Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deranged zei: Het is weer een topic van Belgische makelij. Klik om te vergroten... ik vind da gij ne serieuzen bek tegen de belgen opzet... ik zou es willen weten of gij zone professor zet da alles kent!!! ik denk het nie, anders zoude al nie op zo een forum als dit zitten eh...(iedere slimme mens pakt nie) dus int vervolg houde u gezeik over belgen en nederlanders maar voor u eigen zenne!!! we zen hier allemaal mor gewone mensen, die iets willen te weten komen, of ideën willen delen ofzo!!! my 2 cents$$ grtzzz"
"ik van vrijdag morgen 7 uur tot zondagavond 22.30uur dat maakt bijna 65 uur wakker... hoeveel ik toen gesnoven en gepakt heb, vraag het mij niet... ha ja, kdoe da trouwens nooit meer!!! de moment zelf was da allemaal te goe!!! maar die dagen erna... al goe da het in de conge was grtzzz"
"ale, als "belg" zal ik het misterie rond de "fluwel" en de "flugel" nekeer uitlegge se. "flugel" zijn dus idd die kleine flesjes drank... die gebruiken ze voor "vloeibare" in te doen... in 90% van de gevallen gaat het dus ook idd om verdund spul... de andere 10% zen dus puur, ale, onverdund... normaal mag je idd maar 1/3, tot allermaximum 1/2 in u glas doen... maar hier in belgië loopt ook nen hoop seniele zotte ron, die da maar ineens gans oppakken. met soms alle gevolgen van dien... (van oud op nieuw heb ik er 7 weten afvoeren van de vloeibare) dus, die buisjes waar jullie "nederlanders" over spreken ziet er mij veeeeeeeeeeele beter uit!!! dus, als je in belgie komt, en je wil flugel... bezin dan eer je begint!!! grtzzz"
"hardcore, early hardcore en af en toe hardstyle en jump maar het valt mij enorm op dat wanneer ik x neem, en op hardcore feest, veel neiger ga, dan op hardstyle ect... grtzzz"
"harddrugs(coke) legaliseren... tdomste idee dat er is... ik ga wekelijks uit... ik kom me momenten 14 jarige tegen in diskotheken, volledig aant "flashen" onder de bolle. age het dan nog eens gaat legaliseren, dan is het helemaal om zeep... hier in belgie moeten ze juist wat versoepelen op de softdrugs wet. da wel, maar harddrugs??? laat het zo zijn!!! grtzzz"
"man man, bij ulder zette ze ulder ook wel int zak zenne!!! ik heb voor een 2000tje dik 10gram wiet zenne!!!! tijd om te verhuizen zenne"
"wrom pakte dan nie gewoon speedpillen??? dan hedde da gezijk toch niet?? pilleke, en hupla, probleem weg!! grtzzz"
"ik wordt er met momenten gek van ik reed met men auto, kwam van illusion... op een bepaald moment (reed 70km/h) ga ik volledig op mijn rem staan... mijn vriendin tegen me, zijde zot geworde?? ik, doodleuk, nee, kijk, er steekt een koe over... er was dus nix... speed is zalig om op te feesten, maar 8eraf, die para toestanden... no tnx!!! grtzzz"
"heb het vant weekend ook voorgehad. van zaterdag op zondag (na reverze) nie geslape... zondag avond nog ergens iets gaan drinke me mate, en dan alleen naar huis gereden. toen ik wou vertrekken stapte ik in men auto, en ik d8 dat er een persoon op mijn achterbank zat, maar er was niemand... toen heb ik gezegd, nu moet het minderen... grtzzz"
"speed smaakt slecht maar speed is goed, er is geen enkele drug die mij zo wakker houdt!!! te zalig op feestjuuuuuhs :d grtzzz"