En als wij zeggen dat je het na 10 uur nog wel kunt zien, ga je dan niets gebruiken?
Rotterdam-gabber zei:Het is nu 5 maanden geleden dat ik XTC heb genomen en ben een week 16 als ik naar een hardcore feesie ga, heb nu 2 maanden niks meer gebruikt
caatje zei:Ben je bewust van wat je doet! Zelf was ik er altijd erg mee bezig hoe ik er uit zag als ik gebruikt had en hoe ik er na het slapen uit zou zien. Probeer jezelf discipline aan te leren als het gaat om kauwen en smoelentrekken. Maar goed daar heb je nu niks aan natuurlijk....zorg dat je lekker in je bedje ligt en doe alsof je nog erg moe bent ofzo. Of kan dat niet?
Rendeo zei:mijn ogen kunnen nog wijd staan na 10 uur maar bij een vriend kunnen zijn ogen al platvallen van moeheid
Rendeo zei:je hebt al xtc gedaan dus jij weet beter dan ons hoe je eruit ziet tijdens en na xtc
mijn ogen kunnen nog wijd staan na 10 uur maar bij een vriend kunnen zijn ogen al platvallen van moeheid
pbwebmaster zei:Daarom raad ik je aan het nÃet te doen. Maar als ik in jou schoenen stond had ik het waarschijnlijk wél gedaan. Kijk maar wat je hiermee doet...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."