#1
OK,
En waarom denk je dat je niet verslaafd bent? Omdat alles goed gaat?
Zittenweining leden op het forum die regelmatig hero gebruiken, Maar 13 jaar lang al dezelfde dosis?? Welke genen en cellen heb je in de pauze aangepast? XD
En waarom denk je dat je niet verslaafd bent? Omdat alles goed gaat?
Zittenweining leden op het forum die regelmatig hero gebruiken, Maar 13 jaar lang al dezelfde dosis?? Welke genen en cellen heb je in de pauze aangepast? XD