#1
Op dit moment zou ik het niet kunnen zeggen aangezien ik al een tijdje gestopt ben. Indertijd ging ik meestal wat halen bij de buren. De kwaliteit lag hier meestal lager tot echte bagger maar ze er was ook regelmatig goeie te vinden.
oortjes zei:alles is goed gekomen toch, no problem.
Als iets spontaan gebeurd dan wil ik het wel hebben van mijn vertrouwde dealers zodat ik weet dat het goed is, anders laat ik het eerst testen.
Heb wel eens te veel gehad maar ook te weinig, geen probleem aangezien het een vriend van mij is dus een easy fix.
oortjes zei:Weet je toevallig waarom belgie geen coffeeshops wilt?
Ook in Nederland niet helaas, de hele wiet handel gaat buiten de belasting om helaas omdat het ook hier nog volledig illegaal is. Wellicht komt daar straks verandering in nu er serieuze plannen voor gereguleerde kweek zijn.Tekzor668 zei:De kant van geld verdienen door middel van taks aan de coffeeshops vatten ze blijkbaar niet.
Psychedelibee zei:Ook in Nederland niet helaas, de hele wiet handel gaat buiten de belasting om helaas omdat het ook hier nog volledig illegaal is. Wellicht komt daar straks verandering in nu er serieuze plannen voor gereguleerde kweek zijn.Tekzor668 zei:De kant van geld verdienen door middel van taks aan de coffeeshops vatten ze blijkbaar niet.
Dat staat echt in de verste verte niet in verhouding. De boetes voor wietproductie en verkoop zijn waarschijnlijk lang niet eens voldoende om alle opsporingskosten te betalen laat staan dat ze er geld mee verdienen.Tekzor668 zei:Ik denk dat ze geld genoeg verdienen aan het oppakken en beboeten van weeddealers. Die boetes zijn trouwens niet weinig.
anonymous0172 zei:Psychedelibee zei:Ook in Nederland niet helaas, de hele wiet handel gaat buiten de belasting om helaas omdat het ook hier nog volledig illegaal is. Wellicht komt daar straks verandering in nu er serieuze plannen voor gereguleerde kweek zijn.Tekzor668 zei:De kant van geld verdienen door middel van taks aan de coffeeshops vatten ze blijkbaar niet.
Ik blijf dat een van de meest kromme wetten van Nederlands vinden, erg vaak.
Als mijn vertrouwen je maar 20,- waard is dan wil ik niets meer met je te maken hebben. Hij heeft daarna nog vaker geprobeerd om t goed te maken maar ik zit niet zo te wachten op dat soort oplichters. Ik hoorde later dat hij uiteindelijk zelf zo verslaafd was geraakt dat hij alles was kwijtgeraakt, zelfs z'n familie had bestolen enzo."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."