Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC in je eentje

XTC in je eentje

38 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je al eens XTC gebruikt? Zo niet zou ik het zeker de eerste x niet in je eentje doen...
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Binnenkort ouders op vakantie dus lekker een tijdje alleen thuis. Ik zit er aan te denken om xtc te gaan nemen in me eentje. Als experiment. In je eentje thuis kan je hele andere dingen doen dan op een plek met mensen en ik ben benieuwd of dat ook een kant van xtc is die tof is. Ik twijfel alleen of dit nou wel echt zo leuk is om te doen en ik ben daarom benieuwd naar jullie meningen/ervaringen. Ik zal een paar voor- en nadelen opnoemen waar ik zelf mee kwam:

Voordelen:
- Eigen muziek op kunnen zetten
- Met niemand rekening hoeven houden: gek doen, dansen (dit doe ik nooit bij andere mensen, ook niet met xtc op)
- Kunnen masturberen
- Ideeën op kunnen schrijven
- Mijn huis is mijn meest vertrouwde omgeving, ik wil dat met xtc ervaren

Nadelen:
- Ik probeer minimaal 2-3 maanden tussen elke keer xtc te houden en als het toch niet leuk blijkt te zijn heb ik dus een trip "verspilt"
- Ik wil niet dat vrienden weten dat ik dit in me eentje doe dus stel ik ga me echt dood vervelen en wil echt sociaal contact, kan ik niets. Dan zit ik dus maar thuis.. hard te gaan maar me te vervelen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
yellow2020 zei:
- Kunnen masturberen
Klik om te vergroten...
Dat gaat je toch niet lukken xD


Daarbij, het lijkt me echt een gigantische waste. XTC is dé druk bij uitstek om met je vrienden te doen. Je gaat sowieso een behoefte aan sociaal contact krijgen!
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#4
yellow2020 zei:
Binnenkort ouders op vakantie dus lekker een tijdje alleen thuis. Ik zit er aan te denken om xtc te gaan nemen in me eentje. Als experiment. In je eentje thuis kan je hele andere dingen doen dan op een plek met mensen en ik ben benieuwd of dat ook een kant van xtc is die tof is. Ik twijfel alleen of dit nou wel echt zo leuk is om te doen en ik ben daarom benieuwd naar jullie meningen/ervaringen. Ik zal een paar voor- en nadelen opnoemen waar ik zelf mee kwam:

Voordelen:
- Eigen muziek op kunnen zetten
- Met niemand rekening hoeven houden: gek doen, dansen (dit doe ik nooit bij andere mensen, ook niet met xtc op)
- Kunnen masturberen
- Ideeën op kunnen schrijven
- Mijn huis is mijn meest vertrouwde omgeving, ik wil dat met xtc ervaren

Nadelen:
- Ik probeer minimaal 2-3 maanden tussen elke keer xtc te houden en als het toch niet leuk blijkt te zijn heb ik dus een trip "verspilt"
- Ik wil niet dat vrienden weten dat ik dit in me eentje doe dus stel ik ga me echt dood vervelen en wil echt sociaal contact, kan ik niets. Dan zit ik dus maar thuis.. hard te gaan maar me te vervelen.
Klik om te vergroten...
Wat Fool zegt, X is een sociale drug en aangezien je zo lang moet wachten tussen twee sessies als je het verantwoord wilt gebruiken, kun je X het beste alleen nemen als alle omstandigheden optimaal zijn. In je eentje vind ik verspilling. Al kun je het natuurlijk best een keer in je eentje doen, maar dat geeft toch niet het goede gevoel dat het met anderen geeft. Als je het gevoel van X graag in je eentje wilt beleven kun je beter 4-FA nemen, dat werkt veel minder op je serotonine en kun je dus wat vaker verantwoord nemen.
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dunnetjess33 zei:
Heb je al eens XTC gebruikt? Zo niet zou ik het zeker de eerste x niet in je eentje doen...
Klik om te vergroten...
Ja al een aantal keren gedaan.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoezo niet gewoon met een paar vrienden bij jou thuis?

In mn eentje zou ik nooit doen in ieder geval
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
In tegenstelling tot alle reacties hierboven lijkt mij het wel chill om eens te proberen. Vaak zeggen mensen ook dat je het op een feest moet gebruiken, ik vind het thuis veel relaxter dan op feesten. Iedereen zegt dus ook dat je het samen moet gebruiken, ik zou het ook wel een keer alleen willen proberen. Je kan dan helemaal in jezelf keren zonder ongezellig te zijn en volgens mij kei en keihard chillen :grin: Het is sowieso interessant om andere manieren en omstandigheden van een middel te verkennen, ik kan het me goed voorstellen dus!

yellow2020 zei:
- Eigen muziek op kunnen zetten
- Met niemand rekening hoeven houden: gek doen, dansen (dit doe ik nooit bij andere mensen, ook niet met xtc op)
Klik om te vergroten...

Kan dit normaal niet dan? je moet toch gewoon lekker vrij en jezelf kunnen zijn bij vrienden?
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
yellow2020 zei:
- Eigen muziek op kunnen zetten
- Met niemand rekening hoeven houden: gek doen, dansen (dit doe ik nooit bij andere mensen, ook niet met xtc op)
Klik om te vergroten...

Kan dit normaal niet dan? je moet toch gewoon lekker vrij en jezelf kunnen zijn bij vrienden?
Klik om te vergroten...

Het ligt ook meer aan mezelf dat ik dat niet doe. Me vrienden zouden het alleen maar leuk vinden. En w.b.t. de muziek, ik heb het nog nooit bij iemand thuis gedaan waar je eigen muziek kan draaien. Maar ook al ben ik wel bij iemand thuis, het is vervelend als iedereen aan de muziek zit.
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik moet trouwens erbij zeggen dat ik wel eens in me eentje onder invloed van xtc ben geweest maar dat was na een feestje en toen waren me ouders thuis (op bed al wel) dus ik kon me gang toen niet gaan. Toen heb ik echt een kwartier aan de eettafel gezeten en voor me uit gekeken. Toen verveelde ik me wel. Ook een beetje met het idee dat ik nog niet naar bed kon.
T
TerniasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je het graag alleen wilt doen zal ik gewoon een kleine dosis doen en dat wat erbij blowen ofzo en dan gewoon chillen terwijl als je juist veel neemt en hard gaat wil je heel graag praten.
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat lijkt jullie leuk om te doen tijdens xtc alleen? Zou gamen wat zijn? En ik heb eens gelezen dat menthol erg fijn is tijdens xtc. Gewoon om aan te ruiken. Is dat zo en wat is er dan zo speciaal aan?
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben altijd alleen zelfs tijdens mijn eerste trip was ik alleen.
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#13
yellow2020 zei:
Wat lijkt jullie leuk om te doen tijdens xtc alleen? Zou gamen wat zijn? En ik heb eens gelezen dat menthol erg fijn is tijdens xtc. Gewoon om aan te ruiken. Is dat zo en wat is er dan zo speciaal aan?
Klik om te vergroten...
Goede spacemuziek opzetten en sfeerverlichting aanzetten en een beetje chillen. Gamen vind ik persoonlijk niet echt een aanrader, dat onderdrukt het fijne gevoel teveel vind ik.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je het toch alleen doet zou ik idd wat goede muziek en sfeerverlichting opzetten en dan tijdens de trip kijken waar je zin in hebt
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Muziek luisteren is altijd fijn en over veel andere activiteiten zijn de meningen verdeeld. Het beste advies is dus, zorg dat je veel verschillende activiteiten beschikbaar hebt en ga ontdekken wat je op dat moment bevalt!

Bij mij persoonlijk verschilt het waar ik zit en met wie, de ene trip kan ik de hele nacht druk bezig zijn met allerlei stompzinnige dingen in en om het huis, gewoon klooien en ontdekken dus :wink: Andere keren ga ik buiten op pad, een stuk lopen. Soms zit ik de hele nacht in de muziek en gebeurt er verder weinig.
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#16
SmartieAndMe zei:
Muziek luisteren is altijd fijn en over veel andere activiteiten zijn de meningen verdeeld. Het beste advies is dus, zorg dat je veel verschillende activiteiten beschikbaar hebt en ga ontdekken wat je op dat moment bevalt!

Bij mij persoonlijk verschilt het waar ik zit en met wie, de ene trip kan ik de hele nacht druk bezig zijn met allerlei stompzinnige dingen in en om het huis, gewoon klooien en ontdekken dus :wink: Andere keren ga ik buiten op pad, een stuk lopen. Soms zit ik de hele nacht in de muziek en gebeurt er verder weinig.
Klik om te vergroten...

Een stuk lopen lijkt me heerlijk. Woon dicht bij weilanden dus misschien dat ik dat wel ga doen. Ik heb een lijstje gemaakt met wat dingen die me leuk lijken maar ik zie het inderdaad wel. Ik ga niet geforceerd dat lijstje aflopen zodat ik alles wat er op staat gedaan heb. Ik hou het wel bij de hand zodat ik er wel op kan kijken en misschien wel heel veel zin heb in iets wat er op staat. Ik begin er steeds meer zin in te krijgen haha. Over iets meer dan een week is het zo ver.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
yellow2020 zei:
Ik ga niet geforceerd dat lijstje aflopen zodat ik alles wat er op staat gedaan heb.
Klik om te vergroten...

Oh zo bedoelde ik het niet hoor :) Je moet inderdaad niet een takenlijst hebben maar lekker je vrije gang gaan, maar als je wilt ontdekken wat leuk is onder invloed is het wel handig wat dingen bedacht te hebben als je ff niet meer weet wat je kan doen :P
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#18
SmartieAndMe zei:
yellow2020 zei:
Ik ga niet geforceerd dat lijstje aflopen zodat ik alles wat er op staat gedaan heb.
Klik om te vergroten...

Oh zo bedoelde ik het niet hoor :) Je moet inderdaad niet een takenlijst hebben maar lekker je vrije gang gaan, maar als je wilt ontdekken wat leuk is onder invloed is het wel handig wat dingen bedacht te hebben als je ff niet meer weet wat je kan doen :P
Klik om te vergroten...

Ik weet dat je het niet zo bedoelde, zei het gewoon :grin:. Ik was trouwens eerst van plan om het in pil vorm te nemen maar ik heb altijd al eens pure mdma willen proberen dus ik heb een weegschaaltje (0,01) aangeschaft en ga mdma kristallan kopen. Ik zat te denken aan 1mg per kilo lichaamsgewicht (net iets meer misschien) om mee te beginnen. Dat is voor mij dan ongeveer 75 a 80mg mdma en dan daarna misschien, na 1-5 a 2 uur, nog 50mg er bij pakken. Dat is wel een mooie dosering zo toch? Of raden jullie iets anders aan?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
yellow2020 zei:
Ik was trouwens eerst van plan om het in pil vorm te nemen maar ik heb altijd al eens pure mdma willen proberen dus ik heb een weegschaaltje (0,01) aangeschaft en ga mdma kristallan kopen. Ik zat te denken aan 1mg per kilo lichaamsgewicht (net iets meer misschien) om mee te beginnen. Dat is voor mij dan ongeveer 75 a 80mg mdma en dan daarna misschien, na 1-5 a 2 uur, nog 50mg er bij pakken. Dat is wel een mooie dosering zo toch? Of raden jullie iets anders aan?
Klik om te vergroten...
Nee, dit is echt een perfecte dosering :wink:
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Houdt rekening met het percentage met afwegen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."