Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs is nu helemaal in?

Welke drugs is nu helemaal in?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
missmalukuLid
01-01-2024, 00:00
#1
In mijn jongere jaren heb ik regelmatig genoten van een pilletje.
Nu heb ik al 7 jaar niets meer gebruikt (ben nu 27), behalve 1 keer per jaar een jointje.
Nadat ik per toeval op deze site kwam, wil ik graag nog 1 keer gek doen. Ik wil nog 1 keer het gevoel ervaren voordat ik voorgoed het hoofdstuk 'drugs' afsluit.
Nu zie ik tot mijn grote verbazing, allemaal nieuwe drugs soorten: 2cb, 4fa en nog meer rare letters van het alfabet. Hoe komen ze in Godsnaam bij deze namen? Volgens mij gaan ze gewoon met hun ogen dicht bij een toetsenbord staan en de eerste 3 letters dat ze per toeval indrukken wordt de nieuwe benaming!
Anyway, ik wil dus afsluiten met een knal. Heb een hotelkamertje gehuurd voor het weekend en heb er zin in, MAAR hier dus mijn vraag; Welke drugs is nu aan te raden?
Ik heb alleen maar ervaring met xtc..
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
missmaluku zei:
allemaal nieuwe drugs soorten: 2cb, 4fa en nog meer rare letters van het alfabet. Hoe komen ze in Godsnaam bij deze namen?
Klik om te vergroten...

Haha, meestal heeft het betrekking op de chemische structuur :P 4-FA staat voor 4-Fluor Amfetamine, 2-CB is van de 2C familie, een acroniem voor de 2 koolstofatomen tussen de benzeen ring en de amino groep.

Als je ervaring hebt met XTC, dan is 6-APB misschien wat voor je(straatnaam: Benzo Fury). De werking lijkt op XTC, maar is wat langer en toch weer anders. Je kan natuurlijk ook kijken naar psychedelica, truffels, LSD, 2-CB, noem het maar op. 4-FA en speed kan natuurlijk ook, vind ze allebei ook heel fijn om te gebruiken. Tsja, het is maar net wat je wilt? Wil je veel energie, dan ga je voor de amfetamines, wil je spacen? Dan ga je voor XTC/6-APB. Wil je trippen? Daar heb je een hele waslijst voor.

missmaluku zei:
Nadat ik per toeval op deze site kwam, wil ik graag nog 1 keer gek doen. Ik wil nog 1 keer het gevoel ervaren voordat ik voorgoed het hoofdstuk 'drugs' afsluit.
Klik om te vergroten...
Als je 'het gevoel' wilt ervaren en je hebt alleen ervaring met XTC, waarom gebruik je dan niet gewoon XTC? :grin: Lekker bekend, maar bekend lekker!
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laatste keer dat ik een hotelkamer had had ik en een paar maten 2cb gedaan.
Geniaaaal dat het is, het lijkt wel of die hotelkamers er op gebouwd zijn. Vage schilderijen en t behang dat helemaal heen en weer golft haha :rock: Dat is dus echte en aanrader :beer:
b
blaatschaap404Lid
01-01-2024, 00:00
#4
2cb is wel een leuke, gekke kleurtjes en vervormingen zien (uit eigen ervaring verschilt de trip per keer wel erg, ik heb het nu één keer heel intens ervaren, een keertje 'medium' maar ook wel is heel lichtjes) mocht je dan in een gekke bui zijn dan kan je er altijd nog xtc bij doen, de combinatie van de twee kan geen kwaad :) Ga je het in je eentje doen of met vrienden?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."