Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zoek een andere dealer, overtuig je "vrienden" ervan dat hij/zij beter is en stap massaal over naar die nieuwe. Als niemand meer bij hem koopt..... in 1 keer allemaal weg bij hem... lijkt me een effectieve stap. Dat iedereen weekendgebruiker is geworden, dat doen jullie zelf, daar zijn jullie zelf bij. Je kunt ook gewoon niet meer gebruiken... dan heb je hem nog het meest en je houdt jezelf clean! Walk away"
"Ik zeg: DON'T!! Hebben jullie weleens geprobeerd een lekker weekend met elkaar te hebben zonder al die shit? Of is dat dan niet "gezellig" genoeg? Misschien moeten jullie eens nadenken over of een relatie eigenlijk wel leuk genoeg is tussen jullie...? Ik speel hier even advocaat van de duivel... maar wanneer is het wel genoeg? Als je je best moet doen om met speed op aandacht aan je vriendin te geven... come on.... Word lekker weer vrijgezel en stop je neus vol! Mijn partner deed dat 15 jaar lang... en dacht de eerste keer ach... I'll give it a try. En niemand wil een junk worden. Hij was het wel geworden, heel ongemerkt... Stop met alles en ga een pure relatie aan, eentje waar je je zonder drugs lekker kan laten gaan... Maar wie ben ik... Ik geef een antwoord op je vraag, en je kunt het lekker in wind gooien, maakt niet uit, doe ermee wat je wilt! Lieve groet"
"Idd... lik aan sleutels, bankpassen, check broekzakken op witte (gladachtige) in envelopjes gevouwen papiertjes. Als telefoon ineens uitstaat of niet meer wordt beantwoord (als dat vaak is en uren achter elkaar....). Als er steeds bedragen van 40 / 50 euro worden gepint, vaak kan dat in een kroeg (en je kunt dit checken op internetbankieren) (dan wordt het spul cash afgerekend). Check smsjes... etc. Idd grote ogen en ook vaak ongeinteresseerd gedrag naar een ander toe. Het niets kunnen interesseren dat je boos bent oid. Nogal egoistisch dus. Anyway... succes"
"Oh ja, check ook de autostoel van degene die in de auto heeft gezeten. Vaak vond ik daar ook vaak resten. Of zakmessen die aan sleutelbossen hingen of ergens in een kamer lagen op een kast. CD doosjes... Tip: Cocaine smaakt naar aspirine of oorsmeers (eeeuw.. ik weet het, maar het is zo)"
"Als je die persoon HEEL goed kent (partner), kun je ook eens een lekkere tongzoen geven als je vermoed dat hij/zij gebruikt... je tong is dan meteen verdoofd en de zoen smaakt heel bitter (letterlijk en figuurlijk)"
"Eens vond ik een glas met bruin/groenachtig poeder onderin, "verrookt". Kunnen dit resten van crack zijn geweest of ziet dat er heel anders uit? Of denken jullie eerder aan hasj (gerookt uit een glas met aluminium folie met gaatjes)?"
"Luister, ik ben een ongelofelijk leek... Ik KAN het hem niet vragen want ik heb hem de deur uitgezet, bovendien zou hij er alleen maar om liegen. Maar ik wil toch de puzzelstukjes .... in het verleden vond ik ooit zoiets in zijn rugzak... hij zei dat hij daar Hasj uit gerookt had, maar nu ik meer gevonden heb, vraag ik me dus af of het toch toen al Crack zou kunnen zijn geweest... vandaar."
"Bruin?"
"Dank mensen voor de reacties. Die pot met bruin/groenachtig as (het leek een beetje op dat spul wat je in een droogbloemenboeket gebruikt, maar dan verpulverd en bruinig/groenig. Zou het ook heroine kunnen zijn??? Maar met die omschrijving (naaldgaatjes 1 x 1 cm )... weet ik eigenlijk wel zeker dat het toch crack is geweest (of rook je op dezelfde wijze heroine). Ik heb nooit iets kunnen vinden dat je op deze wijze hasj zou kunnen roken (hij zei bij gebrek aan vloetjes het weleens op deze manier te roken)...?)... maar nogmaals, ik ben een leek... en ik geloof(de) alles."
"oh en de pot is allang weer weg ... afgewassen... opgeruimd..."