#1
Ik ken wel iets daar hoef je de deur niet eens voor uit. Wilskracht! En aangezien je al goed onderweg bent zie ik niet in waarom je die laatste meters niet ook nog kan doen.
Sporten. Na het eten jezelf echt helemaal afpeigeren. Zweet je kapot, ga door tot het gaatje (nee QueerMan) en neem daarna een hete douche. Ik denk dat je dan makkelijk in slaap valt (maar dan moet je na het douchen niet op je telefoon gaan, gewoon hoofd op het kussen, ogen dicht)Dank je wel....maar weet echt niet waar ik t zoeken moet
Beste antwoord van de dag 💕Ik ken wel iets daar hoef je de deur niet eens voor uit. Wilskracht! En aangezien je al goed onderweg bent zie ik niet in waarom je die laatste meters niet ook nog kan doen.
Je hebt inderdaad gelijk...maar van het laatste beetje nu naar niets. Het lijkt wel alsof ik niet in mijn eigen lijf zit. En natuurlijk komt t aan op wilskracht maar ik hoef je niet te vertellen hoe angstig dat is.Ik ken wel iets daar hoef je de deur niet eens voor uit. Wilskracht! En aangezien je al goed onderweg bent zie ik niet in waarom je die laatste meters niet ook nog kan doen.
Denk dat dat ook precies het punt is. Dat je je angstig voelt omdat je het nu op eigen kracht gaat doen. Het beste ga je hier doorheen zonder enig middel anders blijf je denken dat je het zelf niet kunt. Hier boven staan erg bruikbare tips zoals sporten je goed moe maken. Als het niet lukt even je bed uit. Geen scherm 2 uur voor je gaat slapen. Een boek lezen.. zo leer je zelf dat het je ook zonder enig middel lukt. Het zal zeker niet zonder slag of stoot gaan in het begin. Dat in iedergeval accepteren en inzien dat het echtwel beter wordt.Je hebt inderdaad gelijk...maar van het laatste beetje nu naar niets. Het lijkt wel alsof ik niet in mijn eigen lijf zit. En natuurlijk komt t aan op wilskracht maar ik hoef je niet te vertellen hoe angstig dat is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."