Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsShit

Shit

18 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
Sl_MdLid
01-01-2024, 00:00
#1
'k heb een tijd geleden een brok shit gekocht voor 25 euro, maar ik vraag me of of dit hard - of soft drugs is?

Ook vraag ik me af hoeveel je nrml moet krijgen als je voor 25 euro koopt, want ik kon er zo'n 10 joints van rollen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sl_Md zei:
'k heb een tijd geleden een brok shit gekocht voor 25 euro, maar ik vraag me of of dit hard - of soft drugs is?
Klik om te vergroten...
Dat heeft denk ik vooral te maken met het gebruik van de persoon die de 'shit' oorspronkelijk heeft uitgescheten. Als deze persoon heel veel zware middelen gebruikt dan denk dat zijn 'shit' onder de harddrugs zou vallen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat is " shit " ?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Schijt,stront, poep, kak.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Sl_Md zei:
'k heb een tijd geleden een brok shit gekocht voor 25 euro, maar ik vraag me of of dit hard - of soft drugs is?
Klik om te vergroten...
Dat heeft denk ik vooral te maken met het gebruik van de persoon die de 'shit' oorspronkelijk heeft uitgescheten. Als deze persoon heel veel zware middelen gebruikt dan denk dat zijn 'shit' onder de harddrugs zou vallen.
Klik om te vergroten...
haha geniaal deze reply :P
S
Sl_MdLid
01-01-2024, 00:00
#6
shit rook je op zoals weed maar ik weet het verschil niet.
je voelt je gewoon anders en het ruikt ook anders.

Shits = cannabis denk ik
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
waarom zegt je dan n et gewoon hash? sowieso is dit altijd soft drugs en wrm vraag je dan of dit hard drugs is??? als je er joints uit draait betekent dat het soft drugs is
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#8
hash?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja inderdaad. Gewoon hasj. Waarschijnlijk is het rond de 5 gram. Daar kan je 15 tot 20 joints van draaien... Maar goed, begin eerst eens met een joint met ongeveer 10 kleine brokjes (ongeveer 1 mm doorsnee) en kijk hoeveel je bij wilt roken...Je gaat er sowieso niet dood aan...Als het tenminste hasj is :P Maar als het gewoon shit is overleef je ht denk ik ook wel :P
C
CeLid
01-01-2024, 00:00
#10
hollanders kennen shit niet :openmouth:
't Is dus inderdaad net hetzelfde als hasj voor de duidelijkheid
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is weer een topic van Belgische makelij. :smoke:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Shit is ook een benaming die oorspronkelijk uit frankrijk komt geloof ik :)

Zitten jullie net wat dichter bij :wink:
b
belgiumpartycrasherLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Het is weer een topic van Belgische makelij. :smoke:
Klik om te vergroten...

ik vind da gij ne serieuzen bek tegen de belgen opzet... ik zou es willen weten of gij zone professor zet da alles kent!!! ik denk het nie, anders zoude al nie op zo een forum als dit zitten eh...(iedere slimme mens pakt nie)
dus int vervolg houde u gezeik over belgen en nederlanders maar voor u eigen zenne!!!
we zen hier allemaal mor gewone mensen, die iets willen te weten komen, of ideën willen delen ofzo!!!

my 2 cents$$

grtzzz
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
belgiumpartycrasher zei:
Deranged zei:
Het is weer een topic van Belgische makelij. :smoke:
Klik om te vergroten...

ik vind da gij ne serieuzen bek tegen de belgen opzet... ik zou es willen weten of gij zone professor zet da alles kent!!! ik denk het nie, anders zoude al nie op zo een forum als dit zitten eh...(iedere slimme mens pakt nie)
dus int vervolg houde u gezeik over belgen en nederlanders maar voor u eigen zenne!!!
we zen hier allemaal mor gewone mensen, die iets willen te weten komen, of ideën willen delen ofzo!!!

my 2 cents$$

grtzzz
Klik om te vergroten...

jemig, ze interpreteren de informatie wel op een hele vreemde manier :rolleyes:

merkwaardig hoor...

ps, heb absoluut niks tegen belgen...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
iedere slimme mens pakt nie)
Klik om te vergroten...
als je daarmee bedoeld dat drugs voor domme is ?.... Bullshit

we zen hier allemaal mor gewone mensen, die iets willen te weten komen, of ideën willen delen ofzo!!!
Klik om te vergroten...
das helemaal waar
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#16
idd .. hij neemt het wel heeeeeel serieus enzo. voelt zich een beetje aangesproken denk ik
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan gaan ze toch grappen maken over hoe het koperdraad is uitgevonden, maakt mij niet uit hoor. :smoke:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Amai :openmouth:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deranged zei:
Dan gaan ze toch grappen maken over hoe het koperdraad is uitgevonden, maakt mij niet uit hoor. :smoke:
Klik om te vergroten...
Over grappen gesproken

Er loopt een belg in amsterdam, zijn telefoon gaat af. hij neemt op en vraagt verbaast, Hoe wist je dat ik hier was!?!!?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."