#1
minder shag bij je wiet roken
Ik wou ook iets in deze aard zeggen. Moest je nu klaargekomen zijn daar in de supermarkt zou je altijd een boner krijgen als je er nu eentje opsteekt. Volgens mij associeer je dat gevoel met het blowen nu. Ik zou afwachten, ik verzeker je dat dat na verloop van (onbepaalde) tijd wel weer overgaatRastafari88 zei:Irie,
Als jij aan het blowen bent, denk je dan vaak aan dat gevoel?
Ik zou zeggen let daar eens op, want dat kan ook onbedoeld dat gevoel weer opwekken.
Maarja als ik jou was zou ik dat gevoel gewoon achter me laten en het nog een keer proberen, ik heb namelijk ook zoiets meegemaakt, heb er toen een tijdje last van gehad maar na verloop van tijd gaat dat gewoon weer weg hoor.![]()
Jah Bless,


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."