Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Broodzak zei: hoi hoi, ik had even een vraag over 2f ketamine elke keer bij gebruik krijg ik erg veel buikpijn ik zou het beschrijven als een opgezet gevoel in mijn onderbuik wat zeer hinderlijk is, het is waarschijnlijk niet dat ik blaasproblemen heb door gebruik want in de afgelopen 2 jaar heb ik uiterlijk op 2 handen te tellen ketamine of 2f ketamine gedaan want bij normale ketamine heb ik dit ook niet. iemand die hetzelfde of tips/advies heeft? Klik om te vergroten... Wat ik doe broodzak. Ik gebruik brandnetel thee van dat bekende kruiden merk. 2 dagen en dan knapt het op. Met alle respect zou die keta maar even laten En tamperen met wat dokters medicatie. BV Lorazepam goed flink innemen ben je met een paar dagen weer e ok. Zelf heb ik 25 jaar af en aan middelen gebruikt. Voornamelijk Bier en dan een slapertje. Maar je beschadicht zo stevig je gaba receptoren. geloof me na 6 maanden clean. nog een geestelijke strijd. Winkels zijn nog open en verlicht na een uur of wat of ff een drankje thuis en de thee en naar je mandje. Zou keta ook altijd neusaal nemen. het sloopt langzaam je Nieren. als je een bommetje neemt voel je het vanbinnen borrelen."
"Linnetje8173 zei: Hi, de titel zegt het eigenlijk al. Wat is de meest slaapwekkende/sederende research chemical benzo die er op dit moment op de markt is? Ik heb dit proberen op te zoeken maar ik kan het nergens vinden dus heeft iemand hier antwoord op? Thanks! Klik om te vergroten... Binnenkort horen we je wat moederloos. Dokters weet je nog. Ga en leer. Succes"
"De Apotheker zei: Das best wel dom eigenlijk als je bedenkt dat het vele male sterker op je noradrenaline en dopamine werkt is het ook aanzienlijk potenter en langwerkenderrrrr dan gewoon ritalin... Ik geloof dubbel zo potent dus dan zou je het equivalent van 150 mg methylfenidaat wat echt veels te veel is. Ik zou niet boven de 50 mg gaan, daarna word die naar golvend ongemakkelijk fijn, soms haha. Klik om te vergroten... Waarom volgens jou fluor"
"Alinde zei: Hallo allemaal, ik hoop dat ik dit op de goede plaats zet. In het kort: Alcohol is al 20 jaar een valkuil maar ik gebruikte alleen in hele slechte periodes overmatig veel. Daarna kon ik maanden tot jaren nuchter blijven. Alleen het laatste jaar werd de alcohol bijna dagelijks met uitschieters naar 3 flessen wijn per dag. Dit samen met een verslaving aan benzo’s. Jarenlang alleen de voorgeschreven benzo’s maar het laatste jaar ben ik zelf online gaan bestellen om meer te kunnen gebruiken. Na een trigger in maart was het hek even van de dam. Op een avond heeft de familie de crisisdienst gebeld (met mijn toestemming). Volgende dag gesprek bij GGZ, opname was niet mogelijk. Ik had zelf al contact gehad met verschillende verslavingsklinieken in het land, ook met korte wachttijd maar GGZ zag dat niet als een optie. Er werd wel een gesprek met Brijder gepland, maar dit werd helaas verplaatst tot na de vakantie van de contactpersoon. Ik heb nu dagbehandeling bij GGZ en ben fantastisch opgevangen door de familie. Nu vier weken geen alcohol gehad en slik nog 2 mg lorazepam. Ik denk dat ik niet meer in aanmerking kom voor een kliniek. Misschien stom maar het leek me wel prettig, voor even. Ik logeer nu bij familie wat heel fijn is, maar alles wordt in feite voor me uit geschoven als het gaat om het aanpakken van de oorzaken. Ik hoop dat het gesprek met Brijder nu snel gepland kan worden. Maar het lijkt me nog steeds prettig, als de scherpe kanten er af zijn, een periode ergens heen te gaan waar ik even afstand kan nemen. Iets wat geen verslavingskliniek is maar bijv een voormalig klooster. Ik realiseer me dat het niet vergoed wordt. Hebben jullie tips? Ervaringen? Iets wat wel binnen verslavingszorg valt kan ook maar detox van alcohol is nu niet nodig. Fijne zaterdag allemaal! Klik om te vergroten... Allemaal plz wees voorzichtig met je gaba receptoren. We prutsen zonder aan de gevolgen te denken. Fris zijn is de grootste high. Art"
"RnB_fan zei: Het klopt dat je na 3 weken wel ongeveer uit de gevarenzone bent qua insulten en delieren. Maar je hebt absoluut nog wel kans op allerlei andere lichamelijke ontwenningsverschijnselen, die nog veel langer kunnen aanhouden. Het van belang dat je weet dat die klachten bij de ontwenning horen en daarover hoor je vanuit de verslavingszorg inderdaad amper iets tot niets. En het psychische deel van de ontwenning kan zeker nog een jaar duren, zeker in het geval dat het benzo ontwenningssyndroom (PAWS) optreedt. Naar mijn ervaring wordt dit wel door de verslavingsarts beaamt. Klik om te vergroten... Mijn ervaring met heroine zuiver 5gr per dag. tolerantie stijgt erg snel als je druk bent met werk enzv. Toch is Bruin me het meest meegevallen. lang niet roken voor je je Meet afbouwd. dan dronken worden en gaan roken. volgende dag paniek natuurlijk. Wees niet bang het sluit wel. Zeker als je actief wat totaal anders gaat doen. Nu vind ik het zo duf makend. Bier is lastiger vind ik. Daar heb ik na 5 middelen eindelijk Lorazepam voor gehad Wat straks ook weer moet worden afgebouwd. Gek genoeg is er een cannabis verlangen na Jaren terug gekomen. die hele gaba rij helpen we zo in de war. Ik ben het eens met mrorange. Wij zijn de experts niet de artsen. En iedereen is anders. Het gaat je vast lukkenRnB fan. Zelfs donkere dagen gaan over en paniek aanvallen gaan ook voorbij. Alleen dat nuchter slapen goed Dat moet ook ooit eens komen. Art 25jr van alles behalve coke"
"reDStone zei: Wereld vreemd na tussen de 20 en 30 opnames? Lekker figuur ben jij, meteen iemand kleineren. Klik om te vergroten... Art, psychotherapie mits de juiste behandelaar kan een zetje geven. heb wel tot in Groningen moeten zoeken. of je leest gewoon alles over waar je vandaan komt. je in elkaar zit kwa programma,s. Verwerking en zo is ook belangrijk. Ik kan dat alleen en niet in een geflipte groep waarvan de meeste al onder begeleiding wonen. Je eigen plek in rust geeft ook kracht"
"dupont zei: Ik was eergister 13 maanden clean. Klik om te vergroten... Knap hoor. paniek aanvallen gaan altijd over. Die moedeloze doom scenario's. Geloof in je kracht. Bekijk eens een G schema als je zin hebt En de beste tip kreeg ik van een hele slechte Arts, die zij gewoon blijven doen wat je al deed maar dan zonder middelen. Want niet voor jou meer na 13 maanden. Velen blijven op hun bed malen om alles wat fout is of fouter kan gaan. Lekker spitten en verbeteren misschien is dat ook een verslaving. Die 13 maanden pakt niemand je meer af. Art"
"Spatsen zei: Als je iets beter had gelezen, dan had je kunnen zien dat ik in de “ ik-vorm ” heb getypt. Ik zou niet graag voor anderen willen spreken, Laat staan generaliseren. Ik was inderdaad een smerige achterbaks rotjong wat m’n middel op nummer 1 had staan. Ik was niet eerlijk, want ik wou dat er niemand tussen mij en mijn gebruik in kwam. Ik was er nog wel voor anderen, en ik had wel empathie.. maar als het er op aan kwam, dan stond de drugs wel op nummer 1. In de kliniek waar ik had gezeten, hadden mijn lotgenoten allemaal hun middel op nummer 1 staan. Dat heeft elke verslaafde. Ohja, nog een leuk feitje van wat ik daar heb gezien… er liepen er maar een paar rond met een tatoeage. Het feit dat jij mensen kunt beoordelen vanwege hun tatoeages is wel zachtjes uitgedrukt “ sneu “ Klik om te vergroten... De meesten zijn niet erg ontwikkeld of geschikt voor een goed gesprek. Die verschillen bestaan nu eenmaal. Misschien is dan thuis detox een optie Geestelijk frisser worden vind ik altijd een verademing. Das mijn beloning. En ook wel goed te zien dat het erger kan erg triest al die beschadigde zieltjes. Goede nacht, Art"
"Ben aan het doorzetten. Dus hopen. soms 2 dagen 10 min. Soms ineens 5 uur. De rest gaat op ten duur allemaal mis als je het dagelijks moet doen. Ben benieuwd hoelang hat gaat duren. Art"
"ljuv zei: Oh, ik heb zelf wel echt heul andere ervaringen gehad en ook hier gelezen. Jammer dat het bij jou zo tegenviel! Klik om te vergroten... En dit soort zaken niet ligt nemen. Zorg dat je iets van de dokter hebt om te tamperen. Misschien Tolerantie. EN je weet nooit hoe die is gelukt. Ik vond het heerlijk. volgende avond mijn voorholtes een beetje verstopt. Maar een paar biertjes en we kunnen weer. Echt vervelend dat je zoveel neusaal moet doen."