Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaar keer kort achter elkaar

Paar keer kort achter elkaar

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
EmlnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik heb vorig jaar zomer voor de eerste keer xtc gebruikt. Een mooie ervaring welke werd gekenmerkt door een extreem gelukkig gevoel, niet kunnen stoppen met bewegen (dansen), iedereen als 'vriend' beschouwen, muziek erg intens (niet hard maar net alsof je vlak naast de subwoofer staat, hele lekkere bass) en veel energie, ik liep alle kanten op! Zo kan ik nog wel aantal kenmerken opnoemen, maar in ieder geval lekker gegaan. Daarna een tijd niet gebruikt, het is voor mij een toevoeging en geen gemis.

Afgelopen maand veel met dezelfde groep wezen stappen, die vaker gebruikt. Ik heb me er weer aan gewaagd en het was weer prima. Echter heb ik afgelopen maand 4 keer gebruikt. Dus snel achter elkaar (31 dec - 11 jan - 18 jan - 1 feb). Ik heb nog geen enkele keer een leeg of depressief gevoel gehad na gebruik, behalve afgelopen weekend. Ik was niet depressief, integendeel. Was gewoon normaal vrolijk maar beetje leeg gevoel. Ik ben eens gaan zoeken op het internet en las dat gevoel van de eerste keer gebruiken moeilijk terug komt na veel en snel achter elkaar gebruik. Dit was een uitzondering deze maand. Ik ben van plan om nu 4 maanden niet te gebruiken en eind mei weer. Kan hetzelfde gevoel weer terugkomen na deze pauze? De afgelopen paar keer was het lekkere gevoel (intense muziek, blijven bewegen, hechte band met vrienden, en veel energie) aanwezig maar merkte ergens wel dat het minder wauw is dan de eerste paar keer. De laatste 2 keer had ik een grotere dosering dan voorheen (1.95m, sporter, 95kg; oftewel sportief persoon en atletisch gebouwd). Voorheen deed ik een nacht met 1tje. De laatste 2 keer met 2.. Het was gewoon chill maar geen groter effect dan toen die eerste paar keer met 1tje..

Heeft iemand ervaring met zo'n korte tussenperiode en weet iemand of ik na zo'n lange stop weer zo'n gevoel kan krijgen als de eerste keer. Nogmaals was een uitzondering deze maand. Ik wil naar de 3 of 4x per jaar.

Ik neem na gebruik altijd bruistablet vitamine C, een multivitamine pil met extra echinacea en veel fruit. Ik zie termen voorbij komen als 5htp en l-tryptofaan. Wat is raadzaam?

Groeten




1 Jan / 12 januari / 18 jan / 1 februari
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je beantwoordt eigenlijk jouw eigen vraag al - je hebt te kort op elkaar gebruikt. Een pauze inlassen van een paar maanden is raadzaam. Of het effect zo wordt als de eerste keer valt niet te zeggen, maar na een pauze zul je het love-gevoel wel weer meer ervaren.

Of vitamineprepareten etc werken - geen idee. Zelf geloof ik daar niet echt in. Als je er wel in gelooft heb je er sowieso profijt van. Gezond en regelmatig leven tussen de feestjes in is waarschijnlijk het best.
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja je hebt wel aardig wat gebruikt, wat dupont ook zegt.
Verder is het beste om gewoon zo gezond mogelijk te leven, dat scheelt echt wel.
Gewoon elke dag stuk fruit, thee/water drinken, beetje bewegen enz.
Ja die pillen allemaal, ik ben daar niet zo van, maar als jij vindt dat ze werken, hou ik je niet tegen hoor (:
M
MDMAAAPJELid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij zit je al gewoon op het goede spoor, maar heb je alleen wat bevestiging nodig. Goede rust voor en na, goed eten voor en na en die vitamine pillen zullen vast wel enige toevoeging hebben.
Aan te raden is 6 weken er tussen te houden. Dit is mij vanaf mijn eerste x niet gelukt. Laatste keren was 2 feb - 12 jan - 1 jan - 7 dec. Ik wil nu niet meer gaan gebruiken tot 29 maart. Maarrrr 8 februari electric deluxe :/ 15 februari kapot/forbidden planet :/ 16 februari chateau techno :/ 22 februai joris voorn in studio 80 :/
Er zijn zoveel leuke feestje en hoe meer je van de muziek gaat houden hoe meer je leuk vind en hoe meer feestjes er komen:tongueout:. Aan uitgaan op het rembrandplein in de Cooldown of jantje verjaardag vind ik echt geen fuck meer aan qua muziek. Natuurlijk heb ik ook wel leuke technofeestje beleeft met alleen bier op, maar het is altijd erg verleidelijk als iemand je 'maar' een halfje aanbiedt.
Ik probeer dit jaar een tussentijd te nemen van gemiddeld 4 weken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."