#1
Klopt of je nou tramadol, methadon, buprenorfine of heroïne gebruikt het blijven allemaal opiaten waar je van moet ontwennen. Dus nu door de zure appel heenbijten is de beste optie die je hebt hoe eerder je er vanaf bent, hoe eerder je lichaam er van kan herstellen en hoe langer je doorgaat hoe zwaarder je lichaam het zult hebben.Bedankt voor de tip maar dit middel lijkt me ook weer een soort van vervanging aan te bieden waar ik dan weer van af moet. Moet gewoon door de hell. Heb de les nodig om niet meer 2maal dezelfde fout te maken. Die temesta word sowieso eind deze week ook terug gestopt.
Ik zou graag 2022 in gaan met geen enkel middel in mijn lichaam. Geen lik alcohol, geen heis puf blow, geen pil lijn van wat dan ook. Helemaal klaar met middelengebruik.
Het probleem zit hem niet in een keertje onder invloed zijn. Zoals een weekendje aan de zuip, of zelfs een weekje aan de morfine. Het probleem zit hem in dat blijven doen, weken/maanden lang aan de zuip of snuif of pillen.... Je raakt verslaafd, je lichaam kan niet meer zonder functioneren en je word dopeziek zoals jij nu bent. Of dat nou van de alcohol, coke, g, hero is.... Same story different shit. Ik hoop dat je je snel beter zult voelen!!🤟🏻💪🏻