Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn favo is echt de combinatie met psychedelica, en dan zeker 2-CB. Hoewel ik liever trip met LSD, is het met 2-CB heel uniek voor mij. Elke keer als ik een ballon doe, lijkt het alsof ik trip in een trip. Ik krijg hallucinaties en lijkt het alsof ik alles van boven zie en een "opdracht" moet uitvoeren. Dat laatste heb ik als ik het met andere doe. Elke keer als ik dan met andere een ballon doe, dan hallucineer ik dat eerst een persoon een mini parcours moet afleggen. Als dat gelukt is moet de volgende etc. Het ziet er echt heel hilarisch uit."
"Hallo allemaal! Klein vraagje: Ik wil aankomend weekend candyflippen, denk ongeveer 140µg LSD en 120mg (weeg 60kg) MDMA. Nu is mijn vraag, 4 uur is volgens mij het beste om te wachten. Maar kan ik niet tegelijk Mdma met LSD nemen en na een paar uur bijnemen? Mdma bijnemen werkt bij mij meestal goed en verlengt het. Peace"
"Oké, dan weet ik genoef. Dan hou ik de 4 uur aan. Thnx!"
"Leuk nummer, weer wat nieuws om naar te luisteren ^^ Luister de laatste tijd toch wat meer van dit soort muziek:"
"Tijdloos zei: Thanks for The update! Klinkt alsof je echt compleet bewust bent van elk gedeelte in je lichaam en brein. Enjoy mate! Klik om te vergroten... Bedankt! 03:30 - T+7:30 Het effect begint nu langzaam minder te worden. Afterglow te vergelijken met LSD is aanwezig. Verder heb ik de afgelopen uren besteed aan het luisteren van muziek (shpongle) en meditatie. Gepland staat een stokje en naar bed, afwachten hoe dat gaat."
"Mijn excuses voor de late afronding, alsnog: Het was verder nog moeilijk om in slaap te komen, rond 9 uur lukte het. Dat is dus 13 uur na inname. De dag erop had ik nog een lichte afterglow. Verder heb ik besloten om een aantal maanden te stoppen met drugs. Ik moet even aan mezelf denken en focussen op examens van school. (@t3ll4v1st ik heb je toegevoegd)"
"Woah, wat een ervaringen! Klinkt erg vet!"
"Hallo allemaal! Vooreerst een kleine introductie. Ik ben 19 jaar en sinds een jaar ervaring met drugs. Gebruik ongeveer één keer per maand en probeer elke keer wat anders of een andere combinatie om het interessant te houden ^^ Tripreport Tot vorige maand heb ik een half jaar geen LSD meer gebruikt, dus mijn tolerantie was ondertussen nihiel. Samen met een vriend hadden we besloten 250µg te nemen. Het hoogst wat ik ervoor had genomen was 200µg. Wij hadden ons comfortabel neergeplant en na een half uur merkte we dat de LSD subtiel begon te werken. We besloten om een film op te zetten en het nieuwe album van Moderat. (De film ging over de dagelijkse bezigheden van mensen over de wereld en natuur, het was een film/documentaire gemaakt in de jaren 70/80/90 en weet niet meer hoe hij heet, iemand van hier?) Na ongeveer een uur begon de LSD flink te werken, de mindfuck was extreem en kon nog moeilijk communiceren, film kijken was waanzinnig, zeker met trippy muziek op het achtergrond. Er waren twee delen van de film. Na deze beide te hebben gezien besloten we de eerste weer te kijken, omdat we niks anders voorbereid hadden. Net toen de film begon, begonnen de hallucinaties. Ik zag de hele avond vanaf het begin van de eerste film heel snel voor me, hierna zag en hoorde ik dat ik dit deel van mijn leven had afgesloten, alsof deze trip een hoofdstuk was in mijn leven. Ik zag een soort van leaderboard voor me over de vorige trips in mijn leven alsof ik een prijs had gewonnen. Wie? Wie heeft er nog meer een onvergetelijk moment gehad in zijn trip of iets anders waanzinnigs?"
"Ik heb, sinds dat ik LSD gebruik, wel vaker in het dagelijks leven filosofische gedachten. Het klinkt alsof het tussen mijn oren zit, maar ik kan me vaak heel goed focussen op 1 ding. Soms lijkt het ook alsof ik héél licht aan het trippen bent, dat ik dingen heel langzaam zie golven. Een keer toen ik 50mg 2CB op had, keek ik naar buiten en zag ik de bladeren van de boven heel mystiek bewegen, het ging allemaal zo vloeiend. Als ik nu soms naar bomen kijken zie ik dit nog steeds heel licht. Vreemd spul, het lijkt alsof dit je gedachten en zicht verbreedt. Je denkt en ziet meer."
"Baraka, dat was hem! bedankt!"