Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsConstant zenuwachtig?

Constant zenuwachtig?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
thriftivLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb in september voor het eerst een xtc pil gebruikt. Ik had maar een kwartje genomen, aangezien ik het toch nog niet echt aandurfde om meer te nemen. Vanaf de dag erna tot nu nog steeds heb ik altijd last van een stress gevoel. Het is wel een stuk minder geworden maar het blijft terug komen, terwijl ik daarvoor NOOIT stress ervaarde. Heeft iemand enig idee wat ik hier mee aan moet?

Thrift
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Relaxen en er niet aandenken?

Nog NOOIT stress ervaren???, Zo, jij moet een lekker leventje hebben :grin:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je je pillen laten testen? Ben je erg verslavingsgevoelig?

Zal na een weekje toch wel over moeten zijn. Probeer wat lichaamsbeweging te pakken, fietstochtje (stevig doortrappen) of je favoriete sport flink fanatiek een paar dagen achter elkaar bedrijven.

Anders eventjes langs de huisarts.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk dat dit tussen je oren zit... zulke klachten kun je sowieso niet maanden later nog hebben van één keertje XTC, tenzij de ervaring zo traumatisch was dat je er nog steeds stress van krijgt als je er aan denkt. :P En een kwartje is natuurlijk heel erg weinig, dus lijkt mij echt uitgesloten dat het door XTC komt. Laat de gedachte los dat het daar wat mee te maken heeft. :wink:
t
thriftivLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha heb mezelf afgeleerd te stressen, sindsdien stress ik bijna nooit, maar sinds die xtc weer wel. Ik ben niet verslavingsgevoelig, ik heb controle over wanneer ik wat gebruik enzo. Dus denk inderdaad dat het gewoon tussen m'n oren zit. Gewoon lekker vergeten dan maar haha. Bedankt voor de reacties,

Thrift

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."