Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"azgaza zei: Nog een beetje stoned van daarnet. Klik om te vergroten..."
"Glas melk."
"Gisteravond was ik na 8 bier toch echt wel goed dronken ..."
"Kweet niet, al een tijdje, 3 weken ofzo."
"Aanmaak limonade van Carvan Cevitam, smaak Citroen."
"Adrenochroom zei: Vooral op de Neude lopen al die sneue lui rond, gegarandeerd opstootjes iedere zaterdagnacht. Klik om te vergroten... Inderdaad, zie ze daar vaak genoeg... treurig."
"Van die versgeperste sapjes van de appie, te lekker die shit."
"azgaza zei: Ik drink liever afgezonder met mijn beste vrienden; dan ben ik verzekerd ervan het leuk wordt. Klik om te vergroten... Of dan in ieder geval met een respectabele vriendengroep naar de kroeg."
"Rokertje zei: Biertje Klik om te vergroten..."
"Water"