gevoel weer opwekken.
Maarja als ik jou was zou ik dat gevoel gewoon achter me laten en het nog een keer proberen, ik heb namelijk ook zoiets meegemaakt, heb er toen een tijdje last van gehad maar na verloop van tijd gaat dat gewoon weer weg hoor. :stoned:

Jah Bless,
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
wat rastafarie zegt klopt
ook hier weer is het psychische erg van toepassing ...
Ik weet nog dat vanaf wanneer ik een keer met aanvaarding ben geweest met de politie onder invloed van cannabis me ook een tijd niet fijn heb gevoeld als ik stoned was... Dit gevoel even verzetten en vrolijk verder (F)(B)lowen :tearsofjoy:
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb dat ook een tijdje gehad en toen ben ik 2 maanden gestopt daarna nergens meer last van gehad :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."