Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtreme wause rush!

Extreme wause rush!

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ! of doe een plastic zak over je hoofd en wacht tot je bijna stikt :openmouth:
(niet doen hoor)
p
pietheinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heey mensen, ben tamelijk nieuw hier. Maargoed
waar het dus over gaat:

Ik ben nu behoorlijk waus (typen is moeiluk :() en ik heb een manier gevonden (mits die er nog niet was) om een x\\extreme wause RUSH te krijgen.

Tijdens je piek knijp je je 2 aders/slagaders in je hals dicht (die 2 naast je adamsappel) en wacht tot je zicht witter wordt
Zodra je loslaat voel je de lekkerste gevoelens door je lichaam die er bestaan (beter dan klaarkomen! :grin:)

IK weet niet of dit een 'gezond' plan is maar het werkt RETE RETE RETE VERDOMD goed :)!!

ECht kicke joh!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
st an zei:
Wurgseks!
Klik om te vergroten...

oh yeah baby, maak me gek :P
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gatverdamme. Dan spoor je ook niet.
Wacht maar op het moment dat je blijft liggen en niet meer opstaat.
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wurgseks!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
:openmouth: Mijn God!

Hoe bedenk je nou zoiets? Begin je de adertjes in je kleine teen dicht te knijpen en zo verder? Was het een mislukte zelfmoordpoging met prettige side-effects? Valt het onder de oude aziaatische wijsheden?

Waarom probeer je zoiets?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik meen dat ze een paar jaar terug in amerika een soort rage hadden onder kinderen.
Die knepen ook hun hals dicht, soms ook met touwen enzo. Dit onder nuchtere omstandigheden, maar omdat je hersenen even geen zuurstof krijgen enzo, krijg je een soort high.
Wat zelfs verslavend werkte voor die kids, waardoor ze het dus ook in hun eentje gingen doen, thuis, op hun kamer.
Waar ze vervolgens dood gevonden werden door hun ouders die dachten dat hun kind zelfmoord gepleegd had.
En dan hebben we het over kids van 12 jaar ofzo.. echt lijp.
Maargoed, tsjah, ik kan me voorstellen dat je er een vette rush van zou kunnen krijgen. Maar dan vraag ik me af, is mdma niet genoeg? neem desnoods een sterker pilletje ofzo..
Je moet het zelf weten, verantwoord kan ik het in ieder geval niet noemen.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
werkt lachgas ook niet op deze manier?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het eene kleine momentje dat je hersenen geen zuurstof krijgen gaan er miljoenen hersencellen dood!!! Dit is het meest onverstandige wat ik heb gehoord op df.. Jij gaat verder dan de plannen van telefoon, wat uiteindelijk grote gevolgen kan hebben! Ik raad je dan ook aan dit NOOIT MEER TE DOEN!!!!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
:rolleyes:
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#11
st an zei:
Wurgseks!
Klik om te vergroten...

Brian Kinney :sunglasses:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#12
LoL ik verzin ook wel rare dingen als ik waus ben maar dit is toch wel t topje van de ijsberg :confused:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
lomp
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#14
GabberSnoePie zei:
LoL ik verzin ook wel rare dingen als ik waus ben maar dit is toch wel t topje van de ijsberg :confused:
Klik om te vergroten...

Lol, komt er nog meer dan?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
:beer:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat bedoel ik dus met het word steeds gekker hier.
Als je in het ziekenhuis wakker wilt worden moet je vooral je slagaders dichtknijpen
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#17
st an zei:
Wurgseks!
Klik om te vergroten...

kom je ff langs vanavond? :hearteyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Halewoe zei:
GabberSnoePie zei:
LoL ik verzin ook wel rare dingen als ik waus ben maar dit is toch wel t topje van de ijsberg :confused:
Klik om te vergroten...

Lol, komt er nog meer dan?
Klik om te vergroten...

dit soort topics nemen anders aardig toe de laatste tijd :confused: k zal geen namen noemen :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hij doelt erop dat gij uw spreekwoord verkeerd gebruikt, aangezien als iets heel extreem is, het ver ónder het topje van de ijsberg ligt. :P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Het topje van de ijsberg betekent dat het nog maar het begin is van een heleboel dat er nog gaat komen :wink:

Het komt ervandaan dat wat je ziet van een ijsberg nog helemaal niks is omdat er onder water nog veel meer van die ijsberg is en je daarmee moet oppassen. A la titanic.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."