2c-b...één van mijn favoriete
Begon zelf met 15/16 mg eerste keer. Ik had toen lichte visuals maar een hele kleine bodyload.
Tweede keer rond de 19/20 mg gezeten. Bodyload was heftig en visuals waren heel intens.
Mijn hoogste dosis momenteel is 30/32 mg. Over 6 dagen ga ik 34 / 36 mg proberen.
Maar weet je wat het is. Ik ben in sommige gevallen harder gegaan van 19 á 20 mg dan bijvoorbeeld +26 mg. Dosis heeft natuurlijk een enorme enorme invloed op hoe hard je gaat maar het draait echt allemaal om
set & setting. Van 12 gr Atlantis was ik helemaal, maar dan ook helemaal, van de kaart. Ik herkende gewoon niks meer en alles vervormde zo heftig. Later nog wel is getript op 15 gr wat een stuk minder heftig was.
Dus bij mij draait het echt om set & setting. Ook hoe "fantasie-rijk" ik op dat moment ben. Als ik super kinderlijk ben, super fantasie-rijk zal de psychedelica ook heftiger werken. Het heeft dus ook veel met de mindset te maken
Één van mijn favoriete combi's is 2c-b en lachgas. Misschien een beetje heftig om het voor de eerste keer te gebruiken maar als je van plan ben om na die ervaring vaker 2c-b te doen raad ik het zeker een keertje aan!
Voor de rest; als je in een veilige en vertrouwde omgeving bent met mensen waar je de vibe echt voelt en vertrouwd aanvoelt zal alles goed gaan. 2c-b is een supper toffe drug en in mijn ogen is deze drug erg "mild" op je gedachtes. Met truffels ben ik namelijk altijd redelijk gedesoriënteerd.
Succes en geniet er van!