Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het album Black Sands van Bonobo https://www.youtube.com/watch?v=D9f2KZvf9sk&list=PLiAsROY30L5m4O9vKZ6TCWzqVT3yOIbn0 op een bankje in park het Loo met een goede dosis paddo's. Beste trip ooit"
"Ik verstopte mijn pillen altijd in een vol pakje sigaretten. pillen in een zakje, 2/3 sigaretten eruit halen en korter knippen met een schaar, zakje met pillen onderin, sigaretten erbovenop. Ben er nog nooit mee gepakt maar toen ze bij de HMH iedereen op sigaretten controleerde (for some reason werd ik overgeslagen, lucky! :P) ben ik daar maar mee gestopt. Stop ze nu gewoon in een zakje onder mn zak :P werkt prima, ben er ook nog nooit uitgepikt voor een uitgebreide controle. Of het helpt weet ik niet, maar ik doe altijd vriendelijk tegen de beveiliger, wens hem/haar goedenavond, maak een praatje. Meestal zijn ze dan redelijk snel klaar met in mijn tas loeren en mag ik doorlopen"
"anoniem93 zei: Voorbeeld: Je kleine teen stoten voel je helemaal niet meer. Als je tijdens het skeeleren achterover valt met je achterhoofd op het asfalt, dat je soort doffe stroomstoot ervaart (zoals bij het stoten van de elleboog), maar de volgende dag je nek niet meer naar links kan draaien. En dat als je schouder uit de kom is en zelfstandig terug probeert te zetten, nog steeds 100% waarneembaar blijft? Klik om te vergroten... Ik gebruik zelf geen coke maar ik kan je wel vertellen dat hoe stoned of dronken ik ook ben, de helse pijn die een schouder uit de kom met zich mee brengt maakt me in één klap weer nuchter :P Nou zijn mijn schouders redelijk verrot (hypermobiel), moet er niet aan denken hoeveel pijn het doet bij iemand die wel gewoon strakke banden heeft. Ik zou het in ieder geval niet gaan testen :P"
"anoniem93 zei: Ik was 1x zo dronken dat ik mijn gezicht niet meer voelde. Kort daarna moest ik heel veel kotsen. Toen ik wakker werd, na zo'n 6/7 uur slaap, was ik nog steeds aangeschoten/dronken... weet niet of je dan nog enig lichamelijk letsel voelt. Vanavond ga ik de verdovende werking van coke persoonlijk ondervinden. Welke drugs (legaal of illegaal) verdoven het best, dat je zo goed als helemaal (plaatselijk) verdoofd bent? Klik om te vergroten... Ik ben nou eigenlijk best wel nieuwsgierig naar waarvoor je dat wilt gaan gebruiken :P"
"Een enorme antikraak kantoorvilla tot je beschikking hebben om te trippen. Om vervolgens met z'n allen in de garage te gaan zitten. Daar stond namelijk een fiat punto cabrio met het dak open en de autoradio aan, en die was chill"
"De gold bars zijn lekker normaal hallucineer ik pas bij 2, dit keer was het met anderhalf al raak :P"
"Ik heb het zelf één keertje na 2cb gedaan, niet hetzelfde stofje natuurlijk maar ik merkte dat mijn reactievermogen trager was dan normaal. (gevalletje eens en nooit weer overigens) Gelukkig hoefde ik geen anderhalf uur te rijden met medepassagiers in de auto. Een vriend van me heeft wel is een nachtje doorgetrokken op xtc en is toen naar huis gereden, heeft zijn auto bijna om een viaduct heengevouwen omdat ie een blackout had. Niet doen dus!"
"Siemen23 zei: Lig het aan mij of lijken hallucinaties door xtc altijd veel echter dan bij truffels waar ze meer in een waas zijn? Klik om te vergroten... Ligt niet aan jou :P mijn vrienden en ik hebben hetzelfde"
"Dat je misselijk wordt van xtc komt wel vaker voor. wordt op vrijwel elke infosite ook wel genoemd als side-effect niks om je zorgen over te maken. Niet iedereen heeft er last van, ik heb tijdens mijn eerste x aantal trips altijd last gehad van buikpijn en moest altijd een keertje kotsen, na het kotsen voelde ik me dan ook weer toppie :P angst tijdens de trip heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Maar zoals je zelf aangeeft zijn het je eerste twee keren, misschien ben je een beetje nerveus? Laat het gewoon over je heen komen schep wat frisse lucht als je je misselijk voelt, dat helpt vaak. Mocht je misselijkheid echt niet weg gaan en het zit je echt dwars, kots het er gerust uit :P Je voelt je meteen beter gegarandeerd ;p Dat je de tweede keer moe was kan ermee te maken hebben, in het vervolg zorgen dat je goed uitgerust bent voordat je begint, kan je optimaal genieten van je trip"
"Re: kan je gevaarlijke dingen doen onder invloed van ctc? Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand besluit gevaarlijke stunts uit te halen op X. Ik heb zelf altijd juist het gevoel dat ik tijdens mijn xtc trip juist veel controle heb over mijn doen en laten. Je zal dus echt niet ineens door de xtc besluiten om een stenen muur te gaan koppen :P Ik heb wel een keer samen met een vriend besloten dat het ons een tof idee leek om aan het systeemplafond te gaan hangen, dat was uiteindelijk niet het beste plan (er is niemand gewond geraakt, alleen het systeemplafond :P) maargoed, dat soort ideeën zie ik mezelf nuchter ook nog wel bedenken :') Zolang je het niet te gek maakt zul je altijd gewoon controle houden over de dingen die je doet, behalve het knuffelen misschien :P Ik heb één keer een vriend in de gaten moeten houden omdat hij helemaal van het padje was, hij was druk bezig met het openmaken van een fles WC eend, die hebben we maar snel afgepakt voordat ie besloot een slok te nemen. Maarja, als je je eerst helemaal klemzuipt en vervolgens aan de X gaat is het niet raar dat je van het padje raakt >.>"