#1
Heb je al eens XTC gebruikt? Zo niet zou ik het zeker de eerste x niet in je eentje doen...
Dat gaat je toch niet lukken xDyellow2020 zei:- Kunnen masturberen
Wat Fool zegt, X is een sociale drug en aangezien je zo lang moet wachten tussen twee sessies als je het verantwoord wilt gebruiken, kun je X het beste alleen nemen als alle omstandigheden optimaal zijn. In je eentje vind ik verspilling. Al kun je het natuurlijk best een keer in je eentje doen, maar dat geeft toch niet het goede gevoel dat het met anderen geeft. Als je het gevoel van X graag in je eentje wilt beleven kun je beter 4-FA nemen, dat werkt veel minder op je serotonine en kun je dus wat vaker verantwoord nemen.yellow2020 zei:Binnenkort ouders op vakantie dus lekker een tijdje alleen thuis. Ik zit er aan te denken om xtc te gaan nemen in me eentje. Als experiment. In je eentje thuis kan je hele andere dingen doen dan op een plek met mensen en ik ben benieuwd of dat ook een kant van xtc is die tof is. Ik twijfel alleen of dit nou wel echt zo leuk is om te doen en ik ben daarom benieuwd naar jullie meningen/ervaringen. Ik zal een paar voor- en nadelen opnoemen waar ik zelf mee kwam:
Voordelen:
- Eigen muziek op kunnen zetten
- Met niemand rekening hoeven houden: gek doen, dansen (dit doe ik nooit bij andere mensen, ook niet met xtc op)
- Kunnen masturberen
- Ideeën op kunnen schrijven
- Mijn huis is mijn meest vertrouwde omgeving, ik wil dat met xtc ervaren
Nadelen:
- Ik probeer minimaal 2-3 maanden tussen elke keer xtc te houden en als het toch niet leuk blijkt te zijn heb ik dus een trip "verspilt"
- Ik wil niet dat vrienden weten dat ik dit in me eentje doe dus stel ik ga me echt dood vervelen en wil echt sociaal contact, kan ik niets. Dan zit ik dus maar thuis.. hard te gaan maar me te vervelen.
Ja al een aantal keren gedaan.Dunnetjess33 zei:Heb je al eens XTC gebruikt? Zo niet zou ik het zeker de eerste x niet in je eentje doen...
yellow2020 zei:- Eigen muziek op kunnen zetten
- Met niemand rekening hoeven houden: gek doen, dansen (dit doe ik nooit bij andere mensen, ook niet met xtc op)
SmartieAndMe zei:yellow2020 zei:- Eigen muziek op kunnen zetten
- Met niemand rekening hoeven houden: gek doen, dansen (dit doe ik nooit bij andere mensen, ook niet met xtc op)
Kan dit normaal niet dan? je moet toch gewoon lekker vrij en jezelf kunnen zijn bij vrienden?
Goede spacemuziek opzetten en sfeerverlichting aanzetten en een beetje chillen. Gamen vind ik persoonlijk niet echt een aanrader, dat onderdrukt het fijne gevoel teveel vind ik.yellow2020 zei:Wat lijkt jullie leuk om te doen tijdens xtc alleen? Zou gamen wat zijn? En ik heb eens gelezen dat menthol erg fijn is tijdens xtc. Gewoon om aan te ruiken. Is dat zo en wat is er dan zo speciaal aan?
SmartieAndMe zei:Muziek luisteren is altijd fijn en over veel andere activiteiten zijn de meningen verdeeld. Het beste advies is dus, zorg dat je veel verschillende activiteiten beschikbaar hebt en ga ontdekken wat je op dat moment bevalt!
Bij mij persoonlijk verschilt het waar ik zit en met wie, de ene trip kan ik de hele nacht druk bezig zijn met allerlei stompzinnige dingen in en om het huis, gewoon klooien en ontdekken dusAndere keren ga ik buiten op pad, een stuk lopen. Soms zit ik de hele nacht in de muziek en gebeurt er verder weinig.
yellow2020 zei:Ik ga niet geforceerd dat lijstje aflopen zodat ik alles wat er op staat gedaan heb.
SmartieAndMe zei:yellow2020 zei:Ik ga niet geforceerd dat lijstje aflopen zodat ik alles wat er op staat gedaan heb.
Oh zo bedoelde ik het niet hoorJe moet inderdaad niet een takenlijst hebben maar lekker je vrije gang gaan, maar als je wilt ontdekken wat leuk is onder invloed is het wel handig wat dingen bedacht te hebben als je ff niet meer weet wat je kan doen :P
Nee, dit is echt een perfecte doseringyellow2020 zei:Ik was trouwens eerst van plan om het in pil vorm te nemen maar ik heb altijd al eens pure mdma willen proberen dus ik heb een weegschaaltje (0,01) aangeschaft en ga mdma kristallan kopen. Ik zat te denken aan 1mg per kilo lichaamsgewicht (net iets meer misschien) om mee te beginnen. Dat is voor mij dan ongeveer 75 a 80mg mdma en dan daarna misschien, na 1-5 a 2 uur, nog 50mg er bij pakken. Dat is wel een mooie dosering zo toch? Of raden jullie iets anders aan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."