Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Raver zei: Is het mogelijk om 1.5 jaar na afkicken nog een wave te ervaren. Voel me momenteel zo wazig! Klik om te vergroten... Heb ik wel eens gehad. Uit het niets ook... Duurde bij mij toen maar een dag. Zet 'm op. Even wandelingetje?"
"Hoe het met 5-MEO zit weet ik niet, maar mijn (ongeteste) zelf-geëxtraheerde DMT werd na een paar jaar van lichtgeel ook donkerbruin in een gripzakje. Ik heb dat nooit gebruikt want ik heb m'n hele stash box in de vuilnisbak gepleurd na m'n 3 jaar clean mijlpaal"
"Rosie zei: En waarom liegen dealers over wat ze verkopen? Ze kunnen toch gewoon zeggen dat het 2mmc is? Klik om te vergroten... Liegen is wat dealers doen. Op een enkeling na misschien."
"VJ_LSD72 zei: Ja en of dat werkt. 2x sprayen is nog wel “functioneel”, meer dan 3 à 4 en dan moet ik toch echt wel even gaan liggen met de ogen dicht. Klik om te vergroten... Hoe veel pompjes om op te gaan in de oneindigheid van wit licht?"
"Snuffelaar zei: Verbrandt het de dmt dan niet ondanks dat het herb infused is? Of moet dat net? Klik om te vergroten... Deels zal het wel verbranden. Maar het smeltpunt van DMT ligt vrij laag, dus het merendeel zal wel verdampen."
"Wij kunnen niet aan een foto zien wat er in je zakje zit. Even langs het testcentrum dus."
"Jonkoman zei: Langer termijn bijwerkingen. Dat soort dingen. Klik om te vergroten... Deze middelen zijn nog niet zo lang in omloop. Er is niets bekend over lange termijn. Wel dat ontwennen mega-depressief maakt. Maarja dat is te verwachten van misbruik van stimulanten. En het zal ook wel niet al te best zijn voor hart en bloedvaten. Als je gezondheid je lief is gebruik het gewoon niet."
"Hoe is dit eigenlijk afgelopen @dangerboom09 ?"
"InfectedHorse zei: Hey, ik zit al een tijdje op dit forum vooral om te lezen eigenlijk toch ga ik voor het eerst een post maken. Ik gebruik af en toe met wat maten 2MMC (snuivend) De hele avond heb ik een beetje klamme handjes en een tikkeltje warm maar ga ik erg lekker, ik heb ook standaard een handventilator bij me. Altijd als ik thuis ben gaat het “mis” Ik krijg het extreem warm en begin hartkloppingen te krijgen en last van mijn ademhaling, lijkt een beetje op hitte uitputting zet altijd de airco aan in de hoop dat dat iets helpt en rook voor het slapen een jointje. nadat ik ongv 1.5 uur in bed heb gelegen en probeer te slapen kalmeert dit. Ik drink over de avond heen ongeveer een glas water per uur. Ik was eigenlijk benieuwd of iemand anders dit ook heeft? En of iemand enige oplossing / “hulpmiddel” heeft? Alvast bedankt Klik om te vergroten... Rustiger aan doen met de drugs."
"merelkerel12 zei: Ik denk dat ik het bij dezelfde vendor heb gezien, moest wel lachen om die nieuwe 5-meo-dmt neusspray. Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen Klik om te vergroten... DMT in zoutvorm (dus geen Freebase) kun je snuiven. Dus een neusspray zou moeten werken."