Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heyhey! Binnenkort ga ik voor de eerste keer mij wagen aan paddotrip, maar zoals vele die voor het eerst trippen, heb ik een beetje schrik voor een bad trip. Nu las ik op een Engels forum dat hippie flippen misschien een goeie oplossing is, dit is paddo's combineren met xtc. Omdat xtc altijd (of bijna) een goeie 'trip' geeft, zullen die euforische gevoelens ook gereflecteerd worden op je paddotrip. Heeft iemandhier ervaring mee? Of als je geen ervaring hebt met zogenaamd 'hippie flippen', heeft iemand misschien veel ervaring met beide drugs zodat die misschien een mening kan vellen? Misschien ook niet onbelangrijk te zeggen dat ik al ervaring heb met xtc pillen, en dat dat tot nu toe altijd is meegevallen. Alvast bedankt!"
"Alright, bedankt voor de raad! Die gasten van dat forum gingen er zelfs zo ver in dat ze beweerden dat je een bad trip als het ware kon 'rechttrekken' tot een goeie trip door xtc te nemen! Maar dat zal dan wellicht ook geen goed idee zijn, veronderstel ik?"
"Sommigen denken dat je van truffels minder visuals hebt dan paddo's, voor hen geldt dit misschien zo... Voor mij absoluut niet. Truffels zijn, voor mij althans, een pak visueler. Logische conclusie is dat het voor iedereen anders is, maar voor een eerste trip zou ik een portie mexicanen proberen. Een vriend van me heeft daar vorige week ook voor de eerste keer op getript en vond het een geweldige ervaring (overigens heel visueel). Een trip op mescaline (cacti) is riskant, zeker als je weet dat zo'n trip toch al tegen de 10u duurt, en mentaal bijgevolg wel zwaar kan uitvallen, terwijl je na een portie truffels na een kleine 4u toch al weer vrij normaal bent. Die LSA zaden zou ik al helemaal niet doen, ze zijn gewoon niet voor iedereen. Zo zat ik na 4 zaadjes in een fenomenale trip van 14u, terwijl een vriend van me na 6 zaadjes gewoon totaal geen effect had. Wil je echt geen paddo's/truffels, dan is misschien salvia (5x extract ofzo) wel een leuke oplossing... Dan heb je ook een beetje het tripgevoel, weliswaar voor korte duur. Voordeel is dan wel dat het snel gedaan is als het je niet bevalt. Persoonlijk zou ik toch voor de real deal gaan en een portie Mexicanen uitproberen. Die misselijkheid is naar mijn mening overschat, ik heb al met een heel aantal mensen getript en nooit echt iemand gehad die misselijk was, laat staan gekotst heeft. Als je 4u op voorhand niets eet, zou er zich normaal geen probleem moeten voordoen."
"Wizky zei: Maar Atlantis of Dragons Dynamite dan? Klik om te vergroten... Ik zou in de eerste plaats al helemaal niet met één van die twee beginnen En al zeker die Dragon's Dynamite niet...(!) Als je wat opzoekingswerk doet, zal je zien dat die twee toch echt al wel voor de ervaren tripper zijn. Persoonlijk heb ik enkel ervaring met de Atlantis na toch al een tiental keer getript te hebben, spande die toch wel echt de kroon: ik verzeker het je: het is geen kattenpis. Ik raad je de Philosopher Stones of de Mexicanen aan, en dan nog eerder die laatste. Daar zal je naar alle waarschijnlijkheid toch wel visueel effect van ondervinden en gegarandeerd gigantische lachkicks (zoals met quasi alle truffels). Die Philosopher Stones heb ik zelf nooit gedaan, maar schijnen nogal matig te zijn wat betreft visuals en eerder een stoned-achtig gevoel te geven. Wat meestal ook wel is, is dat hoe meer visuals je hebt, hoe een zwaardere mindfuck je hebt bij de comedown. Bij die Atlantis werd ik op visueel vlak volledig van m'n sokken geblazen, maar in de comedown heb ik daar de prijs voor moeten betalen door gigantisch zware mindfuck... Je moet er toch stevig voor in je schoenen staan vind ik. Voordeel bij de Mexicanen is dat deze qua mindfuck eigenlijk vrij goed meevallen naar mij mening. Je ziet vervormingen, patronen, felle kleuren, etc. Maar je komt nooit echt op een punt dat je er uit wil. Wederom, neem mijn advies niet al te letterlijk op iedereen ervaart psychedelica tenslotte anders..."
"Vrijdag de 30e januari is het zover... Mijn eerste paddotrip! Plan is om met z'n drieën 8 gram gedroogde paddo's op te eten en dan maar heerlijk genieten... Nu heb ik een klein vraagje: plan is om ze onmiddelijk na school te pakken: rond een uur 4, halfvijf misschien. Maar helaas moet ik diezelfde avond naar een voorstelling, om halfnegen. Nu vroeg ik me af of ik na ogv. 2,5 gram gedroogde paddo's (misschien gespreid over een een halfuurtje ofzo, want het is ook m'n eerste keer) opgegeten te hebben, tegen dat uur, weer onder de mensen kan komen, ben ik dan terug in een min of meer nuchtere staat? Het is een heel vervelende situatie, want een vriend van me wil juist op die dag trippen, dus uitstel is geen mogelijkheid. Ik heb gelezen dat een paddotrip zo'n 4 tot 6 uur duurt, maar dat zeggen ze ook van XTC, terwijl ik na een uur of 3 al nuchter te noemen ben. Ik kan ook best geloven dat je dan nog zo een 'na-effect' hebt, een soort van afterglow, maar is die geschikt om naar een voorstelling te gaan, en je in een drukte te begeven? Alvast bedankt!"
"Koppig als ik ben, ben er ik toch mee doorgegaan... Viel uiteindelijk toch nog wel mee hoor, na 3 en een halfuur was ik alleen nog wat wazig, maar inderdaad, met de gedachte van afspraken in je hoofd te zitten is inderdaad niet zo tof. Ik ben niet bad gegaan ofzo, integendeel, maar het kon nog beter Volgende keer ga ik toch al onmiddellijk eens voor een lage dosis LSD denk ik (als ik het te pakken krijg), want ik werd nogal emotioneel en neerslachtig van de paddo's... wat beslist ook wel eens tof is, hoor! Maar na 2 uur zo'n down gevoel, had ik het ook wel gehad... Maar conclusie is: volgende keer toch best wat meer tijd voor maken, en niet zomaar even tussen de soep en de patatten trippen...Want het is echt wel heftig spul!"
"gevonden op azarius Auto-flowering geeft de plant het vermogen om volledig tot bloei te komen zonder dat je het aantal uren belichting hoeft te verminderen. Zelfs wanneer je de plant 24 uur aan licht bloot stelt zal deze zich goed ontwikkelen, vanzelf tot bloei komen en rijpen. Het proces van ontkiemen tot de oogst hoeft zo maar 8 tot 9 weken in beslag te nemen. http://www.azarius.nl/seedshop/autoflow ... nt_doctor/"
"ik pak mijn altijd mijn pil(len) voor de fuif begint En als hij niet (meer) werkt, dan koop ik ginds wel eentje"
"Mijn persoonlijke ervaringen zijn eigenlijk alleen maar positief. Wel misschien even zeggen: telkens als mijn pilletjes (of pilletjes) inslaan, heb ik altijd een naar gevoel, zowat hoofdpijn, en dan denk ik telkens: "Oh nee, waar ben ik weer aan begonnen!" Altijd het gevoel dat de XTC té sterk is! (Ik neem eigenlijk ook alleen maar XTC waarvan ik weet dat hij goed is, doordat hij getest is, of doordat vrienden ze al eens 'gekeurd' hebben ) Het lijkt dan net alsof je lichaam er nog tegen probeert te vechten, maar eens je lichaam zogezegd de strijd opgeeft, voel je je echt heeeeeerlijk Dit is mijn persoonlijke ervaring met XTC, kleine kans dat jij hetzelfde gaat ervaren maar toch even ter info. Verder zou ik eigenlijk er ook niet té veel van verwachten. XTC is echt wel heftig, maar je moet dat ook met een korrel zout nemen, het is niet dat je echt helemaal van de kaart bent ofzo, je kan nog gerust babbelen met andere mensen, of eender wat doen. Het lijkt me wel een accurate omschrijving als ik zeg dat een XTC-trip niet echt op de achtergrond fungeert, maar het overheerst zeker niet. Tot slot zou ik zeggen dat je er gewoon zelf achter moet komen. Lees wat reports ofzo, en vel dan zelf een oordeel of je er aldanniet klaar voor bent. Gebruik ook steeds met mensen die het al een keer gedaan hebben, of die weten van aanpakken indien er toch iets zou mislopen. Het lijkt me érg onwaarschijnlijk dat je van een kwartje al echt iets voelt, tenzij je natuurlijk echt waanzinnige pillen hebt, laat staan dat je echt bad zou gaan. Een halfje lijkt me de meest geschikte dosis: op die manier kan je de andere helft nog innemen als het je goed bevalt."
"Rendeo zei: TrippleKX zei: bbn zei: Verder zou ik eigenlijk er ook niet té veel van verwachten. XTC is echt wel heftig, maar je moet dat ook met een korrel zout nemen, het is niet dat je echt helemaal van de kaart bent ofzo, je kan nog gerust babbelen met andere mensen, of eender wat doen. Het lijkt me wel een accurate omschrijving als ik zeg dat een XTC-trip niet echt op de achtergrond fungeert, maar het overheerst zeker niet.. Klik om te vergroten... Je moet volgens mij nog veel leren.. Je kunt nog gewoon een normaal gesprek voeren?! Jij hebt dus echt kutpillen. Klik om te vergroten... misschien heb jij wel kutpillen als je geen normaal gesprek kan voeren? :P tenzij je er veel neemt, dan kan je moeilijker een gesprek voeren & volgen. ot: gewoon nemen als je er klaar voor bent, stel dat het effect toch iets te hard is, praat dan met een goeie vriend(in), zeg wat je voelt en praat over andere dingen en voor je het weet heb je dat geweldig gevoel :P als het je eerste keer is en als het pillen zijn van +100mg deel je ze best in 2 vindt ik, dan is het effect nog niet te hard en weet je wat mdma ongeveer doet Klik om te vergroten... Misschien toch even verbeteren: van één pilletje kan ik nog een degelijk gesprek voeren. Na een drietal ben ik daar ook niet meer toe in staat hoor... Als je van één pilletje al zo hard gaat, dat je niet meer kan babbelen, dan heb je pillen rond 200 mg ofzo? Ik heb er al genomen van rond de 180, en zélfs dat ging nog ok (toen ik er nog maar 1 genomen had)"