Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"maak zelf sealke"
"aangezien ik de laatste tijd wel weer pep gebruikt hebt en het eig in de richtinging uit de hand aan het lope was besluit ik hier bij deze dat ik nooit meer een korreltje pep in mij heb net afgesproke met een kameraad dat hij 1000 euro krijgt van mij als ik nog eens speed gebruik deze keer meen ik het heb nu 3 blauw mitsubishi binne wrs te ongeduldig geweest had 2 ineens toen we op stap aan kwame en klein uurtje erna de laatste maar euh wat ik dus wilde vertelle dat ik vanaf nu nooit meer speedgebruiker zal zijn idd:d"
"dankjewel for the record de andere drugs gebruik ik wel nog maar alleen weekends enzo niet eh"
"ik gebruik nu al 2 jaar zo goed als dagelijks pep ik vind het gewoon zo heerlijk ik kan er geewoon niet vanaf blijve ik weet dat het zeer ongezond is en schadelijk maar ik weet gewoon niet hoe het komt maar ik besef meer en meer hoe moeilijk het voor me is om er nee tegen te zeggen mensen zegge me dat ik er beter mee stop en ik weet ergens wel dat ze gelijk hebben maar toch heb ik zo iets van ik stop wel ooit zo van ik zal wel ooit op een dag er genoeg van hebben maar voor men 23stewilk er niet mee stoppen maar ook weet ik dat ik het zoveelste verder ik het blijf doen ikk het moeilijker zal hebben om er dan mee te stoppen ik maak mensen gek door er veel te veel naar hun zin iver te praten en overdrijf soms in mijn gebruik ik heb tijd geleden 10 gr pep er in een nacht door gejaagd 7 gr gesnoven en 3 gr oraal (had 25 gr gehaald en omdatk zo blij was dak trug pep had hebk heel het zakje (wat ik had over gedaan in ander zakje waar dus 25 gr in heeft gezeten uitgelikt en vond het nog lekker ook en daarna nog 1 gr met een lepel uit men zakje met de ondertusse al 23gr (rest plakte nog in het ander zakje) toen ben ik 1 dag heeeeeeeel slecht geweest (afkick dus) en heb ik door zoveel oraal in te nemen =>had ervoor nooit bommetjes genome ofzo) 4 dagen niet kunnen eten en heel veel gal moeten kotsen (dat vieze gele spul in je maag) op de nacht zelf kreeg ik brandend zuur in de keel (ook door het orale ingenome pep) en evegoed deed ik maar door totk op gegeve moment een hele hoop wit brandende troep uit braakte op het gazon (dag erna was die hoop braaksel een dorre plek in het gras) maar evengoed bleef ik maar door doen 4 dage erna dee ik nog zo gek en vaag dat mensen dachte dat ik was blijve hange (of iets geestelijks had overgehouwe ofzo toenk de eerste dag erna (toen ik dus afkick had) op een bank lag dacht kameraad dat ik dood aant gaan was zei hij me achteraf toen had ik mijn overige 15 gr aan hem gegeven en gezegt ik pak nooit geen pep meer nu stop ik en 2 dage erna hadk em al trug gevraagt en nog eens 3 a 4 dagen erna was die dan ook weer op toen benk dan aar weekjes geestopt en nu :ben ik dus aan het werken (vaste nachtpost) en gebruik bijna dagelijks op het werk (wel al veeeeeeeeeeel minder als eerst op school maar vanaf die nacht (10gr) ga ik er heeeeeeeeel snel suppppeerrr slecht uitzien na 1 nachtje wakker met amper een grammetje al terwijl ik ervoor veel hele week door deed op pep zonder ook maar tikkeltje walleen te krijgen onder de ogen maar nu echt 1 gr op een hele nacht hele nacht niets/weinig slapen =>dag erna rond de ogen zwart ogen heel dip diep in het hoofd hebben staan bovenste ooglid plakt aan verlepte huid van oogkas aan heel de huid totaal verdroogt kort om kzie er nu na belachlijk weinig te nemen echt superslecht uit (bna zombie zeg maar ouders zien me zo wel vaak maar durven niet te confronteren omdat ze niet zeker zijn denk ik maar tijd geleden zei men vader wel vaker van volgens mij gebruik jij iets je oge zien er nietuit juist een verslaafde terwijl ik eig niet verslaafd ben (ik heb wel een probleem met ervan af te blijven ik vind het gewoon zo goddelijk lekker spul dat ik er niet nee tegen kan zeggen als ik weet van iem dat ie pep bij heeft en ik heb geld of kan aan geld komenzeker en vast dat ik 5 gram koop als ie die kan missen maar watk ook merk als ik nu 2 a 3 dagen nix heb gehad ben ik zwaar gefrustreerd omdat ik nuchter zijn haat dat ik hetuitwerk op me pa minste wat ie zegt vlieg ik uit of reageer ik beetje agressief (klinkt mss verslaving) maar dat ben ik in mijn ogen echt niet en als pep zogoed als uit me bloed is ben ik constant moe slaap ik heele dagen en nachten en heb ik voort durend honger die na een klein beetje eten al weer weg gaat en na niet zo veel tijd weer trug is stoppen wil ik nu nog niet zoals ik al zei maar als ik zou willen stoppen hou kan ik dat dan best doen want ik ga werken en is niet zo heel zwaar werk maar toch ook niet chill en zoask net zei benk als pep uit me lijf aant gaan is uitgeput dus kan ik niet werken ik zou dus eig alleen kunnen stoppen als ik langere tijd verlof heb wel ben ik heel blij dat er in europa moeilijk methamfetamine te vinden is aan pep ben ik al verkocht en beetje verliefd op zeg maar maar nu heb ik dus enkelen vragen dat ik er sneller slecht uit ga zien na datk eens overdreef in mijn gebruik komt dat omdat mijn lichaam toen een felle klap heeft gekregen van de afkick en zo dergelijk en hoe komt het dat ik ookal heb ik een dag zwaar afgezien van afkick toch nog wil en met plezier ook zal gebruiken liefst diezelfde week nog of zelfde dag nog kheb mss wel een probleem geefk toe maar toch zie ik mezelf niet als verslaafd is dit dan een soort ontkennings fase of heb ik nu gelijk ik gebruik nooit om de afkick weg te houwen ofzo altyd puur voor lekker hard te gaan strak te staan nuchter vind ik zwaar kut en pep is het enige watkelke dag in de plaats daarvan zou willen je mag blokken sos gooien naar me zakken met pillen rollen papertrips acid of tonnen ghb kan ik allemaal nee tegen zegge maar zegniet wil je ook lijntje pep want zowiezo zegk ja als ik pep heb kan ik niet zeggen van ik houw wat voor morgen ik moet gewoon nemen tot het op is (kvoel me dan niet depri ofzo wel moe natuurlijk en nog meer honger en mensen met reacties zoals vind je jezelf nouw stoer of dergelijke uitspattingen die op niets slaan hou ze maar mooi voor jezelf drugs is niets om fier om te zijn en niets om je voor te schamen (hebk et wel over normale drugs niet crack hero meth of ander zwaar verslavende middelen) maar dus hou ze voor je zelf ik ben hier bloed serieus en mensen die nog nooit speed hebben gebruikt of drugs in het algemeen (hard drugs dan) kan je echt beter zou houden ik ben zelf begonnen door ''1 keer'' een pilletje te nemen ''om te kijken hoe het voelt'' deed het ff elke keer ik uitging en toen beegon het saai te woren toen maar eens pep proberen (was slechte pep (gewoon beetje wakker en actieve kaken maar niet die peprush waarvoor jet doet) en ddag erna had ik zware afkiick (door dat het me eerste keer was dan wrs toen tijdje sos nemen niet veeel uiteraard (duur spul en ging nog naar school toch maar eens andere pep kopen en proberen goeie pep gehaald een keer genomen en kwas verkocht deed het elke dag op school (wel goede resultaten beter opletten minder storen (op de praatkicks soms na dan) beterepunten betere commentaar van lerkrachten voor die school waar ik begon met pep op school was het altyd :geedraag je let op..... andere school pep gebruiken :ik heb de indruk dat je hier helemaal opengebloeid bent in deze school je verbaast me (na toetsen waar ik niet voor had geleerd en toch in de 70% haalde goed bezig zo door doen etc maar nog eens bedankt voor dit te lezen khoop datk er wat goede raad door krijg en dat ik toch een paar mensen die mss als ze pep zoude probere ook eraan verkocht waren nu heb overtuigd om het niet te doen tfucked vies met je hoofd zeker als je er niet zo goed tege kan (ook als jer goe tegen kan hoor) en het sloopt je lichaam van binnen naar buiten maar toch het blijft gvd hemels spul nog eens bedankt voor te lezen en eventueel comment die me helpt/raad geeft,.... en geen aandacht voor onozele reacties dit is een bloed serieus geopend topic niet om stoer te doen ruig over te komen of om te stoefen over hoeveel pep ik kan rijten kheb zelfs door para zijn al eens uren gejankt omdat ik mense op dit zag schrijven dat mense die 3 gram per week snuiven verslaaf zijn voort leven omdatk inzag van ik pak er 34 tot 5 en een keer 10gr voelde me toen zwaar kut omdak dacht dak er nooit meer af zou raken en nu voel ik dat ik wel kan stoppen maar kwil het nog niet iedereen krijgt wel op een moment zoiets van nu is het genoeg ik kap ermee en bij de een zal dat paar jaar langer duren als de ander maar ik zal die dag of dat moment ook wel krijgen denk ik ookal weetik datk beter nu zou stoppen kweet dat het mss een stoerdoenerij verhaaltje is maar dat is het echter niet gelieve hier dus ook respect voor te tone en je onozele reacties voor jezelf te houde (dit aan vooral de mense van partyflock ) en heb ook nog vraagje ik hoorde (onder andere van manager van herman brood dat speed spuiten veel minder schadelijk is dan snuiven want ik ga er gewoon veel te slecht uit zien en ik wil nog niet stoppen als ik nu zou gaan spuiten en het snuiven laten ga ik er nog zo uit zien ik kan nu gewoon eten op pep (klinkt mss raar maar dat leer je echt door de duur ,je valt evegoed af door dat je lichaam harder werkt ) en slape gaat soms ook maar als ik ook maar petieterig klein lijntje neem paar uurtjes later gaan me oge eruit zien nog eens bedankt voor het lezen en srr dat het zoveel is"
"srr maar ik vroeg dus reacties waar ik iets aan heb info tips raad ......."
"dat is juist het probleem ik kan niet op eige houtje stoppen dat weet ik en ik wil eig ook niet stoppen ik wil gewoon dat er een einde komt aan die kut kop van me na zo weinig gebruike zelfs al alsk zou stoppe zou het alleen met hulp lukken en dat wil zegge dat me ouders het te wete komen dan en dat wil ik absoluut niet zoals ik al zei hebbe ze me al vaker gevraagt gebruik je iets en toen heb ik altyd kij hard ligge ontkennen dus nu zou het dan heel hard aan komen voor hun ik weet drugs is alleen je eige schuld maar hier thuis kan je gewoon niet nuchter leven klinkt mss raar maar op pep kan ik me inhoude dan vlieg ik alleen maar uit met woorden als ik nuchter hier langer als een week moet zitten sla ik me vader het hoofd in"
"Taat zei: -Onder invloed zweren dat je stopt -In de zin erna zeggen dat je knetterwazig bent....van de drugs -Een weddenschap sluiten die totaal op stront slaat en niet realistisch is -Totaal geen overtuiging in je woorden, je laat het meer overkomen alsof je het grappig vind dat je jezelf niet in de hand hebt en lacht er eigenlijk al zelf om dat je gaat stoppen omdat je diep in je kop weet dat het zo simpel gewoon niet gaat... 0% kans, 100% kansloos Klik om te vergroten... zo toevallig lukt het me best en ik wouw enkel stoppe met speed de rest deed ik zowiezo maar af en toe"
"mathijs zei: Speed snuiven is niet echt beter voor je lichaam. Het is alleen beter voor je neus. Dat spul brandt niet voor niets. En tsja..het is moielijk om je te helpen. Is het misschien een idee om een week of 2 naar het buitenland te gaan, waar je geen pep kan fixen en na die 2 weken je ergens anders op te storten. Je nieuwe baan bijvoorbeeld... Klik om te vergroten... lees eens wat jij nu zegt peed snuiven is niet echt beter voor je lichaam het is alleen beter voor de neus tis juist het snatse war je neus zo tering kapot van gaat je bedoeldee mss spuiten en ja geen enkel gebruik is goed natuurlijk speed vreet in zit in je bloed bloed komt overal dus ......"
"MetaalKonijn zei: berbe zei: dat is juist het probleem ik kan niet op eige houtje stoppen dat weet ik en ik wil eig ook niet stoppen ik wil gewoon dat er een einde komt aan die kut kop van me na zo weinig gebruike zelfs al alsk zou stoppe zou het alleen met hulp lukken en dat wil zegge dat me ouders het te wete komen dan en dat wil ik absoluut niet zoals ik al zei hebbe ze me al vaker gevraagt gebruik je iets en toen heb ik altyd kij hard ligge ontkennen dus nu zou het dan heel hard aan komen voor hun ik weet drugs is alleen je eige schuld maar hier thuis kan je gewoon niet nuchter leven klinkt mss raar maar op pep kan ik me inhoude dan vlieg ik alleen maar uit met woorden als ik nuchter hier langer als een week moet zitten sla ik me vader het hoofd in Klik om te vergroten... Kan wel zijn dat je 'm dan helemaal flipt, maar zou je niet denken dat 't júist door de pep komt dat je zo uit de bocht vliegt? Als ik jou was zou ik meteen stoppen, net zoals Nutsss al zegt. Je helpt jezelf snoeihard de vernieling in. Als jij jezelf wijsmaakt dat je geen verslaving hebt, ben je zeer naif bezig. Klik om te vergroten... nee want nuchter ben ik zo gefrustreerd door hun dak fox word en op pep hebk iets van is lekker uitschijte en laat ze maar zage ik voel me lekker nu dat pakke ze me niet af"
"Re: Show your balls ...... lysergine25 zei: ps: Voor diegene die LSD-loos zijn ... val mij niet lastig. Dit is een prive voorraad met zorg en liefde ingekocht. Ik ben geen PEP dealer alleen een verslaafde, alles is dus voor mij alleen, delen hou ik niet van, mijn bijnaam is Remi. Van ruilen komt huilen, PM je me toch en er zit nog een spelfout in ook dan rapporteer ik je door aan de modjes Vanwege het lage foto gehalte geef ik ff een kick off .... Dit is mijn verse bal die ik special voor deze shoot heb opengemaakt. Ben ook pep liefhebber maar alleen capsules geen korrel door de neus. Toedeloe ... Ik moet mijn capsules gaan vullen. Klik om te vergroten... een vraagje mag ik bij jouw mee ete:d ziet er al vast smakelijk uit :d"