#1
Tja als je out gaat is je lichaam meestal gewoon op. Te weinig water, te weinig suiker. Neem volgende keer een pakje dextro mee. Als je je tussendoor iets flauw voelt neem je er eentje en krijg je weer genoeg energie. Nadeel is wel dat je xtcgevoel sneller weggaat. Maar alsnog beter dan flauwvallen toch?