#1
Leuk reportje maar pas je wel een beetje op jezelf, 16 en al zo ontiegelijk vaak aan de pep, ik zie wel erg veel recente ervaringen voorbij komen van jou.
haha de meeste eigenlijk wel ja!Narayani zei:SmartieAndMe zei:De beste dingen die ik heb opgenomen waren overigens 's ochtends tijdens het afteren![]()
Waren ze ook nog zo goed toen je weer terug nuchter was?![]()
) en nu nog. Ik heb trouwens (en het klinkt echt heel raar) pas strakke kaken in de kater die na de Pep optreed, eerst had ik trouwens het beste gedraaid, wat ik ooit heb gedraaid, want iedereen had het meer naar z'n zin dan normaal gesproken, komt ook wel een beetje omdat ik een twijfelaartje kan zijn, en de Pep lost dat op. Ik voel mezelf eigenlijk nog best wel een bewust gebruiker, alleen ik heb een beetje een schrijfkick af en toe, en dan begin ik heel veel te schrijven op dit forum, maar ja, toch wel fijn dat mensen hier nog wat om je geven ook al kennen ze je niet, en ik ben blij dat er zo veel info hier op terecht komt, al die info heeft me uit een heleboel nare situaties geholpenSmartieAndMe zei:Ik vind het nogal een verschil of je onder invloed aan het draaien bent of brandweerman/EHBO-er speelt. Als de veiligheid van anderen in het geding is moet je altijd nuchter zijn... Onder invloed van speed EHBO doen vind ik net zo erg als dronken rijden![]()
oortjes zei:Daar heb je een punt..
HAHAHAHAHA snap je em??? Speed, punt, sleutelpunt! Nee was niet grappig
Dunnetjess33 zei:SmartieAndMe zei:Ik vind het nogal een verschil of je onder invloed aan het draaien bent of brandweerman/EHBO-er speelt. Als de veiligheid van anderen in het geding is moet je altijd nuchter zijn... Onder invloed van speed EHBO doen vind ik net zo erg als dronken rijden![]()
Daar heb je een punt...
Beetje jammer alleen dat die uitgelegd moet worden.Dunnetjess33 zei:oortjes zei:Daar heb je een punt..
HAHAHAHAHA snap je em??? Speed, punt, sleutelpunt! Nee was niet grappig
Mooie woordspeling ja!![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."